Tinderervaringen

Jullie ooit succesvolle dates gehad met mensen die op zoek zijn naar “iemand die zichzelf niet te serieus neemt” of een “harde werker”? Vooral die eerste. 90% op bumble op zoek naar dat. Wtf wil dat zeggen? Ik swipe al links om zulke vaagheid.

1 like

Ik vind het nu wel een beetje ongemakkelijk omdat ze nog niet heeft gereageerd en ik nu allerlei scenario’s voor me zie waarbij zij denkt wtf wie is deze weirdo, veel te amicaal /wat een slecht openingsbericht. En ik nu niet weet of ik later, als ze überhaupt niet gaat reageren, moet laten weten van heyhoi it was me en we hebben elkaar toen en toen ontmoet.

Heb al weer spijt dat ik geliket heb hahaha

Ik zie mensen met ‘workaholic’ in hun bio of ‘ik werk 60u-80u in de week maar voor jou maak ik wel tijd’
Nou, dat vind ik alles behalve uitnodigend

7 likes

Of ze zegt : ‘Hee Bakkes wat leuk! Hoe gaat het?’

Dat zou natuurlijk een beter scenario zijn, haha

2 likes

Of ‘work hard play hard’ :tired_face:

5 likes

Nee, niet over piekeren! Ik denk echt niet dat ze dat zal denken.
Als ze niet antwoordt, zou ik het gewoon laten.

Ik heb trouwens in mijn profiel ‘work hard play hard’ staan :stuck_out_tongue: Maar het is ook gewoon zo. Ik werk héél veel en mijn job is echt belangrijk voor mij. Veel mannen kunnen hier niet mee om, ik heb liever dat ze het op voorhand weten :'D Als ik dan vrij heb, ben ik ook écht vrij en wil ik 100% genieten en alles uit het leven halen. Ik zoek ook iemand die er hetzelfde instaat.

4 likes

Haha ik zeg dat zelf ook heel vaak dat ik dat zoek in een partner.
Gewoon iemand die niet altijd overal zo superserieus op in gaat bedoel ik ermee en waar je een beetje mee kan lachen :grimacing:

Heb na 2 Italiaanse biertjes m’n berichten eindelijk durven openen en of) hij had het al direct door of) doet nu heel handig dat hij het vanaf het begin al doorhad haha. Niks om zo zenuwachtig over te doen in elk geval. Bij jou @Bakkes?

2 likes

Nog steeds geen reactie…

Fijn dat het bij jou beter verloopt haha!

1 like

Hoe bedoel je dan 100 % genieten? Want dat wil iedereen toch? :stuck_out_tongue:

Ik vind het dus altijd een beetje vage term en het is me onduidelijk wat mannen hier mee willen zeggen haha

2 likes

Ik bedoel het dubbel: enerzijds niet meer aan het werk denken of ermee bezig zijn. Telefoon uit. Dat is echt iets wat ik heb moeten leren trouwens (bedrijf waar ik werk is 7/7 operationeel in 2 shiften, er kan altijd wat zijn)

En anderzijds bedoel ik dat ik dan niet wil bankhangen, maar wel dingen wil doen. Uitstapjes, lekker op restaurant gaan… en dan mag het ook wat kosten. Dus niet nog bezig zijn met administratie, huishouden of nadenken over geldzaken… want dat is geen 100% genieten :stuck_out_tongue:

Kan iemand mij uitleggen waarom mannen denken dat diteen goede openingszin is? :thinking:

30 likes

Jouw reactie is +1

20 likes

Probably ook de betere optie

5 likes

Het antwoord is ja. En waarschijnlijk nog erger dan je denkt.

1 like

Haha oke :writing_hand::writing_hand:

2 likes

Valt hij niet op wenkbrauwen?

1 like

Mijn laatste favo bezigheid is kijken of ik de (toeristische) plaatsen van tinderfoto’s herken :sweat_smile: (denk dat ik er een nieuw zinloos talent in heb gevonden)

4 likes

So be it

2 likes

Sommige krabbelen dan terug! Ik was een match met iemand die in zijn bio had staan “als je tattoo’s en piercings hebt, swipe left” dus ik liken, was het een match. Kreeg ik “hee wat zie je er leuk uit” en toen reageerde ik dat ik vol tattoo’s zit (is niet zo) en toen reageerde hij met “oh ja nouja bij sommige staat het leuk, is niet erg :speak_no_evil::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Ik zie trouwens op tinder (omgeving Den Haag) elke dag een gozer voorbij komen met een andere naam. Echt de gekste namen komen voorbij, vraag me echt waar hij de zin en tijd vandaan haalt :joy:

5 likes