Man vraagt of ik wat wil gaan doen met hem as vrijdag want hij komt toch langs mijn stad. Ik vraag wat ie wil doen. Antwoord die geen idee het is jouw stad.
Hallo, ik ben geen evenementen bureau
Je hebt gewoon zaadvragende ogen, dat is het m.
kut zeg, ga alleen nog maar foto’s met zonnebril op plaatsen nu
Dan ben je ondeugend én mysterieus. Maakt allemaal niks uit tegenwoordig
Hahaha wat een arremoei. En ik date niet eens voor iets serieus.
Omg, als ik dit lees ben ik zo blij dat ik niet meer op apps zit… ik mis er niet veel aan, zo te lezen.
Op m’n profiel staat dat ik van Gent ben en er woon en dan vraagt een man mij serieus “wat brengt je naar België?” En “Ben je Nederlands?”
Ik ben 1/8 Nederlands dus dat heb ik maar geantwoord
Ik heb de laatste tijd van die mannen die zo irritant over mij in de derde persoon praten.
Een jongen in Bunble zegt zojuist:
En? Wat doet Airy-fairy op een doordeweekse maandagavond?!
(of ligt dat aan mij? 🥲)
Nee dat ligt niet aan jou, afschuwelijk! Staat in hetzelfde rijtje als wanneer ze constant in een gesprek je naam zeggen. Niets zo irritant als dat. En de derde persoon klinkt eerlijk gezegd als een overtreffende trap.
Pff ik had sowieso al mijn twijfels bij deze jongen. Haha ohh ik voel me slecht maar heb gewoon de match opgeheven en mijn account op Bumble sowieso maar even helemaal weer verwijderd.
Niet heel aardig
Ik ben ook niet in de goede mindset hiervoor nu Tinder profiel gisteren al verwijderd. Ga denk ik maar weer even een break houden haha
Ik hoor dit ook meteen in een hoog stemmetje en kindertaal alsof je tegen een kind van 4 praat. Bloedirritant
Nou echt he. En het kwam ook nog een halfuur na zijn berichtje ervoor waar ik nog niet op gereageerd had. Dus het was ook zo van: ja je reageert niet dus dan vraag ik maar gewoon wat je in vredesnaam aan het doen bent Airy-fairy aangezien je niet binnen 1 minuut reageert op mijn fantastische berichtjes. En het is maandagavond dus je kunt echt niets beters te doen hebben ofzo hoor.
#lekkerhaten
Ah ja verschrikkelijk vervelend! Waar zijn de gewoon normaal leuke mannen
m’n overgrootmoeder was geboren in 1914 dus valt wel mee
Bezet!
Ik had echt zo’n leuke match onlangs. Hele lange gesprekken gehad, we matchten qua levensstijl en interesses ook echt. We hebben ook nog een paar keer een zoomgesprek gehad en dat was ook echt leuk. We hadden ook al wederzijds een lichte kriebel, zegmaar. Helaas gebeurde er in mijn thuissituatie nogal iets naars dus heb ik gezegd dat ik even afstand moest nemen om de hele situatie hier te overzien. Begreep ie volledig, was erg lief. Hij zei dat ik de tijd moest nemen en zelfs dat ie op me zou wachten. Nu zijn we een maand verder en ik heb m weer een berichtje gestuurd. Had echt zin om weer contact met hem te hebben. Maar het gesprek was gelijk niet meer zo soepel als voorheen en al snel kwam dus het hoge woord van hem dat ie het hierbij wilde laten… Ik ken deze hele jongen eigenlijk niet maar ik voel me er toch zo ontzettend k*t over
. Dit is nu 3 dagen geleden en ik heb nog steeds luduvudu. En daar schaam ik me tegelijkertijd ook weer voor dus ik durf het met niemand te bespreken, dus vreet ik mezelf op. Jippie
Heb tinder al tijden niet gebruikt en nu wel weer zin in, maar weet iemand of je matches een melding krijgen als je jouw foto’s update? Kunnen ze dat ergens zien?
Ik had onlangs een match met iemand die niet zijn eigen foto’s, maar die van een talkshowhost had gebruikt. Ik vond de foto’s al verdacht en een vriendin bevestigde me dat het foto’s van een bekend iemand waren. Zijn tekstje was wel leuk, dus ik gaf hem het voordeel van de twijfel (misschien had hij wel een hele goeie reden om anoniem te willen blijven?) en vroeg hem meteen om een echte foto te sturen. Hij stuurde mij een linkje naar zijn LinkedIn profiel (weird, trouwens), waar ik niet op klikte omdat hij dan een melding van mijn voornaam + achternaam zou krijgen dat ik zijn profiel had bezocht. Dus ik heb dat profiel bezocht in incognito mode en hij leek totaaaaaaal niet op die nepfoto’s van die talkshowhost. Ik heb hem dan maar meteen ge-unmatcht Heel grof, maar ik vond dat hij op z’n minst foto’s had kunnen gebruiken van iemand die nog een beetje op hem leek.
Sowieso vind ik dat ik me kwetsbaar opstel door te tonen wie ik ben (echte voornaam + echte foto’s), dus ik verwacht van een potentiële match eigenlijk hetzelfde. Ik krijg het echt van die profielen met nepnamen en nepfoto’s.
Volgens mij niet!
Ja bij die timeline krijgen ze dat altijd te zien,.of is dat niet meer? Nouja als ik dan eens iets veranderen ging iedereen weer een smiley sturen