Tinderervaringen

Ik had er zo één met een O, is de tweede letter T? :joy:

Haha nee, helaas :joy:

1 like

Of nog beter, SAMSON??!!

4 likes

Haha nee, een of andere Amerikaan die ik niet ken. Als het nu nog Viktor was, dan wist ik het wel… :wink:

2 likes

Altijd als ik met West-Vlamingen stuur moet ik oprecht moeite doen om hun bericht te ontcijferen haha en ik vind dat ergens meteen een afknapper ofzo, terwijl ik het in spreektaal echt niet erg vind

4 likes

Omg. Kom net voor de zoveelste keer weer iemands profiel tegen, dus herkende hem direct. Ook van andere apps. Die gast is 35, komt hij op Tinder ineens voorbij met 25 als leeftijd, terwijl hij daar voorheen nog wel als 35-jarige gewoon rondging. Ik aan mezelf twijfelen, hem helemaal op Happn opgezocht en jahoor: 35 jaar. Echt wat bezielt iemand om z’n eigen leeftijd ineens 10 jaar te verlagen? Heb hem gemeld bij Tinder

7 likes

Goed gehandeld!

3 likes

Mannen proberen echt op de raarste manieren het gesprek terug aan te wakkeren:
door gewoon ‘:)’ te sturen of door ‘hey’ (om 7u 's ochtends toen ik nog niet op het bericht van 23u de avond ervoor had gereageerd) of ‘dit was het dan…’

Ik dacht hiervoor dat ik slecht kon communiceren maar dit is wel another level

9 likes

Oh echt dit hoor. Ik had er laatst ook weer eentje. Oude kennis kwam weer eens polsen of ik nog vrijgezel was (sowieso al irritant en ook: hij is het zeker weten niet). Het gesprek was klaar en hij sluit af met: ‘…en misschien zie ik je ooit nog wel weer eens’. Ik leg telefoon weg. Half uur later: ‘Of juist niet’.

7 likes

Haha vreselijk. Ik zou niet meer reageren.

2 likes

Uiteraard ook niet gedaan. Ik snap deze manier van communiceren ook echt niet hoor. Alsof ze je willen guilt trippen het gesprek te vervolgen? Denken ze nou echt dat dit serieus gaat werken? Maar dit is dan ook wel hetzelfde geslacht (gender?) waarvan sommige lieden ook denken dat sissen een goed idee is

Ik begrijp dat type mannen ook niet. Een kennis van me doet ook zo, ik heb hem zeker al tien keer afgewezen maar toch blijft hij proberen, maar dan op een zielige kwetsbare manier (niet op een pushy manier). Alsof hij erop kickt om afgewezen te worden of zo. Ik snap het niet. Die vibes krijg ik ook een beetje van dit berichtje.

Ik heb btw een leuke match maar ik weet niet hoe ik het gesprek moet starten :see_no_evil: Ik ben hier via chat zo slecht in (in IRL ben ik dan weer heel vlot/spontaan). Meestal wacht ik tot ze zelf het gesprek starten maar deze doet dat niet. De keren dat ik gewoon “hoi” en “alles goed” stuurde draaide het nooit op iets uit. Hoe doen jullie dat?
Hij is trouwens kok van beroep maar weet niet of ik daar iets over moet zeggen (want ik kan me voorstellen dat elke vrouw dat wel doet :p)

Oh ik had ook een keer een kok. Ik vroeg wat zijn lievelingsgerecht was om te maken. Maar goed dat is vast niet het meest originele :joy: Het werkte wel want het werd een leuk gesprek!

2 likes

Haha ik ga er nog even over nadenken, maar als ik niets beters vind dan wordt dit denk ik ook mijn openingszin :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hou enorm van koken maar ik vind het juist altijd heel gek als iemand naar mn lievelingsgerecht vraagt, want die heb ik juist niet. Ik hou juist enorm van variatie / nieuwe dingen uitproberen.
Zou eerder vragen wat hij vandaag heeft gekookt / gegeten!

4 likes

Hetzelfde met deze. Het ergste is dat het inmiddels een getrouwde man met gezin is

Edit: En vragen om zijn professionele mening over ananas op pizza?

1 like

Oh goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht.

@Merrow vreselijk. Zo weinig mogelijk aandacht geven…
vraag me af wat zijn vrouw ervan vindt.

2 likes

Ja sowieso als me iets gevraagd wordt wat m’n lievelings is, krijg ik instant stress van. Alsof mijn lievelingseten/lievelingsboek/lievelingsfilm/lievelingsijssmaak/lievelingskunstenaar dan m’n hele persoonlijkheid in één antwoord moet vatten ofzo, lukt me niet.

10 likes

Ja dit! Ik kan dan spontaan niks meer bedenken, alsof ik in een existentiële crisis beland. Wat vind ik leuk? Wat is mijn favoriet? Nope.

1 like

Haha, ik heb wel eens meer dan 10 reisbestemmingen geantwoord op de vraag naar waar ik nog absoluut eens op reis wil. Werd uiteindelijk wel een heel tof gesprek, net omdat je niet in één antwoord klaar bent.