Goeie vraag! Heel saai eigenlijk.
Hij was dus 35, maar de manier waarop hij me aansprak en de schrijfstijl deed vermoeden alsof hij 50 plus was ofzo. Hij begon in ieder geval meteen van; wat zijn je plannen dit weekend? En toen ik zei niks, kon ik daar wel een wijntje komen drinken. Ik teruggestuurd van wat denk je zelf, je zit op een datingapp zonder foto’s? Dus je snapt dat ik foto’s wil zien en wil weten wie je bent/wat je doet. Kreeg ik een hele uitleg dat hij het niks vond om het zo openbaar op Tinder te zetten dat hij alleen FWB zoekt en dat hij ook sowieso geen relatie heeft. Eh oké? Alsof dat zo’n schande is om er met die intentie op te zitten maar ja, haha goed. Maar hij wilde mij wel foto’s sturen op whatsapp en daarna zien we wel. Nou prima dus, ik was wel benieuwd, nummers uitgewisseld en kreeg meteen heel normale foto’s van hem. Was ook een heel normaal gesprek, helemaal niet op seks uit in dat gesprek. En gezien zijn foto’s klopt zijn leeftijd van 35 ook wel. Maar misschien heeft hij gewoon een heel oude, saaie ziel ofzo dat hij daarom zo omslachtig doet
Ik heb nog gestuurd dat hij zelf moet weten dat hij dit zo doet, maar dat ik het vreemd vind, dat het niet mijn stijl is en dat het haaks staat op hoe ik hierin sta en dit dus ook alsnog niet vertrouw. Dus dat er voor mij niks in zit. En daarna hem maar geblokt en nummer en match verwijderd…
Tot zover m’n Tindervermaak! Geen aanrader en ook geen zin om dit ooit nog eens te doen
Edit; oh dat is ook super random van zo’n blur zeg! Word je toch sowieso heeeel nieuwsgierig van. Die blur is waarschijnlijk meer opvallend dan hetgeen wat er te zien is