Tinderervaringen

Of hij gaat drie maanden op vakantie en zoekt een oppas voor zijn katten.

6 likes

@Eddie ik heb ineens een Vlaamse match! Hij komt uit Essen, is dat jouw buurman dan toevallig?!

1 like

Ah jammer! En ik zag jou altijd als die-hard Belg dus dit is een kleine tegenvaller hoor haha :wink: Hij is overigens ook nog half Belg half Nederlander

1 like

Wellllll vanuit het niets zegt de halve Vlaming halve Hollander

Oja dat moest ik wel nog even zeggen, ik heb 2 kindjes met mijn ex!!

:triangular_flag_on_post:

2 likes

Omg ik wist dit wel :hushed::joy:

Ja dat wel, maar we praten al wel langer dan vandaag. Ik moet er zelf een beetje aan wennen dat ik inmiddels aan het vissen ben in een vijver waarvan een deel al kinderen heeft is getrouwd was bijv.

4 likes

Hahahaha. Die datum zit er zo in he. Ik ga dan nooit meer naar belgie om te shoppen.
Tenzij ik 1000 aardappelschilmesjes wil. Want die hadden ze wel veel toen op de markt

4 likes

@Musa Ja ja, zeker! Heb zelfs ook ooit eens een match gehad met iemand uit Essen. Echt handige manier om je topografie bij te spijkeren hoor, lekker daten over de grens

2 likes

Ja hoe doe je dat?? We kletsen wel leuk, maar ik heb geen auto ofzo. En ik vind het meteen zo veel heftiger om allebei helemaal te reizen naar een stad voor een eerste date? Ben gewend gewoon beetje chill op m’n fietsie te stappen en als het ruk is zo weer thuis te zijn :sweat_smile: dus heb ergens zoiets van ja leuk gesprek maar ja… daar blijft het dan ook bij. Puur vanwege de afstand wel

2 likes

Ik heb ook geen auto en was ook gewend easypeasy in de buurt te daten. Heb daarom een keertje een date hierheen laten komen, openbare plek + wandelen. En de laatste keer, en met wie ik dus nu date, hebben we de eerste date meeting in the middle gedaan en zijn dus allebei naar Antwerpen gegaan met de trein. Dat viel gelukkig zowel qua reistijd en kosten heel erg mee, maar ligt er ook aan uit welke stad/dorp je moet vertrekken en hoe de verbinding is. En tussen mijn stad en zijn dorp is de verbinding gelukkig goed met enkel 1 overstap op Antwerpen, rest is rechtstreeks. En qua geld kost het mij minder dan bv. retourtje Amsterdam en het is ongeveer even snel :joy:

Maar ben dus wel selectiever met mensen uit BE daten want het kost wel meer moeite, dus iemand moet echt wel heel interessant zijn dan

3 likes

Ik date juist (nauwelijks) niet in mijn eigen stad, onder het mom van corona uitje :joy:

1 like

Ik dacht, heb niks te doen in deze bloedhitte, laat ik weer eens gaan swipen. Heb ik een match met een jongen die een foto op z’n profiel heeft waarop hij helemaal is uitgedost in het oranje (shirt/pruik/etc).
Ik, om het gesprek te openen: “Oranje staat je goed! Draag je dat vanavond ook?”
Hij: “Haha, ja, en jij?”
Ik: “Heb niks oranjekleurigs in de kast, dus met deze temperaturen wordt het iets luchtigs. Ik teken wel vlaggetjes op m’n wangen.”
Hij: “Luchtig? Je bedoelt… geen ondergoed? Sta je open voor een ONS na de wedstrijd? Dan kom ik langs!”

That escalated quickly :roll_eyes: Ben er alweer helemaal klaar mee.

18 likes

In 2019 ging het uit met mn ex en had heel dat Tinder tijdperk nog niet meegemaakt. Ik dacht dat er een wereld voor me open ging met allemaal leuke single mannen hahah, zo naïef. Daar kwam ik heel snel op terug :grimacing:

11 likes

Mijn allereerste tinderdate zit nog steeds op Tinder en gebruikt nog dezelfde foto’s sinds 2016. Hij komt regelmatig nog voorbij in mn swipes, maar match m niet meer.

4 likes

Toevallig appte mijn moeder vanochtend dat onze kat 6 jaar dood is en ik weet nog heel goed dat ik op een verliefde wolk zat toen dat gebeurde en daardoor echt heel kort gerouwt heb. Dat was toen met mijn eerste tinder match ooit, terwijl ik hem op dat moment nog niet eens ontmoeten had :rofl: na 1 date was die liefde over, maar kan best zijn dat dat dus precies 6 jaar geleden was nu!

6 likes

HAha deze herinnering aan mn eerste tinder date heeft me echt even lekker teruggebracht naar zo’n situatie dat ik dacht: en nu? Moeten we nu zoenen :weary: na 6 jaar een relatie helemaal niet meer zo op de datingmarkt en dan zoenen met een soort van blind date. Ik vond het onvoorstelbaar. bovendien voelde ik er 0,0 bij. Dus uiteindelijk niet gedaan

Ja ik kwam er ook te laat bij volgens vriendinnen
maar ik snap niet echt dat mensen zeggen: “vroeger was Tinder leuker/beter”. Tuurlijk, mensen krijgen relaties of vervullen andere behoeften via Tinder, of ff voor de lol en gaan van Tinder af. Maar dan komen er toch altijd weer nieuwe mensen bij? Vind het stom als dit zo is

1 like

Mijn eerste Tinderdate (2017) is sinds twee jaar m’n buurman. Dat was ff ongemakkelijk, vooral aangezien ie nog steeeeeeds leuk is :sweat_smile:

15 likes

Was Tinder misschien eerder iets serieuzer? Waar nu de markt van apps ook weer zo groot is ? Het valt mij wel op dat minder mensen in m’n omgeving nog datingapprela’s krijgen maar kan ook zijn omdat er al een hele ronde datingapprela’s is en ik nu in de fase “we worden 30, rela’s gaan weer uit” zit en die gaan eerst allemaal even yolo (of corona-stilte) tot het weer serieuzer wordt.

3 likes

Ik ging vorig jaar ook voor het eerst op Tinder na mijn lange relatie, maar was helemaal voorbereid door dit forum :sunglasses::rofl: Haha dat hielp/helpt denk ik wel echt mee om het wat luchtiger op te vatten allemaal

5 likes