Alleen had ik hem dus niet gevraagd of mijn lengte een probleem voor ‘m was, maar zou dan juist vragen joh waarom vind je het normaal om zo’n bio te hebben? Kijken of ie dan nóg best leuk is
ik heb het idee dat vrouwen/meiden kieskeuriger zijn en minder liken
Zou me ook niks verbazen als het aan het algoritme van tinder ligt. Ik heb vaak dat ik de ene dag redelijk wat matches krijg en een aantal dagen later kan ik swipen wat ik wil, maar 0 matches krijgen. Maar altijd meer jongens/mannen dan meiden/vrouwen
Ik swipe sowieso mannen en vrouwen en denk dat 10% of minder van m’n matches vrouwen zijn. Er zijn sowieso minder vrouwen die op vrouwen vallen dan hetero mannen dus daardoor heb je al minder kans en ik persoonlijk heb lagere standaarden voor mannen, en dus hogere voor vrouwen, en meestal vind ik een ‘oke, mooi meisje’ niet genoeg om naar rechts te swipen ofzo? Meestal zijn ze (in mijn leeftijdscategorie) ook nog eens verlegen of sturen ze niet eerst, staat dan letterlijk in de bio en daar heb ik ook geen zin in. En koppels/bi-curious/hetero vrouwen vind ik al helemaal niks, dan blijft er nog weinig over
Afgelopen dagen 4 matches die allemaal praatten. Eentje praat al veel minder, dus die heb ik nu benoemd als de zwakste schakel en ik ga hem binnenkort elimineren, denk ik. Dan heb ik nog 3 mannen over. Bij de één heb ik een meer natuurlijke aantrekkingskracht qua interesses en manier van praten. Het is een lieve en grappige man. Bij de ander is het een rationele aantrekkingskracht omdat hij gewoon fijne uitgebreide antwoorden geeft en brede interesse toont. Hij is ook lief en heel duidelijk in dat hij op zoek is naar een relatie, ook fijn, een man die dat gewoon weet. Tegelijkertijd ben ik bij hem bang dat het ongemakkelijk wordt omdat onze interesses wel matchen ofzo maar op een manier van: poets jij ook je tanden 2x per dag? Nog wat vaag en algemeen dus En nr. 3 is een beetje een macho man. Denk dat hij de eerstvolgende is die afvalt.
Hoop echt weer te kunnen daten dit jaar. Single life is leuk maar een leuke man ontmoeten na zo’n lange tijd ook
Haha met ‘elimineren, zwakke schakel en afvallen’ lijkt het net een gameshow
Haha ja, moest toevallig denken aan dat programma
Is gewoon een facade om zijn kutte persoonlijkheid te verbergen
Ik had vorig weekend een vet leuk gesprek met iemand op Tinder (heb dat eigenlijk echt nooit meer) en hij is volgens mij wel m’n type, ziet er leuk uit etc. Maar nu ben ik dat gesprek begonnen én heb ik als laatste wat gezegd. Dus gaat tegen m’n principes in om nu weer iets naar hem te sturen. Toch wel jammer want had best een drankje met hem willen drinken en dat doe ik normaal echt niet zo snel
Waarom vraag je het niet gewoon
Hm ja enerzijds denk ik ook wat heb ik te verliezen, anderzijds denk ik dat ik de hint (van niet antwoorden op mijn laatste vraag) maar gewoon moet begrijpen
Mannen en hints is een verloren zaak. Gewoon vragen! Nee heb je sowieso, ja kun je krijgen.
Sinds deze week weer tinder en best wat matches maar totaal geen gesprekken. Een paar maanden geleden had ik wel wat meer mannen die het gesprek startten. Hoe is dat bij jullie? Ben er nu zelf maar een aantal begonnen maar nog 0 reactie
Ik start meestal geen gesprekken, maar in mijn ervaring doen mannen het zéker niet dus ik heb vooral matches zonder gesprekken 🥲
Áls ik het gesprek begin, dan krijg ik vaak nul vragen terug en is het eerder een eenzijdig interview. Of ik krijg al snel geen reactie meer. Maar kan natuurlijk ook best dat het aan mijn belabberde gesprekstechniek ligt
Ik snap niet zo goed waarom veel mensen hier zelf het gesprek niet willen starten. Waarom niet als ik vragen mag?
Omdat als mannen het gesprek niet starten ze bij voorbaat eigenlijk al niet geintresseerd zijn denk ik.
Maar wat nou als mannen zo ook denken over vrouwen en niemand daarom het gesprek begint haha
Dit ja, of als ik wel begin dan voelt het vaak als trekken aan een dood paard. Alsof de enige interesse die mannen wellicht hadden dan direct verdwenen is, doordat ze niet hoeven te jagen ofzo? Of ik ben zelf misschien eigenlijk ook niet zo geïnteresseerd, en zie wel wat de ander doet, dan start ik ook vaak geen gesprek.
Iets anders. Het valt mij op dat veel mannen de laatste tijd in hun bio of op bumble hebben dat ze spiritueel zijn. Ik zelf niet, dus kan daar niks mee. Maar hoe interpreteren jullie dit?
Dat ze weten wat voor sterrebeeld ze zijn