Tinderervaringen

Ja dat gerijm deed het hem, laat hem nooit meer gaan!

3 likes

Hoe zag hij eruit?? Ik moet hier een beeld bij hebben haha wtf.

Daar heb ik niet eens echt op gelet, was zo onder de indruk van zijn bio. Volgens mij vond ik hem een beetje boers. Mocht iemand ander hem nog tegen komen moeten ze maar even opletten :sweat_smile:

2 likes

Ik ben erg geëmotioneerd door dit sterk staaltje poëzie. Als je hier niet spontaan van van de bank af glijdt, dan weet ik het ook niet meer hoor.

5 likes

Hij zou zijn werk eigenlijk moeten bindelen, denk dat hij dan binnen de korste keren een bestseller te pakken heeft

1 like

Maar dit soort mensen fascineert me echt eindeloos, mij nie bellen man maar ik zou echt graag kunnen meekijken ofzo om te zien of dit ooit tot succes leidt? En wie zijn de vrouwen die als een blok voor zoiets vallen?

8 likes

Hoe trots zou hij zijn op deze metafoor :joy:. Wat een verschrikking zeg.

4 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat hij heer geen succes mee heeft, maar vooral niet begrijpt waarom hij geen succes heeft.

Als ik mannen in mijn omgeving hoor klagen over het gebrek aan matches dan hebben ze 9/10 keer slechte foto’s en geen bio (of zo’n cringey bio). Tja

6 likes

Ik hoop dat ik voor elke vrouw mag spreken als ik zeg dat ik hoop dat je gelijk hebt :heart_eyes:

2 likes

Wow pas nu je die zin er zo tussenuit haalt, snap ik wat er staat :rofl:

En ik heb liever een boomstronk dan een twijgje :woman_shrugging:

1 like

Op tinder heb ik al een tijd geen enkele leuke match dus installeerde ik maar wat andere apps.
Nu probeer ik Meetic en krijg ik meteen een mail dat m’n foto is afgekeurd en m’n profiel is afgesloten omdat ze denken dat ik minderjarig ben? :sob:

7 likes

Ik heb sinds zondag weer tinder. Net een match met een gast en die presteert in 15 minuten het hele gesprek al te verpesten:

• je bent echt beeldschoon (thnx maar dit zijn gewoon mijn beste fotos zoals iedereen doet)
  • oh leuk je hebt een bedrijfJE (dit is mijn fulltime baan maar omdat ik vrouw ben is het blijkbaar een bedrijfJE)
  • wauw wat een mooie naam, is zeker surinaams? (ja ik heb een kleur maar aan mijn naam is heel duidelijk te zien uit welk land het wel komt (bijv dat wij in Nederland Janneke hebben en je dat niet snel in China ziet) dus vraag gewoon naar mijn afkomst ipv er zo naar te vissen)

En het erge is ik heb nog niks geantwoord. Dit zijn 3 berichtjes uit de 15 die hij in een stortvloed naar mij heeft gestuurd :joy:
Haha dus bye boy bye :joy:

4 likes

Ik had gisteren na mijn vorige post echt een tof gesprek.
Heel vaag dit maar ik had hiervoor een favoriete tinderprofiel: van een man die zich voordoet als pad en z’n bio was ‘soms slechte wifi in de vijver’. Vond ik hilarisch. Had de vorige keren per ongeluk links geswiped maar nu kwam 'ie weer voorbij en hebben we gepraat over wifi in de vijver, waterproof tv’s en hoe jammer het is dat padden geen rode duivel schmink of hoedjes kunnen dragen :rofl: echt zo random maar ik had echt nood aan zoiets luchtig

23 likes

Ik kreeg gister zo’n flashnote op happn : “niet bepaald mooi maar gemiddeld!”

Eh oké Wtf, wat wil je hiermee bereiken?

3 likes

Date noob voor het eerst op een datingsapp.

Veel mensen die ‘openminded’ in hun profiel hebben staan. Weet nooit of je dat in het algemeen of seksueel moet opvatten.

En, wat reizen mensen veel blijkbaar???

2 likes

Misschien een fan van ‘nagging’? Red flag hoor :angry:

Ik dacht ik open tinder weer eens, kreeg toen deze pop up. Vind dit echt goed joh!!

26 likes

Huh, lekker raar en wat een sukkel zeg! Vraag me idd af wat hij daarmee wilde bereiken en ben ook benieuwd naar hoe hij er zelf uit ziet

Ik ga ook zo goed op dit soort random gesprekken, veel beter dan het gebruikelijke ‘wat voor werk doe je?’ riedeltje

7 likes