Tinderervaringen

Pfffff ik praat wel leuk met een match, maar dan blijkt het toch weer onmogelijk voor zo’n man om normaal te blijven doen. Waardoor ik er eigenlijk gewoon meteen weer klaar mee ben.

Hij stelt meerdere vragen achter elkaar, ik reageer blijkbaar op 1 vraag niet, gewoon ff over het hoofd gezien. Zegt hij als enige reactie op mijn antwoorden ‘ik kan er heel slecht tegen als mensen niet volledig reageren’.

2 likes

‘Ik kan er heel slecht tegen als mannen fucking dom reageren’

5 likes

Ja ughhhfff

Ik vind dit dus zo rot aan tinder hè. Echt de meeste matches (vrijwel allemaal eigenlijk) waar je dan wel een leuk gesprek mee hebt weten het totaal te verneuken met horkerige, seksueel getinte of domme reacties. Dat net op het moment dat je denkt heee dit is misschien wel een leuke voor een date!! Dan toch weer het tegendeel bewezen wordt. Echt weinig vertrouwen nog in het vinden van een een leuke tinder date.

2 likes

Neem gwn rela met L.J. Klaar met die ongein!!!

1 like

Een gast had in z’n profiel staan dat ie een zaadslikkende sugamomma zoekt en de beste seks heeft met iemand die de slet in zich kan loslaten. Z’n grootste droom was seks hebben op een bed vol geldbiletten.

:dizzy_face:

4 likes

Volgensmij zit ie op de verkeerde app haha

1 like

De jongen met de hond? Ik krijg het daar ook wel Spaans benauwd van ja. Lopend gesprek is fijn, maar zo erbovenop is het andere uiterste. Hopelijk is het iets van heel korte duur en zit er later wel wat meer tijd tussen. Alsof jij het enige bent waar die persoon heel de dag op wacht/mee bezig is…

1 like

O ja herkenbaar, net of je met een robot aan het appen bent. Ik heb mijn blauwe vinkjes uitgezet vanaf eerste moment dat ik ging appen met iemand die ik op Tinder leerde kennen.
Kan het iedereen aanraden :raised_hands:t2:

5 likes

Ik heb dus hetzelfde. Heb nu ook iemand die maar door blijft appen. En als ik een halfuur niet reageer krijg ik de nieuwe vragen op me afgevuurd. En gisteravond had ik paar uurtjes niet geappt, stond ook geen vraag open ofzo, krijg ik de vraag of ik nog wel met hem wil praten omdat ik zo stil ben. Joe, mijn leven is meer dan alleen met jou appen.

2 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

13 likes

Oh nee, ik stuur altijd vrij snel terug en heb het wel graag als het bij de ander ook geen eeuwen duurt maar dit gaat wel te ver zeg

2 likes

Ja ik ook hoor. En we hebben de rest van de dag ook redelijk contact gehad waarbij ik ook telkens meteen antwoordde. Alleen was met andere dingen bezig en had er gewoon ook even geen zin in. Maar ben er nu ook meteen op afgeknapt eigenlijk…

2 likes

Snap ik compleet,lijkt me vrij verstikkend ook op een manier

1 like

Spirifishing, ik moest heel hard lachen :laughing:

1 like

Ja erg flauw maar het is een bever

12 likes

Heel stiekem moest ik hier best om lachen. Maar het kan natuurlijk gewoon echt niet.

5 likes

Ik heb nu een match die het ongeveer in elk bericht over ‘females’ (verder Nederlands) heeft. Dat hij voorheen altijd ‘leuke females’ tegen kwam op festivals. Dat ik het licht in de duisternis ben op deze app, nee grapje, genoeg leuke ‘females’ in Amsterdam. :nauseated_face:

3 likes

Het klinkt als iemand die te veel natuurdocumentaires kijkt.

6 likes

Hoezo seksisme😅 verder wel jammer dat ie het niet begreep ja

6 likes

Ik begrijp niet helemaal hoe dit seksisme is? Ik vat t op als dat hij de grap zelf ook gemaakt had kunnen hebben!

8 likes