Tinderervaringen

Ja precies. Mij maakt opleiding niet zo heel veel uit als in het zegt niks over intelligentie. Iemand kan lager zijn opgeleid maar wel veel dingen over het leven weten, veel interesses hebben etc. Maar ik wil met een partner wel op ‘mijn niveau’ kunnen praten. En ik vind woordgrappen etc ook zo belangrijk.

Ik ga het gesprek ook afronden. Haha had niet perse bevestiging nodig van dit moet wel of niet maar het is fijn om het hier even te kunnen bespreken!

@Bergson ik had laatst een amerikaan die zogenaamd naar Nederland zou verhuizen en zodra het op WA over ging vroeg hij of ik apple store kaarten wilde kopen. Toen ik nee zei toen flipte hij :joy: dag oplichter!

5 likes

Klopt, maar gezien de situatie ben ik er tot nu toe altijd blij mee geweest. Ik vind het niet prettig om direct mijn nummer te geven gezien eerdere nare ervaringen die ik heb meegemaakt. Als de intentie er is om de seksuele kant op te gaan doen ze dat toch wel, ook als het contact via whatsapp loopt. Ik heb regelmatig foto’s en video’s ontvangen waar ik niet op zat te wachten en dan ontvang ik dat liever via een app waarbij die foto’s zelf verdwijnen. En mannen kunnen ook zeker wel normaal doen via snap, heb ook contact met een paar gehad waarbij het wel met respect verliep en uiteindelijk hebben we toen wel nummers uitgewisseld. Ik zie het meer als een test, ga je raar doen op snap? Dan is het het niet waard om uberhaupt daten te overwegen.

Als de persoon in kwestie écht dyslexie heeft of nog Nederlands aan het leren is dan heb ik er geen problemen mee. En anders is die tinderervaring geen lang leven beschoren.

1 like

Ja dan heb ik er ook geen moeite mee inderdaad. Maar dat is hier voor mijn gevoel niet (in ieder geval is hij een echte tatta dus hij hoeft het niet nog te leren)

Hahha ik had gister ook zo een mooi gesprek. Match met een jongen beetje hey hoi hoe gaat het. Hij wat ben je aan het doen. Ik zo voetbal kijken. Jij? In het park.
Hij ja zullen we na de wedstrijd afspreken. Ik zo ehm dan zijn de terrassen al dicht. Nee is geen avond klok. Ja dat snap ik ook wel maar de terrassen gaan toch nog steeds om 22:00 uur dicht. Ja maar ik heb bier mee. Haha en waar wil je dat dan opdrinken. Ja gewoon op straat.
Hahhaha gast ik ben geen 15 meer of zo :joy: hij vond het ook heeeeeel vreemd dat ik daar nee op zei en bleef maar berichtjes sturen. Dus na 5 minuten berichten ontvangen heb ik doei gezegd en ontmatched.

4 likes

Ik riep altijd dat dat voor mij een dikke afknapper was en vond een d/t fout al bluh. Maar m’n vriend (ja nog steeds samen na het halsoverkop samen gaan wonen) komt uit een omgeving waar school niet heel belangrijk was en dat dus nooit goed geleerd heeft. Hij maakt spelfouten waar ik vroeger echt op af was geknapt naar ik merk nu dat er zo veel meer achter zit. Hij is verder heel wijs in het leven en heeft gewoon veel levenservaring wat ervoor zorgt dat taalkundigheid niet zo belangrijk meer is. Hij geeft me beter advies in mijn leven dan mijn hoger opgeleide ex ooit heeft gedaan. Ook woordgrappen enzo maakt hij prima, hij moet ze alleen niet opschrijven :rofl: ik vermoed ergens dat hij ook dyslectisch is maar dat is nooit officieel vastgesteld.

12 likes

Aah snap ik! Maar wat je zegt in je verhaal over levenservaring + wijs in het leven dat vind ik ook veel belangrijker dan een d of t verkeerd of een woord niet goed kunnen schrijven!

Maar een combinatie van een stroef gesprek als in korte antwoorden + heel veel spelfouten werd het voor mij niet.

2 likes

Ik praat de laatste tijd het liefst op de app tot een date, als de date/afspraak leuk is en er is intentie voor een tweede/derde, wissel ik pas andere informatie uit. En dat werkt al een tijdje goed!!

4 likes

Vrouwen met in hun bio dat ze enkel op zoek zijn naar vrienden (of trio’s) omdat: “ik ben al 9 jaar heel gelukkig samen met mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts:” of iets in die trant
Oké wrijf het er nog maar eens in, dat sommigen gewoon wat komen chillen op tinder omdat ze al liefde hebben en ik me suf swipe om maar een beetje liefde te vinden :+1:

14 likes

Hahaha ik zou hier ook kriegel van worden. In his defence tho gewoon ‘hoi’ vinden veel mensen ook niet leuk genoeg (ik wel ik vind het ook prima - ik word pas chagrijnig als het niet verder gaat dan “hoe is je weekend” :grimacing:) dus ik snap wel dat het lastig kan zijn lol

3 likes

Gisteren stuurde eentje me: “zin om meteen de koe bij de horens te vatten?” :face_vomiting:

5 likes

Hahahahaha, vreselijk. :joy:

1 like

Net een match, nog geen woord gewisseld, zegt die:
“Hey
Kom knuffelen”

Ja nee is goed ben onderweg

7 likes

Je kan wel merken dat het zomer is. Wel lekker direct.

5 likes

Ik had er een die als openingszin zei: Is je vader toevallig juwelier?
Niet eens meer moeite voor gedaan maar meteen ontmatcht. Voelde deze al aankomen :eyes::eye::roll_eyes:

3 likes

In ieder geval in Utrecht heeft bumble momenteel een mega campagne om mensen weer aan het daten te krijgen met leuzen als:
Kus me alsof het 2019 is, je pre Corona zelf belde en wil haar datingleven terug en tenzij je huisgenoot de ware is zijn wij er voor je

Zou dit een omslag kunnen gaan betekenen in onze date ervaringen? Vrees van niet

3 likes

Want je bent om door een ringetje te halen? Hoe had hij hem willen afmaken?

3 likes

Als er niks op hun profiel staat vind ik dat ze 0 moeite willen doen, de vrouw moet al beginnen met praten dus het minste dat ze kunnen doen is toch iets in hun bio zetten.
Ik swipe die altijd links daarom (en omdat ik altijd begin te praten over de bio’s, foto’s, interesses of favo artiesten) maar als je toch zo’n match hebt en je wilt er echt mee praten zou ik een gewone hallo wel genoeg vinden hoor. Waarom moet jij zoveel moeite doen als zij ook maar the bare minimum doen

7 likes

Wat @sushi zegt inderdaad. Of je gooit er gewoon zon hoi gifje in.

Ik dacht eerder iets van: dan heeft je vader vast diamanten in je ogen gestopt. Ik heb een paar foto’s waarop mijn ogen erg opvallen, krijg daar veel opmerkingen over. Gelukkig normaal gezien op een niet cheesy manier :yum:

Kreeg op Hinge een berichtje met twee kwijlende emoji’s als reactie op een foto, dus ik reageerde met: Ben je nou aan het… kwijlen?
Krijg ik terug: sorry. Had een beetje zin vanmorgen. Je ondeugende ogen deden het hem.

Goed, dan ben ik alweer uitgepraat :expressionless:

6 likes