Tinderervaringen

Ik merk wel echt verschil met de beginjaren. Had super veel matches met echt leuke jongens, en hele leuke gesprekken. Nu sporadisch een match en die zegt dan ook nog eens niets.

6 likes

Ja precies, ik hoor ook dat er vroeger “meer normale” mensen op zaten (wat dat mag betekenen hehe). Ook als ik kijk naar mensen die er vroeger serieuze relaties uit haalden, of iig leuke contacten. En dan denk ik, dat zou statistisch toch niet zo moeten zijn? Jammer dat ik de hype net heb gemist
.
Maar missh is het een combinatie van aantal factoren: groep 1 mensen die teleurgesteld raken, en van dit soort apps afgaan, groep 2 die op andere wijzen mensen leren kennen, groep 3: “normale” (lees: saaie) foto’s wegswipen omdat we de lat hoog leggen en daarmee in de fuik van weirdo’s terecht komen etc

1 like

Ja sorry ik kom weer binnen vallen, maar ik praat nu sinds enkele dagen op tinder met iemand en hij zegt net dat hij werkt bij de :panda_face:p0rno productie en alle movies daarvan checkt. Ik weet echt niet hoe de fuck ik daar op moet reageren. Heb er ook echt nog nooit van gehoord en vind het maar vaag

2 likes

Dit klinkt voor mij alsof hij dit zegt zodat hij het gesprek die kant op kan duwen, zodat hij het seksueel kan maken :sweat_smile:. Of hij gaat voorstellen samen te kijken/er een te maken oid.

5 likes

Niet meer reageren. Zou hier echt niet zoveel van geloven en denken dat iemand irritant zit te kutten en inderdaad naar seks toe wil werken op een vage manier.

2 likes

Wat vinden jullie van mannen die ‘niets kunnen zeggen over hun werk want dat is vertrouwelijk’.

Ja henk, ik heb ook beroepsgeheim maar ik kan toch op z’n minst zeggen dat ik met mensen werk of met cijfers. Vind het echt niet interessanter als je er geheimzinnig over doet.

6 likes

Aanstellers :roll_eyes:

10 likes

@Allyouneedisnow @Janniebeton

Ja ik vond het ook zo vreemd, terwijl het gesprek de dagen daarvoor echt heel goed ging. Hij kwam juist heel serieus en zelfs wel iet wat zakelijk over dus ik had dit niet verwacht, haha. Ik ga het er maar bij laten.

@Sterrenkijker

Ik zeg het ook nooit, of blijf heel vaag. Ik heb al meerdere malen gehad dat matches op mijn linkedin aan het snuffelen waren en dan waren dat vaak de mannen die erg vaag waren in het gesprek. Ik heb zelfs wel eens een match gehad die zo ver ging dat ik hem had verwijderd. Zelfde nacht vond hij mijn linkedin en ging hij daar op verder stalken. Ik heb gemerkt dat sinds ik vaag blijf dit niet meer voorkomt. Dus wellicht heeft deze man een zelfde ervaring gehad en wilt hij dat niet delen?

1 like

Haha ik ook na een lange relatie, nooit kunnen tinderen dus, nu alweer 2 jaar geleden. Maar mijn eerste match en tinderdate was meteen ook weer mijn laatste, zijn nu 2 jaar samen! :grin:

Dus viel me alles mee :joy:

10 likes

Ik lees alleen mee, dus negeer m’n comment als het niet het antwoord is dat je zoekt.

Maar ik weet van m’n man, die in de sector werkt, dat AIVD medewerkers niet mogen zeggen dat ze daar werken. Ze gebruiken dan vaak ‘ik werk bij binnenlandse zaken’.
Typisch voorbeeld waarbij je dan niet mag zeggen waar je werkt, maar wel een vage beschrijving geeft. Juist aangeven dat je er helemaal niks over mag zeggen lijkt me gek.

5 likes

Ik like eigenlijk iedereen die ik ken, dus vorige week kwam ik in gesprek met een oud collega. Verder gepraat op snapchat (echt alleen een simpele ‘hey hoe gaat het’ en nu wilt hij ineens naar een hotel met me, wtf. Heb er een beetje omheen gepraat en kreeg zojuist een berichtje ‘Tegen niemand van de oude collega’s zeggen dat we praten hoor, dit is tussen ons’ :roll_eyes: hahaha hell no vriend, ga nu niet eens meer reageren. Krijg echt de kriebels van zulke dingen. Wel direct een hotel voorstellen maar doodsbang zijn dat mensen er achter komen dat hij met me praat.

10 likes

Hahahaha alsjeblieft toch niet iemand uit de regio zuid-holland werkend in het onderwijs :upside_down_face:

1 like

In plaats van er om heen praten duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent?

6 likes

@Pienchi

Nee hij werkt in de beveiliging!

@Alpacamybags

Dat moet ik ook, ik ben ook echt aan het leren om wat assetiever te worden op dit gebied. Ik vind het eng om mensen “af te wijzen” terwijl het er gewoon bij hoort. Zo lastig. Ik ben hier echt niet voor gemaakt en kom mezelf altijd tegen tijdens dit soort situaties.

@monkeyslut

Klopt, ik hoop ook gewoon te vaak dat ze goede bedoelingen hebben. Helemaal als ik die persoon echt ken. Echt naief want zulke mannen zijn dan echt niet minder kut

Eugh ik voel mezelf nu even zo oppervlakkig. Ik heb een tinder match + gesprek en hij maakt zoveel spel- en grammaticale fouten in zinnen dat ik er al geen zin meer in heb om met hem verder te praten :sweat_smile:
Maar ik vind het ook lullig/oppervlakkig van mezelf om iemand daar op af te wijzen.

Is dat voor jullie een afknapper?

4 likes

Ik kan daar ook niet goed tegen haha dus je bent zeker niet de enige! 1 keer of een paar keer vind ik niet zo erg maar als het echt volstaat denk ik ook ‘hmm toch maar niet’

4 likes

Ah gelukkig! Het is ook nog eens dat het hele gesprek stroef loopt dus dan heb ik er ook extra focus op.

Ik iemand geliked waarvan ik niet doorhad dat hij 1800km verderop zit en ik verdenk hem na een dag al dat het een dateoplichter is. Hij zegt dat hij Zuid-Frankrijk zit en in Algerije geboren is, maar als ik radius on a map erbij pak zit hij dus gewoon in Algerije. Mooiste verhalen en hij wilde direct over op Messenger.

4 likes

Ja voor mij wel, vroeger vond ik dat ik daar doorheen moest kijken, maar het is vaak dan toch in het grotere geheel geen match. Taal, woordgrappen etc zijn belangrijk voor mij (en denk ook bepaald soort intelligentie) en dan matxht het niet zo met iemand die dit niet heeft of niet boeit.

2 likes

sowieso mensen van onze leeftijd die op snapchat praten, dat weiger ik echt meteen en altijd. Totaal oninteressant

7 likes