Tinderervaringen

Haha ja ik had nog even aan hen gevraagd wat hij ermee wilde bereiken. Toen zei hij ‘de waarheid’

Toen was ik afgehaakt want 1 kun je überhaupt de waarheid ‘bereiken’? En 2 als dat al kan, dan lijkt het zeggen van je mening mij niet voldoende om vast te stellen dat het de waarheid is

Gezien zijn opmerking en antwoord leek hij me niet snugger genoeg om daar een diepgaande discussie over te voeren, dus toen heb ik hem maar verwijderd.

Overigens zag hij er zelf niet bijzonder uit

Als iemand op Bumble wordt weergegeven als ‘deleted member’ heeft hij dan z’n hele account verwijderd of kan het ook zijn dat hij me ontmatched heeft?

1 like

Hele account verwijderd. Anders is het gesprek ook opeens weg als ie ontmatched heeft.

2 likes

Wat @Alpacamybags zegt heb ik ook meerdere keren gehad. Als iemand terugkeert geeft Bumble een melding.

1 like

Iemand heeft zijn account verwijderd, dus ik zag ook “verwijderd lid” staan bij ons gesprek. En echt twee weken daarna was dit gesprek ook verdwenen. Weet iemand hoe dit kan bij Bumble?

Ja deze kreeg ik net ook, meteen mn ex geblokt haha

Ik heb echt 1 man die constant weer terug komt die ik telkens weg swipe. Echt al minstens 10 keer. Hoe kan dat uitgerekend hij telkens terug komt?

Nou ik heb een pareltje hoor. Tijdje geleden heb ik al eventjes met deze man gepraat. Was niet mega boeiend gesprek, gewoon luchtig gesprek. Vond hem toen wel het type van ‘kijk mij het eens goed voor elkaar hebben’ en de vragen kwamen voornamelijk van mijn kant. Maar het was opzicht wel ‘ok’ dus we waren weer een match.

Beetje gepraat maar echt heel onboeiend als in: ‘hoe was je weekend’-vragen. Veel verder kwam het niet. Toen melde die ineens uit het niets dat hij een dochter had. Ok. nou ja mijn enthousiasme was al niet heel groot en ik heb er niets op tegen, maar gewoon dat vanuit het niets was wel irritant zo. Ik geef persoonlijk de voorkeur eraan het te weten voordat ik iemand swipe, maar goed, dat kan. Niets op tegen. Dus nog een beetje gepraat.

Uiteindelijk liep het weer dood en heb ik na een paar dagen radiostilte vanuit mijn kant gezegd: joh, ik voel de klik niet zo. Wil het hierbij laten.
Hij: :disappointed_relieved:. Hier is mijn nummer: xxxxx. Komt het omdat ik een dochter heb? Want ik ben niet alleen vader hoor.
Ik: Nee daar lag het niet aan. Heb ik geen problemen mee. Vind het wel wat minder fijn dat je het nergens in je profiel hebt staan maar dat is je persoonlijke keuze. (Dacht, ben er maar gewoon eerlijk over).
Hij: nou ik vind dat erg kritisch. Maar ik heb het al eerder gezegd in ons eerdere gesprek dat ik een dochter heb en ik wil mijn dochter niet bij mijn datingleven betrekken. Dat gezegd hebbende, ik vind je interessant en zou je graag beter leren kennen. Ik denk dat we in real-life een match zouden zijn, en ik ben vrij kritisch.

:face_vomiting::nauseated_face::triangular_flag_on_post: die laatste comment ook echt. ‘En ik ben vrij kritisch’ Dus dat moet ik als een compliment opvatten of wat? 🥲
En hij heeft 100% niet benoemd dat hij vader is ons vorige gesprek want dan had ik het onthouden. En benoemen dat je vader bent is toch ook echt iets anders als haar betrekken bij je datingleven hoor. Wtf. Echt bye boy. :wave:t2:

7 likes

Ik vind het juist irritant als het meteen in het profiel staat haha. Ik denk dan altijd van ‘je bent meer dan alleen vader’.
Maar misschien ligt het ook wel aan de rest van het profiel en op welke wijze het benoemd wordt.

Edir: verder was ik ook afgeknapt hoor!

8 likes

Ja het hangt er denk ik een beetje vanaf. Als er alleen maar foto’s met kind opstaan, dan is het sowieso een afknapper. Maar veel mannen combineren het gewoon met andere interesses of verwijzen er subtiel naar. Dat vind ik altijd wel een prima manier.
Even een paar polls want ben wel benieuwd!

Voordat ik iemand naar rechts swipe vind ik het fijn om te weten of hij/zij kinderen heeft:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hier ben ik ook nog wel benieuwd naar: Als iemand kinderen heeft, dan swipe ik diegene naar links.

• Ja, ik date liever iemand zonder kinderen
  • Nee, maakt me niets uit
  • Hangt van de rest van zijn profiel en foto’s af
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik wil dat wel graag weten voordat ik met iemand op date ga ja. Net als dat ik wil weten of iemand entreprenoer is of CEO (= swipe naar links). Heb ooit gedate met een man die pas na een maand vertelde dat hij een zoontje had, niet cool.

2 likes

Haha ik dacht even dat de zin zo ging “heb ooit gedate met een man die pas na een maand vertelde dat hij een bedrijf had”
Niet oké idd!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Ik ben afgelopen week heel spontaan op een date gegaan, naar het terras een uur nadat we gematcht waren. Was ontzettend leuk, heel goede klik. Hele middag op t terras gezeten, vrienden ontmoet van beide kanten, die toevallig langskwamen. Daarna elkaar bijna elke dag gezien. I know it’s moving very quickly, maar het voelt goed. Merk dat ik er echt heel blij van word en ik heb de indruk hij ook.

Merk nu echter ook dat ik onzeker word, heb hem twee dagen niet gezien, we hebben wel gewoon geappt, maar tis een beetje in t midden wanneer we elkaar weer gaan zien.

Ik weet dat t komt omdat we misschien te snel gaan, maar tis al tijden geleden dat ik me ergens zo goed bij voelde en hij initieerde elke keer om even snel langs te komen als we in elkaars buurt waren. Mag ook wel vertrouwen hebben in dat t waarschijnlijk gewoon goed zit. Maar ik word zo onzeker als ik iemand leuk vind en vertrouwen wil geven.

14 likes

Haha niks mis met een eigen bedrijf hebben maar de meeste mannen die dat hebben kunnen alleen nog maar daar over praten, hebben nooit tijd en hebben het entrepreneurrr zijn aan genomen als volledig identiteit.

1 like

Misschien gewoon leuke dingen voor jezelf gaan doen? En dan over een tijdje (nu missh te snel) polsen hoe hij erin staat? Is denk ik voor een deel iets waar jij mee aan de slag kunt, herken het wel hoor, als je eenmaal in zo’n “flow” zit samen. En natuurlijk logisch als je iemand leuk vindt om te willen weten hoe hij erin staat
En gewoon van genieten, kan ook leuke spanning zijn! Voor zover het kan

3 likes

Wat is dat nou weer voor kut vraag

1 like

Hahah ik zou daar nu zelf ook iets op moeten antwoorden als ‘overwegend negatief’.
Maar kan me ook echt niet bedenken op wat voor antwoorden hij dan precies zou wachten/hopen, wat een kutvraag inderdaad

7 likes

Misschien probeert ‘ie te filteren tussen de ‘met beide benen op de grond’-types en de ‘heel erg in het nu’-figuren. Ik zou er accuut geen zin meer in hebben in elk geval. Edit: in de tinderman dan hè.

Ik heb een kerel die me vraagt of ik zin heb af te spreken, wat mijn planning voor de komende drie maanden is (grapje wellicht), en vervolgens zegt ie in welk deel van onze hoofdstad hij woont. Ik woon in een andere stad, staat ook aangegeven op m’n profiel. Wat verwacht ie nou, dat ik ‘m in zijn buurtje kom bezoeken? Haha

1 like

Vraag het hem zou ik zeggen?

3 likes