Tinderervaringen

Eh. Wat vinden jullie van dit berichtje opeens middenin een random gesprek?

“Waar worden we wakker vanmorgen? Tropisch eilandje in zo’n open hutje? Ritselende palmboom op de achtergrond, het geluid van golven die zachtjes breken op het strand en een paar vogels in de verte. Verder horen we alleen elkaars ademhaling en hart kloppen. :kissing_heart: en :croissant: op bed…:grinning:

2 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

9 likes

Haha heerlijk die reacties.

2 likes

Ik had het gisteren weer met mijn moeder over haar tinder dates(blijkbaar was ze weer druk afgelopen weken) en ze vertelde laatst dat ze 1 date had gehad waarbij de man haar om wat interieur advies vroeg. Daarna stuurde hij haar op de app wat fundalinkjes van huizen en ze grapte “dat ze daar best kon wonen”. Bleek hij al een bezichtiging ingepland te hebben :sob: en toen ze aangaf dat het een grapjes was, was hij gepikeerd want hij kan dat huis niet op zijn loon alleen kopen 🥲

21 likes

O. Mijn. God. De vlag wordt niet roder dan dit.

Hoe reageerde je moeder erop? Wat een lijpo. Heb echt medelijden met je moeder, dacht dat alleen onze generatie zo gestoord was.

8 likes

Haha, nee echt haar verhalen zijn soms nog veel erger!! Mannen die weglopen van een date als ze aangeeft niet gelijk seks te willen, mannen die beweren dat vrouwen alleen rokken willen dragen, ect.

Echt sneu: haar laatste prille relatie was ook met een man die haar totaal niet betrok in zijn leven, hij wilde z’n adres niet geven, niet de naam van zijn eigen bedrijf en ze weet niet eens hoe hij helemaal heet?? Ik ben wel blij dat dat over is, want niemand vertrouwde het.

‘Zin om een avond te drinken met wat coke erbij, terwijl jij de hele avond in je mooiste lingerie rondloopt. Benieuwd of iemand interesse heeft’

Nou, ik ook!

16 likes

“Benieuwd of iemand interesse heeft”

Nee

3 likes

Mijn tinder heeft blijkbaar een update gehad en ik kan nu met geen mogelijkheid meer bio’s lezen als ze lang zijn, alleen als ze binnen de foto passen zeg maar. Meer mensen her last van?

Al een tijdje. Super irritant! Alhoewel het sinds kort juist wel weer werkt maar alleen wanneer ik op dat i’tje druk.

Oh joh, ik had die hele i over het hoofd gezien. Wat irritant!

Kreeg net een berichtje:

Hey, lets skip these silly tinder games and fuck.

Heb maar een gifje terug gestuurd met ‘Absolutely fucking not’

Byeee

14 likes

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen die hun hoofd blurren op Tinder. Waarom doe je dat? Wat heb je te verbergen? Dus ik neem de proef nu op de som, en heb ook zin in wat vermaak hehe, en heb net zo iemand geliked! In de bio stond iets bij van; face photos will follow after close contact, it’s not everyone’s business. We zijn een match en nu hoop ik dat hij mij aanspreekt want al deze vragen branden op m’n lippen haha. Benieuwd of we überhaupt een normaal gesprek met zo iemand te voeren is. Waarschijnlijk tot later in dit topic weer :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Misschien werkt hij als geheim agent, je weet het niet! :female_detective:

Edit; yesssss hij stuurt het eerste bericht, to be continued

1 like

Nee sowieso niet! Want ik weet natuurlijk ook wel dat er maar een reden is waarom iemand dit doet. Wat @Eddie al zei dus. Maar ergens ben ik weleens benieuwd hoe zo’n man zo’n gesprek dan laat lopen en wat ik hier uit kan krijgen ofzo aan verhaal. Duidelijk komkommertijd dus ik word zelf maar ramptoerist op Tinder

3 likes

Goeie vraag! Heel saai eigenlijk.

Hij was dus 35, maar de manier waarop hij me aansprak en de schrijfstijl deed vermoeden alsof hij 50 plus was ofzo. Hij begon in ieder geval meteen van; wat zijn je plannen dit weekend? En toen ik zei niks, kon ik daar wel een wijntje komen drinken. Ik teruggestuurd van wat denk je zelf, je zit op een datingapp zonder foto’s? Dus je snapt dat ik foto’s wil zien en wil weten wie je bent/wat je doet. Kreeg ik een hele uitleg dat hij het niks vond om het zo openbaar op Tinder te zetten dat hij alleen FWB zoekt en dat hij ook sowieso geen relatie heeft. Eh oké? Alsof dat zo’n schande is om er met die intentie op te zitten maar ja, haha goed. Maar hij wilde mij wel foto’s sturen op whatsapp en daarna zien we wel. Nou prima dus, ik was wel benieuwd, nummers uitgewisseld en kreeg meteen heel normale foto’s van hem. Was ook een heel normaal gesprek, helemaal niet op seks uit in dat gesprek. En gezien zijn foto’s klopt zijn leeftijd van 35 ook wel. Maar misschien heeft hij gewoon een heel oude, saaie ziel ofzo dat hij daarom zo omslachtig doet :joy: Ik heb nog gestuurd dat hij zelf moet weten dat hij dit zo doet, maar dat ik het vreemd vind, dat het niet mijn stijl is en dat het haaks staat op hoe ik hierin sta en dit dus ook alsnog niet vertrouw. Dus dat er voor mij niks in zit. En daarna hem maar geblokt en nummer en match verwijderd…

Tot zover m’n Tindervermaak! Geen aanrader en ook geen zin om dit ooit nog eens te doen

Edit; oh dat is ook super random van zo’n blur zeg! Word je toch sowieso heeeel nieuwsgierig van. Die blur is waarschijnlijk meer opvallend dan hetgeen wat er te zien is

14 likes

Haha ja knap is altijd zo’n breed begrip hè. Maar ik snap wat je bedoelt en ehm ja het was niet mijn type, maar hij was ook niet per se lelijk. Dus laten we het houden op doorsnee ja. Hij straalde wel saaiheid uit vond ik, maar dat matchte wel weer precies met zijn schrijfstijl :joy:

1 like

Wat een anticlimax hahaha, had een heel juicy verhaal verwacht, blijkt er een saaie sufferd achter te zitten. Wederom een man die teleurstelt :’)

6 likes

Misschien waren het niet eens zijn eigen fotos.

Ik had al een week een sloom maar normaal gesprek lopen en vandaag maakte hij een move om mij op date te vragen. Dus ik stem toe. Vervolgens gaat het over alcohol en dat het vrouwen hun eigen verantwoording is om grenzen aan te geven als ze helemaal lam zijn. Gelijk unmatched, flikker op met je rape cultuur.
En toch voel ik me dan schuldig dat ik hem unmatch zonder iets te zeggen. Terwijl mega eikel :woman_shrugging:

4 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Raar om dit met je date te bespreken zeg, zat hij zichzelf alvast in te dekken?

2 likes