Tinderervaringen

Ah zo vat ik t helemaal niet op. Meer gewoon ‘dom’ dat hij t grapje niet snapt. Anders kan je bij bijna alles toch seksimse denken?
Maar goed ik was natuurlijk niet bij t hele gesprek dus misschien zit t m in de nuance

6 likes

Ik had maandag een tinder date met een hele leuke knappe man. We zijn beide niet op zoek naar iets serieus en hij verhuist over een aantal weken naar de US, anders was het wel relatiemateriaal. We hadden echt goeie seks :drooling_face: en de volgende dag stuurde hij nog een appje om te bedanken voor de fijne avond.

Nu voegt hij me toe op LinkedIn. Ik vind het wel grappig want ik heb nog nooit een ONS gehad die me achteraf toevoegt op LinkedIn haha. We hebben wel lang gepraat over onze jobs (totaal andere sector). Maar ik weet niet goed hoe ik dit moet interpreteren haha.

9 likes

Deze kale man heeft me ge-unmatcht :slightly_frowning_face: :grimacing:

11 likes

Ik heb last van PMS en nu heb ik opeens heel veel behoefte om bij al m’n matches ??? / dan niet / en andere passief-agressieve dingen te posten. Terwijl ik zelf steeds het gesprek heb gestaakt, behalve bij 1 die dit dus heeft ontketent. Aangezien mijn normale zelf hier een intense hekel aan heeft, deel ik het maar even hier zodat ik het niet echt daar doe ???

5 likes

Omdat ze op mij niet reageren als ik zelf begin. Daarom heb ik ook geen bumble meer, 0 response

Ik zag laatst dit voorbij komen in een bio :

Looking for iemand die heeft gestudeerd, dat wordt op prijs gesteld. Iemand die enige basisvaardigheden in de keuken en het huishouden heeft, dat staat hoog in het vaandel. Verder ben je ook proactief etc -stom gelul ovet zichzelf- en daarna : verder moet je van reizen houden, ben je een gymbuddy en een partner in crime.

Nou what de hel, wie gaat dit nou liken :roll_eyes: Overigens heb ik bepaalde dingen weggelaten vanwege de privacy en regels, voordat ik dat over me heen krijg haha.

2 likes

Mag ik even ranten?

Ben weer aan het daten en ik erger me alweer aan dat het zolang duurt om antwoord te krijgen. We hebben al een date gehad en die was verrassend leuk. Ik ben best wel geduldig met daten terwijl ik normaal vrij ongeduldig ben. Van afspraak tot aan date had ik hem niet gesproken maar in het begin wel contact gehad. Vond ik prima, hoefde ik niet veel te verwachten. Na de date geeft ie zelf als eerst aan dat we weer op date moeten, en via de app ook dat het leuk was. Maar steeds als ik wat zeg, uren later antwoord. Vind dat super irritant eigenlijk? Die gast komt heel de tijd online terwijl ik een bericht terug typ. Ik hoef mijn telefoon niet eens te checken ervoor. Hij ziet letterlijk wanneer mijn bericht binnenkomt steeds maar lijkt bijna expres niet direct te antwoorden. Merk dat ik zelf dat gedrag ook begin over te nemen en daarom laat antwoord maar het slaat eigenlijk nergens op. Overdag antwoord ik sowieso trager of niet vanwege werk maar in de avond reageer ik meestal wel even, zelfs al is het maar even om te zeggen dat ik ergens op terug kom.

Word er zo moe van. Heb genoeg te doen en weerhoud mijzelf er ook een beetje van om ergens op te hopen/eraan te denken maar als ik uren bezig ben geweest met andere dingen en mijn tel op pak om andere mensen te beantwoorden en dan die blauwe vinkjes zie, raak ik zo geïrriteerd. Waarom kunnen mensen niet gewoon recht toe recht aan zijn? :woozy_face:

2 likes

Toen ik op tinder zat (zo’n 100 jaar geleden lijkt wel) vond ik dat ook altijd schijtirritant. Vooral als hij in eerste instantie nog een keer wilde daten. Maar meestal betekende het dat ie in de tussentijd z’n interesse is kwijtgeraakt (misschien heeft ie een nieuwe match die hij interessanter vindt, oid). Pijnlijk, maar ik zou je adviseren deze los te laten. Anders steek je er energie in die je niet terugkrijgt en dat is zonde.

3 likes

Noujaaa had ik een leuke match die het gesprek leuk begon, maar ik had even geen tijd om te reageren, maar had het dus al wel gelezen. Dus nu wil ik terug reageren, is de match opgeheven. Die mag aan zijn lijstje feminisme, BLM en filosofie nog wel een hele belangrijke toevoegen; geduld.

1 like

Ik vertrouw mannen met zo’n lijstje sowieso niet helemaal haha. Maar hier vergelijkbaar ergens. Volgens mij heb ik niet snel genoeg gereageerd of expliciet genoeg een vraag gesteld ofzo, want word opeens genegeerd na een weekje appen. Dacht dat juist bij iemand die ik al kende buiten Tinder om dat niet zo snel op zo’n lullige manier zou gebeuren, maar zo zie je maar.

1 like

Haha ja misschien had ik idd aan dit lijstje al moeten denken van hmmm.

Wat verrot dat je dit overkomt met een bekende. Kan je niet nog even vragen van joh is alles ok? Of is diegene je dat ook niet echt waard? In elk geval soms heb ik wel het idee dat onze ‘generatie’ niet zo goed meer is in rechtstreeks communiceren. Niet dat jij dat niet doet hoor, maar ik vind dat ghosten of vaag doen toch wel zo stom.

Nou ik weet dat er niks aan de hand is, maar stuur dit weekend nog wel een neutraal bericht denk ik. En ‘laat’ reageren van mij was hier de volgende ochtend, in plaats van om half 12 ‘s avonds trouwens. Het is echt de laatste persoon van wie ik zoiets had verwacht, maar dat zegt mogelijk vooral iets over m’n mensenkennis. Dat valt me misschien nog wel het meeste tegen.

1 like

Ja, precies. Super irritant is dit. Zeg het dan gewoon, denk ik dan.

Heb één keer een lange tijd af en aan contact gehad met iemand waarvan we beiden aan het aftasten waren. Nog geen date gehad maar wel uitgebreide gesprekken gevoerd. Ik hechtte er niet veel waarde aan maar was een leuke gast. En op een gegeven moment stuurde hij een bericht met dat ie het fijn praten vond maar dat iemand had ontmoet waarmee het serieus werd. Dat vond ik zó lief. Tussen ons werd het niks maar was wel een van de betere gesprekken haha.

8 likes

Ik weet niet wat dat is, in mijn ervaring durven mannen dat ook niet te zeggen en hebben ze liever dat het maar doodbloedt. Alsof ik zo’n teer zieltje heb dat ik dat niet aan kan horen.

2 likes

Eigenlijk denk ik dat ze niet eens aan ons denken maar gewoon aan henzelf? Volgens mij gaat het niet eens om durven. Het boeit ze gewoon niet genoeg om de moeite te nemen. Online dating is daarom voor mij ook iets vrij rationeels geworden. Heel erg bewust zijn van: wat weet ik over deze man? Als ik me kut dreig te voelen omdat ik het jammer vind ofzo, denk ik gewoon dat ik me niet moet aanstellen, maar gewoon echt niet. Het irriteert wel, maar het is het niet waard om daar langer dan een avond mee te zitten. In principe ken je veel mannen nauwelijks bij online daten en is het gewoon die spanning van iets nieuws die leuk is.

Nu ik erover nadenk klopt het niet helemaal dat maar één keer een man dat gedaan heeft. Over de jaren denk ik dat 3 mensen het in totaal zeiden. Die hierboven was vrij uitgebreid, de anderen stuurden één regel met: ik denk dat ik er niet klaar voor ben om te daten (nog geen date gehad) en een ander waarmee ik wel een dat had gehad schreef direct de volgende dag dat het gezellig was maar wist niet of er een relatie in zat (ik ook niet). Allemaal prima berichten. Het gebeurt dus wel eens maar sporadisch.

6 likes

Ik heb een beetje het gevoel dat hij deze vraag expres stelde zodat hij er zelf over kon beginnen? Maar dat kan ook aan mij liggen.

8 likes

Wow, heftig inderdaad. Dan moet je dus eigenlijk automatisch naar die problemen vragen, pffff. Misschien wilde hij het heel graag kwijt ofzo? Zou daar ergens geen zin in hebben maar je gaat wel direct de diepte in haha :sweat_smile:

3 likes

Oh dat is wel ‘heftig’ om gelijk zoiets op een app te gooien. Misschien als soort van ingang dat je er naar vraagt?

Ik had laatst ook een gesprek met iemand en we hadden het over vakanties en hij had het over een land. Dus ik reageerde met oh bijzonder ik ben er toevallig geweest maar je hoort niet vaak dat mensen daar heen gaan op vakantie. Kwam er een mega lang verhaal over een familie lid die daar zelfmoord had gepleegd en hij er heen ging voor de begrafenis. En ik zat echt zo eeuh ok heel heftig wel wat vragen gesteld en daarna zei hij ik moet werken en ik heb hem nooit meer gesproken :sweat_smile: hoezo drop je dan je levensverhaal op mij :woman_shrugging:t5:

9 likes

HAHAAHHAAH maar echt :joy:

2 likes

Ik heb hem nog als match ik kan hem even een tikkie sturen voor zijn therapie sessie :joy::joy::joy:

6 likes

€250/h hoppakee. Geen contracten dus wordt niet vergoed door de zorgverzekeraar :joy:

3 likes