Tinderervaringen

Yay, veel plezier alvast!

Ik wissel continu tussen bumble en tinder (net weer geinstalleerd), ik match, stuur een vraag als eerste bericht en hij ontmatcht bijna meteen, vind ik echt stom zeg.

Gisteren een gesprek met iemand met een slecht kortetermijngeheugen :stuck_out_tongue:

Hij: heb je nog leuke plannen dit weekend?
Ik: vandaag een rustig dagje, maar morgen heb ik een verjaardagsfeestje van vrienden
Hij: Oh, leuk! Een echt feestje met dansen enz?
Ik: Nee helaas, gewoon een gezellig etentje.
Hij: En, is het eten lekker?
Ik: Geen idee, het feestje is pas morgen hé :stuck_out_tongue: Wat ga jij doen morgen?
Hij: een beetje sporten en klussen in huis. En wat zijn jouw plannen morgen?

-___-

6 likes

Haha ik heb dan altijd het idee dat ze dit gesprek voeren met nog 5 anderen. Dan zou ik het ook niet meer bijhouden :sweat_smile:

2 likes

Haha ja dat dacht ik ook :stuck_out_tongue: Maar dan denk ik: hoe moeilijk kan het zijn om even de zin erboven te lezen.

Ik knap er al meteen op af.

4 likes

Ja mega afknapper! Beetje oprechte interesse zou leuk zijn

1 like

Deze snap ik niet helemaal. Dus jullie kennen elkaar niet van vroeger maar hij wil voordoen van wel
 want? Bedoel raar vanuit hem dus

2 likes

Maar misschien kent hij je echt wel alleen jij hem niet (meer?) of is het een oude match ofzo die je nu weer hebt gematcht?

Tenminste zou mij kunnen gebeuren en ja ik zou te nieuwsgierig zijn en dus misschien happen op zo’n vraag. Zou zelf gewoon niet meteen denken dat dat het enige doel is van die persoon haha, maar heb het dan ook nog nooit meegemaakt

1 like

Ik heb een omgekeerd probleem. Match met een oud-collega, maar ik kan uit z’n eerste bericht niet opmaken of hij nou doorheeft dat we elkaar al kennen. Wat doe ik mezelf ook aan.

2 likes

Nu mis ik je oude avatar wel hoor, die gezichtsuitdrukking zou hier heel mooi passen. Anders gewoon nonchalant er over beginnen? Heb ik ook eens gehad met een oud collega en die had mij idd niet herkend.

1 like

Haha ik denk dat je me met iemand anders door de war haalt; heb in elk geval nooit een andere avatar gehaald. Ik heb in elk geval een hele overduidelijke verwijzing gedropt, dus als ik zo ont-matcht word, is het wel direct duidelijk.

1 like

Ik heb een beetje hetzelfde als @LazySusan ik ben een match met een vriendin van een vriendin die ik één keer ontmoet heb op de verjaardag van de gemeenschappelijke vriendin. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd wat heel stom overkomt als zij niet meer weet dat ik haar al eens ontmoet heb :weary:

3 likes

Oh nee wat erg, haha. Ik ben idd in de war met @Lady_Mary :joy: Ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen verder dan!

1 like

Ah haha, leuk om te weten dat de avatar gewaardeerd wordt! :grin:

1 like

Ik ben zo iemand die geen gezichten kan onthouden, en het ook moeilijk heeft met namen. Aka het overkomt me vaak dat iemand me herinnert maar ik hen niet meer. Maar ik vind dat nooit erg of ongemakkelijk hoor, zeker niet voor de andere persoon.

Jullie ooit succesvolle dates gehad met mensen die op zoek zijn naar “iemand die zichzelf niet te serieus neemt” of een “harde werker”? Vooral die eerste. 90% op bumble op zoek naar dat. Wtf wil dat zeggen? Ik swipe al links om zulke vaagheid.

1 like

Ik vind het nu wel een beetje ongemakkelijk omdat ze nog niet heeft gereageerd en ik nu allerlei scenario’s voor me zie waarbij zij denkt wtf wie is deze weirdo, veel te amicaal /wat een slecht openingsbericht. En ik nu niet weet of ik later, als ze ĂŒberhaupt niet gaat reageren, moet laten weten van heyhoi it was me en we hebben elkaar toen en toen ontmoet.

Heb al weer spijt dat ik geliket heb hahaha

Ik zie mensen met ‘workaholic’ in hun bio of ‘ik werk 60u-80u in de week maar voor jou maak ik wel tijd’
Nou, dat vind ik alles behalve uitnodigend

7 likes

Of ze zegt : ‘Hee Bakkes wat leuk! Hoe gaat het?’

Dat zou natuurlijk een beter scenario zijn, haha

2 likes

Of ‘work hard play hard’ :tired_face:

5 likes

Nee, niet over piekeren! Ik denk echt niet dat ze dat zal denken.
Als ze niet antwoordt, zou ik het gewoon laten.

Ik heb trouwens in mijn profiel ‘work hard play hard’ staan :stuck_out_tongue: Maar het is ook gewoon zo. Ik werk héél veel en mijn job is echt belangrijk voor mij. Veel mannen kunnen hier niet mee om, ik heb liever dat ze het op voorhand weten :'D Als ik dan vrij heb, ben ik ook Ă©cht vrij en wil ik 100% genieten en alles uit het leven halen. Ik zoek ook iemand die er hetzelfde instaat.

4 likes