De jongen met de hond? Ik krijg het daar ook wel Spaans benauwd van ja. Lopend gesprek is fijn, maar zo erbovenop is het andere uiterste. Hopelijk is het iets van heel korte duur en zit er later wel wat meer tijd tussen. Alsof jij het enige bent waar die persoon heel de dag op wacht/mee bezig is…
O ja herkenbaar, net of je met een robot aan het appen bent. Ik heb mijn blauwe vinkjes uitgezet vanaf eerste moment dat ik ging appen met iemand die ik op Tinder leerde kennen.
Kan het iedereen aanraden 
Ik heb dus hetzelfde. Heb nu ook iemand die maar door blijft appen. En als ik een halfuur niet reageer krijg ik de nieuwe vragen op me afgevuurd. En gisteravond had ik paar uurtjes niet geappt, stond ook geen vraag open ofzo, krijg ik de vraag of ik nog wel met hem wil praten omdat ik zo stil ben. Joe, mijn leven is meer dan alleen met jou appen.

Oh nee, ik stuur altijd vrij snel terug en heb het wel graag als het bij de ander ook geen eeuwen duurt maar dit gaat wel te ver zeg
Ja ik ook hoor. En we hebben de rest van de dag ook redelijk contact gehad waarbij ik ook telkens meteen antwoordde. Alleen was met andere dingen bezig en had er gewoon ook even geen zin in. Maar ben er nu ook meteen op afgeknapt eigenlijk…
Snap ik compleet,lijkt me vrij verstikkend ook op een manier
Spirifishing, ik moest heel hard lachen 
Ja erg flauw maar het is een bever
Heel stiekem moest ik hier best om lachen. Maar het kan natuurlijk gewoon echt niet.
Ik heb nu een match die het ongeveer in elk bericht over ‘females’ (verder Nederlands) heeft. Dat hij voorheen altijd ‘leuke females’ tegen kwam op festivals. Dat ik het licht in de duisternis ben op deze app, nee grapje, genoeg leuke ‘females’ in Amsterdam. 
Het klinkt als iemand die te veel natuurdocumentaires kijkt.
Hoezo seksisme😅 verder wel jammer dat ie het niet begreep ja
Ik begrijp niet helemaal hoe dit seksisme is? Ik vat t op als dat hij de grap zelf ook gemaakt had kunnen hebben!
Ah zo vat ik t helemaal niet op. Meer gewoon ‘dom’ dat hij t grapje niet snapt. Anders kan je bij bijna alles toch seksimse denken?
Maar goed ik was natuurlijk niet bij t hele gesprek dus misschien zit t m in de nuance
Ik had maandag een tinder date met een hele leuke knappe man. We zijn beide niet op zoek naar iets serieus en hij verhuist over een aantal weken naar de US, anders was het wel relatiemateriaal. We hadden echt goeie seks
en de volgende dag stuurde hij nog een appje om te bedanken voor de fijne avond.
Nu voegt hij me toe op LinkedIn. Ik vind het wel grappig want ik heb nog nooit een ONS gehad die me achteraf toevoegt op LinkedIn haha. We hebben wel lang gepraat over onze jobs (totaal andere sector). Maar ik weet niet goed hoe ik dit moet interpreteren haha.
Ik heb last van PMS en nu heb ik opeens heel veel behoefte om bij al m’n matches ??? / dan niet / en andere passief-agressieve dingen te posten. Terwijl ik zelf steeds het gesprek heb gestaakt, behalve bij 1 die dit dus heeft ontketent. Aangezien mijn normale zelf hier een intense hekel aan heeft, deel ik het maar even hier zodat ik het niet echt daar doe ???
Omdat ze op mij niet reageren als ik zelf begin. Daarom heb ik ook geen bumble meer, 0 response
Ik zag laatst dit voorbij komen in een bio :
Looking for iemand die heeft gestudeerd, dat wordt op prijs gesteld. Iemand die enige basisvaardigheden in de keuken en het huishouden heeft, dat staat hoog in het vaandel. Verder ben je ook proactief etc -stom gelul ovet zichzelf- en daarna : verder moet je van reizen houden, ben je een gymbuddy en een partner in crime.
Nou what de hel, wie gaat dit nou liken
Overigens heb ik bepaalde dingen weggelaten vanwege de privacy en regels, voordat ik dat over me heen krijg haha.
Mag ik even ranten?
Ben weer aan het daten en ik erger me alweer aan dat het zolang duurt om antwoord te krijgen. We hebben al een date gehad en die was verrassend leuk. Ik ben best wel geduldig met daten terwijl ik normaal vrij ongeduldig ben. Van afspraak tot aan date had ik hem niet gesproken maar in het begin wel contact gehad. Vond ik prima, hoefde ik niet veel te verwachten. Na de date geeft ie zelf als eerst aan dat we weer op date moeten, en via de app ook dat het leuk was. Maar steeds als ik wat zeg, uren later antwoord. Vind dat super irritant eigenlijk? Die gast komt heel de tijd online terwijl ik een bericht terug typ. Ik hoef mijn telefoon niet eens te checken ervoor. Hij ziet letterlijk wanneer mijn bericht binnenkomt steeds maar lijkt bijna expres niet direct te antwoorden. Merk dat ik zelf dat gedrag ook begin over te nemen en daarom laat antwoord maar het slaat eigenlijk nergens op. Overdag antwoord ik sowieso trager of niet vanwege werk maar in de avond reageer ik meestal wel even, zelfs al is het maar even om te zeggen dat ik ergens op terug kom.
Word er zo moe van. Heb genoeg te doen en weerhoud mijzelf er ook een beetje van om ergens op te hopen/eraan te denken maar als ik uren bezig ben geweest met andere dingen en mijn tel op pak om andere mensen te beantwoorden en dan die blauwe vinkjes zie, raak ik zo geïrriteerd. Waarom kunnen mensen niet gewoon recht toe recht aan zijn?