Tinderervaringen

Trouwens dit vind ik ook van elke gast die foto’s van niet hun eigen kind heeft, vind het echt enorm stom, en dan helemaal (zogenaamd?) trots van is m’n petekind!!!

I don’t give a fuck, echt niet cool om de privacy van andermans kind te schenden doei (van niemands kind)

3 likes

Ontdekken dat iemand in eerste instantie niet eerlijk was over naam én leeftijd zou voor mezelf al een red flag zijn. Dat iemand later ook nog vertelt dat hij kinderen heeft, zou ik dan extra heftig vinden. Ook al zou dat laatste niet met slechte intentie pas later zijn verteld. (Maar dat kan er ook aan liggen dat voor mij kinderen gelijk een directe nee zijn en het dan een driedubbele tijdverspilling was)

1 like

Ja, absoluut dat is shady.

Maar ben een beetje getriggerd door hoe snel we hier met z’n allen red flags opgooien. Vind t jammer dat dat het resultaat van tinder (among other things) is.

Jammer dat je bijna niet meer kan daten op basis van goed vertrouwen ofzo.

Deze man is exit, no worries!

3 likes

Maar dit is juist waarom er zo hard geoordeeld wordt nu toch? In elk geval door mij. Meteen al liegen over kleine dingen als naam en leeftijd is voor mij al een breuk in het vertrouwen.
Ik vind het ook jammer zo te moeten oordelen, maar er zitten teveel shady figuren tussen om niet moeten filteren voor je eigen veiligheid

5 likes

Ja precies, dat is toch jammer. Dat je er al niet meer van uit kan gaan dat als iemand zichzelf Pieter noemt en 31 is, of dat dan wel klopt.

1 like

Op zich snap ik dat gevoel wel, ik merk bij mezelf wel bijna een soort ‘schuldig tot het tegendeel bewezen is’-houding inmiddels, zo van eens kijken op welke manieren jij flink teleurstellend gaat zijn, en dan hopen dat ie against all odds geen sukkel blijkt :joy:

Idd niet per se leuk of makkelijk, maar aan de andere kant vind ik het vooral belangrijk dat ik mezelf respecteer dus ja…

8 likes

Zeker jammer :frown: Ik vind het ook helemaal niet leuk een soort FBI-agent te moeten worden om alleen te checken of iemand wel is wie diegene zegt dat hij of zij is. Ik wil ook gewoon spontane zorgeloze gezelligheid, zonder al dat gedoe.
(Ik judge ook niet voor niks vanaf te zijlijn. Echt geen zin om te daten met al dat bijkomende gezeik)

3 likes

Ik heb het soms met collega’s over daten en ik die hebben allemaal al sinds hun tienerleeftijd met hun partner. Ik merk dat zij er dan nog zo onbevlogen en vol vertrouwen tegen aan kijken. Echt zo anders! Terwijl ik door daten echt ben afgestompt en heb geleerd dat veel mannen echt eikels zijn.

13 likes

Ik heb juist het idee dat dat beeld van daten steeds minder positief wordt haha. Zoveel mensen om mij heen (die al lang samen zijn) die de laatste tijd zeggen dat ze blij zijn om niet in deze Tinder tijd hoeven te daten omdat het ze zo kut lijkt (behalve boomers zoals mn moeder, die denken dat het zo makkelijk is en je best iemand uit het dorp kunt vinden ipv een uur bij me vandaan)

8 likes

Ik heb helaas ook geleerd dat dit laatste waar is. Maar ik heb hierin zelf (gelukkig) ook een omslag doorgemaakt. Vroeger praatte ik bepaald gedrag sneller goed tot ik op een gegeven moment besefte met hoeveel bullshit kerels wegkomen (en dat is echt veel). En daarom vind ik ook niet dat we te veel strooien met red flags. Er zijn echt nog wel een paar pareltjes qua mannen maar over het algemeen geven ze mij het gevoel dat het ze allemaal niet zo boeit dat jij je kut voelt door hen, vooral omdat ze nooit eerder aangesproken zijn op bepaald gedrag. Ik ben zo klaar met het opvoeden van volwassen kerels, next.

14 likes

Verschrikkelijk dit ja. Of mannen die meermaals in een gesprek vragen “heb je nog vragen voor mij?” of “wat wil je nog van mij weten”.
Eh ja alles maar het is geen interview toch ik prefereer gewoon een lopend gesprek met wederzijdse interesse :upside_down_face:.

8 likes

Ja maar echt tegenwoordig is zoiets banaals als wederzijdse interesse al teveel gevraagd. HOE DAN? Hoe redden die mensen (mijn geval mannen) zich in het echte leven en hoe gedragen zij zich daar. Kan toch niet hetzelfde zijn, lijkt me.

Maar ben echt gestopt met aan dode paarden trekken ook, in wat voor opzicht. Daarin heb ik wel stappen gemaakt net zoals @dodecavia beschrijft. Maar herken ook wat @Sjern zegt. Sommige mensen moesten eens weten, was het maar zo’n feest zoals zij denken

6 likes

Komt hij uit Belgie?

3 likes

Oh hmm wat gek

1 like

Begint zijn naam met een M?

2 likes

Ik had ook zo iemand maar dan op Bumble! Mega irritant, long shot maar begint zijn naam dan met een O toevallig? :joy:

1 like

Hahaha wat erg dat er dus meerdere zijn

2 likes

Een nieuwe match die het gesprek opent met: Pff wat een leuke dame :v::speak_no_evil: met die ondeugende uitstraling van je

Nu denken jullie vast dat ik onwijs hete foto’s op Tinder heb a la een rennende Pamela Anderson in rood badpak zoals in Baywatch ofzo, maar nee. Gewoon doodnormale foto’s. Ik ga even huilen in een hoekje

21 likes

Wat antwoord je op zo’n opener?

Ik niks :stuck_out_tongue:

Ik inderdaad ook niks! Goed begin is het halve werk toch, nou dit valt niet onder goed begin :stuck_out_tongue: