Tinderervaringen

Hahaha, een groot feest die match met hem :joy:

2 likes

Niet als je het mij vraagt đŸ„Č

Maar het werkt bij veel andere mensen waarschijnlijk wel dus can you really blame him haha

Ik vind het niet direct onoverkomelijk negatief, maar ik vind het ook niet per se uitnodigend om echt op in te haken. zou waarschijnlijk iets stoms antwoorden als zo, 3 feesthoedjes maar liefst, vanwaar zoveel vreugde :thinking:
En dan is het gesprek meteen dood.

11 likes

Haha @Eddie haha ja dit. Ik zou hier denk ik ook alleen maar sarcastisch op kunnen reageren.
Het voelt gewoon zo makkelijk ofzo, deze opening :rofl:

Maar eerlijksheidshalve, ik doe zelf ook altijd wel echt mijn best om interesse te tonen als ik een gesprek met een match start. Dus dit sluit sowieso totaal niet aan bij mij dus dat speelt uiteraard ook mee.

3 likes

Haha ik probeer ook niet al te streng te zijn. Een ‘hi Airy-fairy’ en ‘hoe is het?’ is ook prima. Maar dit dus niet :rofl: Ik swipe overigens jongens die niets in hun profiel hebben staan qua interesses of tekst en alleen foto’s hebben ook in 99% van de gevallen naar links. Dus de jongens die ik match kan ik meestal wel inhaken op iets!

En ja het is grotendeels kut met peren op de apps nu, eens :no_mouth: Voor mij hielp het overigens wel om even mijn hele Tinder en Bumble profiel te verwijderen en overnieuw te beginnen.

1 like

Bumble was hier in de omgeving een paar maanden geleden ook nog vrij doods, maar wel allemaal leuke jongens.
Nu is het ineens volgelopen (helaas dus ook met minder leuke jongens) en wéér Duitsers :sob:
Ik wil echt een landenfilter đŸ„Č

Maar mijn punt dus: wellicht is het in België dan ook ineens populairder dan voorheen!

1 like

Ik wist niet of mensen nog serieus superlikes gaven en dus dacht ik ‘ik ga eens rechts swipen om te zien of het wat is’ bij een superlike die ik kreeg. Slecht idee. Ga ik nooit meer doen.

2 likes

Ik heb nog nooit een leuke super like gekregen haha. Laatst ook weer zo iemand met zo’n hele verongelijkte profieltekst over dat toch niemand reageerde ofzo. Dikke doeiii

1 like

Had laatst ook iemand met zo’n bio: ‘geen zin meer in creatieve bio’s want jullie lezen toch niks’. Zo fucking zuur :joy:

7 likes

Nou HAHA ik dacht ik stof m’n tinder account maar weer eens af. Kom ik een gast tegen die tussen zijn foto’s een foto heeft van het boek ‘she comes first’. Heb hem alleen geliked om een petty gesprek aan te gaan, we hebben iig alvast een match zie ik nu. To be continued

2 likes

Heb Tinder weer gedownload en direct meer foutmeldingen dan succesvolle dates ooit. Begint goed :unamused:

3 likes

Ziet hij er dan ook echt uit als een fitguy? Of wil hij gewoon indruk op je maken en denkt hij ondertussen ‘ah man hoop dat het meevalt en ze niet alleen sla eet’

Verder doodvermoeiend en saai zulke sportmannen. Dikke doei snap ik heel goed.

2 likes

Kwam iemand voorbij met “goed maar met een rauw randje” :woozy_face::nauseated_face:

Stoor me ook echt aan het gebrek aan filters. Heb jaren geen Tinder gebruikt en vind tot nu toe de app heel instabiel (1000 crashes na profielwijzigingen) en chaotisch vergeleken met B.um.ble.

Dat die foto’s ook niet fullscreen gaan, is ook irritant.

1 like

Jaren geleden kon ik al geen decent gesprek voeren via Tinder omdat de helft van mijn berichten steeds niet bezorgd werden. JAREN geleden. Hoe is die app nog steeds zo buggy

3 likes

Oh brrr. Ik like geen mensen die ongeveer als enige interesses fitness/sportschool etc. hebben. Ik wil best wat actiefs doen maar als sport het meest kenmerkende van je persoonlijkheid is dan gaan we weinig gemeen hebben. (Weinig zin om me steeds een couch potato te voelen naast iemand. Ik wil met trots een couch potato kunnen zijn lol)

4 likes

Iemand heeft bij mij het gesprek beëindigd want er was "noch spanning noch verdieping : - ) " 
ok. Ik vond hem sowieso ook nogal intens, haha

5 likes

Het is nog steeds rotzooi. Ik ontdekte in de middag dat ik opeens was uitgelogd. Ik log in met nulzes, kon niet meer. Toen dacht ik: nu ben ik er klaar mee. Ben naar e-mail gegaan en heb de aanmelding “dit ben ik niet” geklikt. Maar toen steed er alleen dat ze de e-mail zouden unlinken. Toen terug naar de app, een puzzel gedaan om in te loggen. En niet één, 3-5 om te bewijzen dat ik geen robot ben. Toen kwam ik aan het eind: account suspended.

Ik denk: mooi. En haal de app uit mijn homescreen. Zie ik vandaag nog steeds notificaties. Klik ik daarop, blijkt de app nog wel op mijn telefoon en ben ik opeens ingelogd, bestaat mijn profiel gewoon weer? :woman_facepalming:

En ik swipete gister en vandaag steeds per ongeluk naar boven: super swipe :sob::weary:

Wat een kut app.

2 likes

Ik stel me gelijk zo’n “oude ziel” voor me met heel veel emoties en “bijzondere” gedachtenkronkels, heel poĂ«tisch en filosofisch :face_vomiting:

1 like

Precies :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes