Nou ik heb een pareltje hoor. Tijdje geleden heb ik al eventjes met deze man gepraat. Was niet mega boeiend gesprek, gewoon luchtig gesprek. Vond hem toen wel het type van ‘kijk mij het eens goed voor elkaar hebben’ en de vragen kwamen voornamelijk van mijn kant. Maar het was opzicht wel ‘ok’ dus we waren weer een match.
Beetje gepraat maar echt heel onboeiend als in: ‘hoe was je weekend’-vragen. Veel verder kwam het niet. Toen melde die ineens uit het niets dat hij een dochter had. Ok. nou ja mijn enthousiasme was al niet heel groot en ik heb er niets op tegen, maar gewoon dat vanuit het niets was wel irritant zo. Ik geef persoonlijk de voorkeur eraan het te weten voordat ik iemand swipe, maar goed, dat kan. Niets op tegen. Dus nog een beetje gepraat.
Uiteindelijk liep het weer dood en heb ik na een paar dagen radiostilte vanuit mijn kant gezegd: joh, ik voel de klik niet zo. Wil het hierbij laten.
Hij:
. Hier is mijn nummer: xxxxx. Komt het omdat ik een dochter heb? Want ik ben niet alleen vader hoor.
Ik: Nee daar lag het niet aan. Heb ik geen problemen mee. Vind het wel wat minder fijn dat je het nergens in je profiel hebt staan maar dat is je persoonlijke keuze. (Dacht, ben er maar gewoon eerlijk over).
Hij: nou ik vind dat erg kritisch. Maar ik heb het al eerder gezegd in ons eerdere gesprek dat ik een dochter heb en ik wil mijn dochter niet bij mijn datingleven betrekken. Dat gezegd hebbende, ik vind je interessant en zou je graag beter leren kennen. Ik denk dat we in real-life een match zouden zijn, en ik ben vrij kritisch.

die laatste comment ook echt. ‘En ik ben vrij kritisch’ Dus dat moet ik als een compliment opvatten of wat? 🥲
En hij heeft 100% niet benoemd dat hij vader is ons vorige gesprek want dan had ik het onthouden. En benoemen dat je vader bent is toch ook echt iets anders als haar betrekken bij je datingleven hoor. Wtf. Echt bye boy.