Tinderervaringen

Bij dit soort berichten mis ik echt de kots-emoji om gepast te kunnen reageren.

17 likes

Ik heb bumble maar weer geinstalleerd en heb maarliefst 7 matches aangesproken. De vorige keer had ik 5 matches aangesproken en kreeg ik welgeteld NUL reacties terug :’)

2 likes

Een bio op bumble met ā€˜treat yourself and send me a message’ :expressionless::expressionless:

En @Marsepein heb je wat reacties terug gehad nu? Mannen op bumble zijn vaak zo lui :rage:

1 like

Ja, heb nu best wat gesprekken lopen! Heb maandag ook een date staan met een getatoeƫerde badboy (zo ziet ie eruit maar hij appt wel heel leuk en lief).

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Nou ik ga zo voor het eerst in 1,5 jaar Tinder aanslingeren. Ik ben benieuwd :sweat_smile:

3 likes

Ik sta op het punt bumble weer te proberen. Heb echt een knipperlicht relatie met die apps en ik heb het idee dat dat nooit ophoudt.

Nu vind ik het alleen zijn meer dan prima, maar soms heb ik zo’n behoefte aan iemand erbij. Vind dat ook wel irritant van mezelf, dat ik dat ergens dan toch wel graag wil ofzo.

2 likes

Yay, veel plezier alvast!

Ik wissel continu tussen bumble en tinder (net weer geinstalleerd), ik match, stuur een vraag als eerste bericht en hij ontmatcht bijna meteen, vind ik echt stom zeg.

Gisteren een gesprek met iemand met een slecht kortetermijngeheugen :stuck_out_tongue:

Hij: heb je nog leuke plannen dit weekend?
Ik: vandaag een rustig dagje, maar morgen heb ik een verjaardagsfeestje van vrienden
Hij: Oh, leuk! Een echt feestje met dansen enz?
Ik: Nee helaas, gewoon een gezellig etentje.
Hij: En, is het eten lekker?
Ik: Geen idee, het feestje is pas morgen hƩ :stuck_out_tongue: Wat ga jij doen morgen?
Hij: een beetje sporten en klussen in huis. En wat zijn jouw plannen morgen?

-___-

6 likes

Haha ik heb dan altijd het idee dat ze dit gesprek voeren met nog 5 anderen. Dan zou ik het ook niet meer bijhouden :sweat_smile:

2 likes

Haha ja dat dacht ik ook :stuck_out_tongue: Maar dan denk ik: hoe moeilijk kan het zijn om even de zin erboven te lezen.

Ik knap er al meteen op af.

4 likes

Ja mega afknapper! Beetje oprechte interesse zou leuk zijn…

1 like

Deze snap ik niet helemaal. Dus jullie kennen elkaar niet van vroeger maar hij wil voordoen van wel… want? Bedoel raar vanuit hem dus

2 likes

Maar misschien kent hij je echt wel alleen jij hem niet (meer?) of is het een oude match ofzo die je nu weer hebt gematcht?

Tenminste zou mij kunnen gebeuren en ja ik zou te nieuwsgierig zijn en dus misschien happen op zo’n vraag. Zou zelf gewoon niet meteen denken dat dat het enige doel is van die persoon haha, maar heb het dan ook nog nooit meegemaakt

1 like

Ik heb een omgekeerd probleem. Match met een oud-collega, maar ik kan uit z’n eerste bericht niet opmaken of hij nou doorheeft dat we elkaar al kennen. Wat doe ik mezelf ook aan.

2 likes

Nu mis ik je oude avatar wel hoor, die gezichtsuitdrukking zou hier heel mooi passen. Anders gewoon nonchalant er over beginnen? Heb ik ook eens gehad met een oud collega en die had mij idd niet herkend.

1 like

Haha ik denk dat je me met iemand anders door de war haalt; heb in elk geval nooit een andere avatar gehaald. Ik heb in elk geval een hele overduidelijke verwijzing gedropt, dus als ik zo ont-matcht word, is het wel direct duidelijk.

1 like

Ik heb een beetje hetzelfde als @LazySusan ik ben een match met een vriendin van een vriendin die ik ƩƩn keer ontmoet heb op de verjaardag van de gemeenschappelijke vriendin. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd wat heel stom overkomt als zij niet meer weet dat ik haar al eens ontmoet heb :weary:

3 likes

Oh nee wat erg, haha. Ik ben idd in de war met @Lady_Mary :joy: Ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen verder dan!

1 like

Ah haha, leuk om te weten dat de avatar gewaardeerd wordt! :grin:

1 like

Ik ben zo iemand die geen gezichten kan onthouden, en het ook moeilijk heeft met namen. Aka het overkomt me vaak dat iemand me herinnert maar ik hen niet meer. Maar ik vind dat nooit erg of ongemakkelijk hoor, zeker niet voor de andere persoon.