Tinderervaringen

Ik vertelde dat ik dit weekend een whiskey proeverij ging doen en vervolgens liep het gesprek uit de hand. Thank god.

Heeeeeeel apart. Dodged a bullet there.

3 likes

Ok ik had afgelopen weekend een date maar dat was helaas niets. Dus had toch nog (enigszins sarcastisch) op deze jongen gereageerd haha
Gesprek kwam al vrij snel op wat hij op Tinder zocht (pleasure🤣), zeer verrassend haha
Dus ik zei: nou ja, ik zoek wel iets serieus dus dan zijn we snel klaar :partying_face::partying_face::partying_face: (note the emoji sarcasm hier haha)

Toen zei die: ā€˜ja ik heb een vriend die zoekt wel nog een leuke match en iets serieus. Hoe sta je tegenover een blinddate?’ Haha lol, lijkt me wel grappig. Dus nu gaat hij het opzetten :rofl:

41 likes

Oh dit vind ik serieus heel erg leuk! Hopelijk is het ook wat haha

1 like

Dadelijk is het hemzelf met een pruik op, surprise !

17 likes

Hahaha ik lach hard op

4 likes

Het voelt nu met corona trouwens wel helemaal als een mijnenveld. Ik heb met iemand best wel een leuk gesprek en wil misschien best eens afspreken, maar straks blijkt het dan ineens een wappie te zijn ofzo… misschien toch eerst eens polsen hoe ie daarin staat :sweat_smile:

4 likes

Nou, dat laatste, misschien 1 date, en als ik hem tijdens die date niet van de wetenschap overtuigd heb dan is het zonder twijfel exit.

Edit: mja dit zeg ik nu wel maar ik weiger al op date te gaan met mannen die niet openlijk tegen het patriarchaat zijn dus ik blijf voor eeuwig single.

10 likes

Koppels die zichzelf een ā€˜package deal’ noemen :tired_face: nou dacht het niet hoor

4 likes

Ik vind meestal 1 van de 2 echt afgrijselijk.

Die vriend wilt wel op blinddate maar het lukt alleen op een doordeweekse avond en dan wil hij iets origineels doen :woman_shrugging:t3:
Ik had wandelen of gewoon een drankje doen voorgesteld want tja, ik ken die hele jongen niet + wat voor origineels moet je doen op een doordeweekse avond nu met een eerste date…
Dus nu denk ik ergens: stel zelf maar wat origineels voor dan. En denk ik ook ja doei, ik heb nog wel andere matches :crazy_face: offff hebben jullie nog een origineel date idee?

Edit: ik krijg meteen zo’n high maintenance idee erbij. Echt geen zin in

4 likes

Oh ik snap je helemaal! Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen iets origineels willen doen op een eerste date? Je kan toch veel beter iets simpels gaan doen en als het dan klikt op een volgende date wel iets leuks. De kans dat je elkaar zo waanzinnig leuk vind is ook gewoon best klein toch. Ik was iig altijd heel blij dat ik ook gewoon na 1 drankje weg kon gaan.

6 likes

Ja exact dat :woman_shrugging:t3: Maar ik was nog even terug aan het kijken en er stond ā€˜uitdagender’. Nja, komt wel op hetzelfde neer een beetje. Haha ik ga gewoon zeggen denk ik dat ik heel benieuwd ben naar zijn voorstel. Als ik het tĆ© vind haak ik af.

Haha ik ben nu ook wel heel benieuwd wat hij gaat voorstellen!

Ik was ooit aan het appen met iemand die persĆ© wilde midgetgolfen op een eerste date. Want dan kon je elkaar al een beetje aanraken ofso. Daar heb ik toch helemaal geen zin in op een eerste date haha. Beetje aan het einde zoenen, prima. Maar zo’n gozer die dan zo achter je gaat staan bij midgetgolfen om je te helpen ofso. Bah, mij niet bellen hoor haha.

10 likes

Gatver.

10 likes

Oh ja wat @lisaanna zegt. Ik wil op een eerste date helemaal niks uitdagends of origineels doen, zeker niet met een blinddate! Gewoon normaal doen en eerst eens afwachten wat voor persoon je tegenover je hebt. Ik denk bij uitdagend ook meteen aan iets sportiefs, ook al hoeft dat niet zo te zijn. Maar hallo, zelfs na tig dates zou je mij daar nog niet enthousiast voor hebben :joy:

5 likes

Haha nee ik zweef ook ergens tussen zeggen ā€˜rot maar op dan’ of ā€˜wat wil je dan doen?’ Want ik ben wel nieuwsgierig wat hij voorstelt haha

1 like

Minigolf duurt ook verschrikkelijk lang. Als hij dan stom is zit je nog 20 van die banen aan hem vast, dat moet je niet willen.

9 likes

Ik heb mijn droomman gevonden!

ā€˜Hoi ik ben Pietje, een lieve hardwerkende geile vent. Hou van uitdaging en iemand die me lekker verwend. Ga voor snijbloemen en niet voor een vaste plant. Want 1 vrouw in m’n leven bevalt me van geen kant. Als je dol bent op worst kun je bij me terecht. Ben je vegetariĆ«r dan heb je het bij mij slecht. Als je me ziet heb ik geen tufkap voor. Ik doe niet aan coronaregels… dus kom maar door!’

Jullie krijgen uiteraard allemaal een uitnodiging voor de bruiloft

34 likes

Wow houden deze parel! En dat in rijm ook nog eens he, dubbele punten :sparkles::sparkles:

1 like