Tinderervaringen

Ik praat de laatste tijd het liefst op de app tot een date, als de date/afspraak leuk is en er is intentie voor een tweede/derde, wissel ik pas andere informatie uit. En dat werkt al een tijdje goed!!

4 likes

Vrouwen met in hun bio dat ze enkel op zoek zijn naar vrienden (of trio’s) omdat: “ik ben al 9 jaar heel gelukkig samen met mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts:” of iets in die trant
Oké wrijf het er nog maar eens in, dat sommigen gewoon wat komen chillen op tinder omdat ze al liefde hebben en ik me suf swipe om maar een beetje liefde te vinden :+1:

14 likes

Hahaha ik zou hier ook kriegel van worden. In his defence tho gewoon ‘hoi’ vinden veel mensen ook niet leuk genoeg (ik wel ik vind het ook prima - ik word pas chagrijnig als het niet verder gaat dan “hoe is je weekend” :grimacing:) dus ik snap wel dat het lastig kan zijn lol

3 likes

Gisteren stuurde eentje me: “zin om meteen de koe bij de horens te vatten?” :face_vomiting:

5 likes

Hahahahaha, vreselijk. :joy:

1 like

Net een match, nog geen woord gewisseld, zegt die:
“Hey
Kom knuffelen”

Ja nee is goed ben onderweg

7 likes

Je kan wel merken dat het zomer is. Wel lekker direct.

5 likes

Ik had er een die als openingszin zei: Is je vader toevallig juwelier?
Niet eens meer moeite voor gedaan maar meteen ontmatcht. Voelde deze al aankomen :eyes::eye::roll_eyes:

3 likes

In ieder geval in Utrecht heeft bumble momenteel een mega campagne om mensen weer aan het daten te krijgen met leuzen als:
Kus me alsof het 2019 is, je pre Corona zelf belde en wil haar datingleven terug en tenzij je huisgenoot de ware is zijn wij er voor je

Zou dit een omslag kunnen gaan betekenen in onze date ervaringen? Vrees van niet

3 likes

Want je bent om door een ringetje te halen? Hoe had hij hem willen afmaken?

3 likes

Als er niks op hun profiel staat vind ik dat ze 0 moeite willen doen, de vrouw moet al beginnen met praten dus het minste dat ze kunnen doen is toch iets in hun bio zetten.
Ik swipe die altijd links daarom (en omdat ik altijd begin te praten over de bio’s, foto’s, interesses of favo artiesten) maar als je toch zo’n match hebt en je wilt er echt mee praten zou ik een gewone hallo wel genoeg vinden hoor. Waarom moet jij zoveel moeite doen als zij ook maar the bare minimum doen

7 likes

Wat @sushi zegt inderdaad. Of je gooit er gewoon zon hoi gifje in.

Ik dacht eerder iets van: dan heeft je vader vast diamanten in je ogen gestopt. Ik heb een paar foto’s waarop mijn ogen erg opvallen, krijg daar veel opmerkingen over. Gelukkig normaal gezien op een niet cheesy manier :yum:

Kreeg op Hinge een berichtje met twee kwijlende emoji’s als reactie op een foto, dus ik reageerde met: Ben je nou aan het… kwijlen?
Krijg ik terug: sorry. Had een beetje zin vanmorgen. Je ondeugende ogen deden het hem.

Goed, dan ben ik alweer uitgepraat :expressionless:

6 likes

Bij dit soort berichten mis ik echt de kots-emoji om gepast te kunnen reageren.

17 likes

Ik heb bumble maar weer geinstalleerd en heb maarliefst 7 matches aangesproken. De vorige keer had ik 5 matches aangesproken en kreeg ik welgeteld NUL reacties terug :’)

2 likes

Een bio op bumble met ‘treat yourself and send me a message’ :expressionless::expressionless:

En @Marsepein heb je wat reacties terug gehad nu? Mannen op bumble zijn vaak zo lui :rage:

1 like

Ja, heb nu best wat gesprekken lopen! Heb maandag ook een date staan met een getatoeëerde badboy (zo ziet ie eruit maar hij appt wel heel leuk en lief).

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Nou ik ga zo voor het eerst in 1,5 jaar Tinder aanslingeren. Ik ben benieuwd :sweat_smile:

3 likes

Ik sta op het punt bumble weer te proberen. Heb echt een knipperlicht relatie met die apps en ik heb het idee dat dat nooit ophoudt.

Nu vind ik het alleen zijn meer dan prima, maar soms heb ik zo’n behoefte aan iemand erbij. Vind dat ook wel irritant van mezelf, dat ik dat ergens dan toch wel graag wil ofzo.

2 likes