Mag ik even ranten?
Ben weer aan het daten en ik erger me alweer aan dat het zolang duurt om antwoord te krijgen. We hebben al een date gehad en die was verrassend leuk. Ik ben best wel geduldig met daten terwijl ik normaal vrij ongeduldig ben. Van afspraak tot aan date had ik hem niet gesproken maar in het begin wel contact gehad. Vond ik prima, hoefde ik niet veel te verwachten. Na de date geeft ie zelf als eerst aan dat we weer op date moeten, en via de app ook dat het leuk was. Maar steeds als ik wat zeg, uren later antwoord. Vind dat super irritant eigenlijk? Die gast komt heel de tijd online terwijl ik een bericht terug typ. Ik hoef mijn telefoon niet eens te checken ervoor. Hij ziet letterlijk wanneer mijn bericht binnenkomt steeds maar lijkt bijna expres niet direct te antwoorden. Merk dat ik zelf dat gedrag ook begin over te nemen en daarom laat antwoord maar het slaat eigenlijk nergens op. Overdag antwoord ik sowieso trager of niet vanwege werk maar in de avond reageer ik meestal wel even, zelfs al is het maar even om te zeggen dat ik ergens op terug kom.
Word er zo moe van. Heb genoeg te doen en weerhoud mijzelf er ook een beetje van om ergens op te hopen/eraan te denken maar als ik uren bezig ben geweest met andere dingen en mijn tel op pak om andere mensen te beantwoorden en dan die blauwe vinkjes zie, raak ik zo geĂŻrriteerd. Waarom kunnen mensen niet gewoon recht toe recht aan zijn?