Ha nee, ging dan uiteindelijk breder, wat je leuk of boeiend vindt op reis, wat niet, ervaringen uitwisselen (bv. hij was al op plaatsen geweest waar ik graag naartoe wil en vice versa) en werd zo uiteindelijk wel een leuk gesprek.
Ik zag er net eentje met op zn profiel âde Ted Mosby van de vriendengroepâ
Is er ook maar iemand die dat als iets positiefs/ aantrekkelijks ziet??
Diezelfde variant zag ik laatst ook voor Ross van Friends en toen dacht ik ook ânopeâ đ„Čđ
Ik weet ook nooit wat ik dan moet zeggen als het gaat om een lievelingsgerecht of iets anders lievelings, dus het verschilt gewoon per keer. Maakt mij verder niet zoveel uit. Geld voor de ander vast ook.
@Noodle ja daar heb je ook een punt. Ik heb hetzelfde met koken maar ik denk dan ook van het is een gesprek aanknopen en dan zien we wel hoe het verder loopt. Als die enthousiast is dan verteld hij vanzelf meer over wat hij leuk vind aan koken wat hij vandaag gegeten heeft whatever (zo verliep dat gesprek bij mij ongeveer. en daarna gewoon random stuff)
@flalamingo wat heb je uiteindelijk gezegd? En was het een leuk gesprek?
Vind het wel grappig die variatie in openingsvragen en voorstellen ook hier. Dat ik daardoor merk dat je daarin de verschillende persoonlijkheden ziet ofzo? Ik had dit gister ook toen ik met een vriendin samen op bumble zat en zinnen aan het bedenken was om te sturen, sommige dingen van mij vond zij dan iets van wat ik niet vond en andersom.
bijvoorbeeld de openingszin van die ananas op pizza zou ik zelf een beetje op afknappen omdat ik dat zoân uitgekauwd internet thema vind
Dit vind ik net goede vragen! âhoe gaat hetâ vind ik suf, ook omdat ik die vraag over het algemeen niet tof vind omdat ik geen zin heb om mijn hele mentale staat aan een vreemde uit te leggen en omdat je ook niets opschiet met gewoon âgoed, met jou?â te zeggen
Ik vraag ook altijd over iets in de bio of op de fotoâs
helemaal mee eens, wel vind ik het fijn om op iets te kunnen inhaken van het profiel, maar zelf word ik niet altijd heel enthousiast van die wat vergezochtere openingszinnen. Denk ook dat je met bepaalde beroepen heel vaak dezelfde vragen zal krijgen, die niet altijd zo boeiend zijn. Ik wil best wat over mijn werk vertellen, want ik ben er erg geboeid door, maar die standaard dingen die mensen dan vragen waardoor je soms juist een enorme kloof voelt vind ik minder leuk
Ik heb op mijn profiel staan dat ik van (bord) spelletjes hou en 50% vd openingszinnen is de vraag wat mijn favoriete spel is. Dat is wel een leuke openingszin op zich, maar omdat t zo vaak is, ga ik t er denk ik toch maar afhalen
haha ja dat had ik ook met een superheldenkracht vraag. Anders alvast er in zetten wat je favoriet is en dan wat zij leuk vinden?
Haha dat is best een goed idee !
Ik had een tijdje âraad me een leuk boek aan!â maar daar kreeg ik meestal pretentieuze tips op.
Daarna had ik er liedje van gemaakt, maar vond alle adviezen stom dus daarna film van gemaakt, maar ook dat was geen succes. Nu heb ik in mân profiel staan dat ik van kringloophoppen houd en krijg vaak openingszinnen daarover en dat vind ik wel leuk!
Hahaha ik vind dit ook zo lastig maar als ik iemand echt leuk vind haak ik vaak aan op zân muzieksmaak (bijvoorbeeld: goeie anthem! ofzo, die kun je invullen op tinder) of een van de artiesten die die uitgelicht heeft.
Ik zeg dat ik niet drink en die jongen stuurt âwat doe je dan wel graag in je vrije tijd?â
Ik had dit met een foto van mezelf op de troon van Game of Thrones. Werd constant aangesproken als khaleesi. Laat maar, de foto gaat weer weg.
Ik vind het ook moeilijk als de ander het gesprek begint met âVoornaam!â. Dan denk ik altijd: ja, en nu? Echt zoân dooddoener.
Snuiven
Hard op gelachen om dit
Ik stuurde gisteren naar een bumble match iets over idahot (international day against homophobia, biphobia & transphobia), hij wist niet wat het was en vandaag stuurt ie me 'n foto dat hij iets paars draagt ter steun met bijschrift âI stand with you!!
â
zo cuuuute I canât
Zie net een jongen voorbijkomen op bumble van 1.73 meter met in zân bio dat vrouwen kleiner moeten zijn dan 1.70 meter zodat hij het mannetje kan zijn in de slaapkamer
Haal me hier weg, mag ik alsjeblieft a la romantische comedie tegen een aardig persoon aanlopen in de supermarkt?
Ik heb nu iemand op Tinder en hij is knap maar het straalt er zeg maar wel vanaf⊠(als in: hij weet het zelf ook). We hadden al weekje een match ofzo maar nog niet gepraat.
Stuurt hij dit als eerste berichtje:
Hahahhaa wat verwacht je nu dude? canât
Ja ok. Lekker vooroordeel wellicht hier, maar denk dan wel meteen zo van: jij hoeft dus kennelijk geen moeite te doen normaliter maar dit werkt dus niet bij mij. Het minste wat je kunt zeggen is âHi airy-fairyâ. Dat vind ik al prima. Maar dit? Nope