Klinkt ook beetje als rare humble brag haha
Van hem
Ja, vind ik ook! Alsof ie geen zin had om te wachten tot hij zân verhaal kon doen dus het maar zo speelde dat hij eerst maar jou vroeg.
Doet me denken aan een first dates waarbij de man aan zân date vroeg of haar vader nog leefde. Zoân specifieke en random vraag? Zijn vader was dus overleden en daar ging hij dan over vertellen.
(Wie weet wilden de producers dit zo erin hebben maar het was zo raar)
Ik heb ook zoân vriend (van tinder) die ook uit het niks met allemaal onnodige diepgaande details kom die ik niet heb gevraagd. Leuk dat ie veel wilt vertellen maar bij sommige dingen denk ik âwow, dit hoefde er niet perse bijâ, dingen uit andersmans privĂ©leven enz en 1 keer deed hij een heel verhaal over een vriendin van 'm en zei hij op het einde âja ik wil niet te veel in detail treden, om haar te respecterenâ maar had ondertussen al vrij veel informatie gegeven
Haha ja er is echt een verschil tussen open zijn én open zijn Fijn als iemand dingen verteld maar sommige dingen zijn net even té als je iemand niet goed kent of in mijn geval helemaal niet kent.
Ik snap em niet
Oh bedoelt hij het dan zodat âtake me homeâ dubbelzinnig wordt? HĂš gadverdamme zeg. Ik zou het ook zien als gewoon een liedje zingen
Ja bij first dates sturen ze wel aan op âzieligeâ levensverhalen en je moet dan zelf naar doen hoe je het brengt. Je wordt ook echt aan de zijkant geroepen en dan gaan ze dat soort dingen aangeven zodat er leukere tv is.
Ik heb tinder gold en nu staat er een man tussen mijn likes in zân blote piel. Vies goor toilet er ook achter, yuk. Dit is ook echt de eerste keer dat ik dit op tinder voorbij zie komen, dus ga het maar even melden. Alsof vrouwen hem nu massaal gaan liken ofzo.
Ik zeg dat ook. âIk ontving er meteen een mail achteraan met de uitnodigingâ.
Maar ja, double texten kan soms een beetje benauwend of te veel zijn, maar dat vind ik niet altijd zo. Dat hangt ook wel af van mijn interesse in de ander waarschijnlijk.
Ok update. Ik heb zo ongeveer gedaan waar @Motherofdragons en @Baron zich aan ergeren haha (wel op een neutrale/positieve manier) en nu gaan we binnenkort bier drinken. Volgens mij zat er ook niks achter behalve wederzijdse onhandigheid, want de rest was op zijn initiatief. Appen is ook gewoon vragen om miscommunicatie ergens.
Ik had ook wel iets anders gestuurd dan : ) of ??? Daar zou ik ook niks mee kunnen.
Pfff ik heb een match en die man typt echt zo saai. Gaat altijd over het zelfde bij hem, als ik wat vraagt dan reageert hij heel kort, als hij wat vraagt en ik reageer dan gaat hij over naar de volgende vraag ipv reageren.
Er zitten ook steeds een paar dagen tussen de gesprekken en dan bericht hij weer met het zelfde uitgebreide saaie gedetailleerde verhaal over zijn werk + een paar random vragen aan mij waar hij verder niet op reageert.
Ik wil nu elke keer de match opheffen maar wil dat wel ff netjes melden. Haha niet met er bij van je bent saai dus ik zoek nog even de correcte manier om dat te berichten
Ik heb de afgelopen dagen zoveel leuke matches en nu heb ik FOBO
Zelfs die ene waarvan ik dacht dat ie me gehost had is weer back én de gast die mij eerder dit jaar stuurde dat hij misschien iemand had waarmee hij serieus mee leek te worden. En hij lijkt nog knapper en is weer zo leuk. En vanochtend ook weer een super leuke gast gematcht waar ik zoveel mee gemeen heb. Hij antwoordt ook heel snel, bijna direct.
Naaah, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt hoor Ik geniet er nog maar even van. Over een paar dagen is het vast voorbij
Zo irritant zulke gesprekken! Kost je alleen maar energie⊠ik zou gewoon zeggen dat je de klik niet voelt (in zoverre dat kan online), en het hierbij gaat laten.
Ja klopt want ik reageer dan wel netjes en denk pfff saai en vergeet hem dan weer en hij duikt dan 3 dagen later weer op.
Ik ga inderdaad vanavond na het werk (anders krijg ik weer een heel werk klaag verhaal ) het maar gelijk sturen. Ook gewoon ff zonder hoe gaat het of zo. Gewoon kort en duidelijk.
Ik was van een datingapp overgestapt naar whatsapp en die jongen is op vakantie met zân familie. Waren echt één dag een match en klein beetje aan het appen en sindsdien krijg elke dag hele verslagen met fotoâs, incl fotoâs van familie, uitleg over wie wie is, nog net geen stamboom erbij, en hij zegt dat hij hetzelfde verwacht als ik binnenkort op vakantie ben, als in, elke dag een verslag. Echt, calm down. nu wil ik eigenlijk niet meer praten maar hoe zeg je netjes dat iemand gewoon veel te heftig is?
Ik zou het wel zeggen denk ik, anders blijft ie bezig. Gewoon iets van âjoh leuk dat je zo enthousiast bent, maar ik vind dit wel heel snel gaanâ
Omg en jullie hebben nog niet eens elkaar in het echt ontmoet?
Ik zou dat wel zsm en duidelijk zeggen dat het te veel en te snel is. En dat je op vakantie lekker van je vakantie gaat genieten
Haha nee letterlijk 24 uur een match ik weet dat we kunnen zeiken over mannen die 0 moeite doen maar dit is wel weer extreem de andere kant op.