Tinderervaringen

Nou echt hoor! En als dit al de vibes zijn voor 24 uur een match laat staan als je dan gaat daten of een relatie hebt.

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: run Rue run!

6 likes

Net tegengekomen: “Dag mooie Tinder-dames. Ik ben waarschijnlijk de meest hardwerkende en spontane jongen die je gaat ontmoeten”
:sob::sob::sob:

1 like

:face_vomiting:

Ik kan echt niet kiezen welk element van deze zin ik het allerweerzinwekkendst vind :nauseated_face:

1 like

Ik las deze tip jaren geleden op twitter en net geprobeerd, werkt nog steeds: als je inner circle hebt en je profiel probeert te verwijderen, krijg je een aanbod voor een maand gratis premium. Dit kun je onbeperkt doen haha.
En je kunt dan op naam en interesses zoeken, super freaky eigenlijk maar ook wel handig soms.

3 likes

Ik raak niet eens in de daadwerkelijke app :sob: (omdat ik niemand doorverwijs/aanbeveel ofzo?)

1 like

Wil je een invite? Stuur me maar een dm!

1 like

Heb ik nog nooit aangeboden gekregen en heb al heel vaak mijn account verwijderd…

O irritant! Ik heb even gezocht en zie dat iemand het proces hier beter uitgelegd heeft: https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-daten-heet-5-deel-1/22076/4108?u=leuk123 misschien werkt het zo wel voor je?

2 likes

Haha gelukt!! Thanks!

1 like

Mag ik vragen waarom je daarvan in paniek raakt?

1 like

Haha, ik snap dat wel. En toch zou ik proberen alles zo lichtzinnig mogelijk op te vatten. Zeker als je iemand nooit eerder hebt ontmoet, is alles alleen nog maar praat. Na de eerste date ook nog. Vanaf de tweede/derde date wordt het meestal al wat intenser met toekomstplannen maar ook dan is niets definitief ofzo dus no stress. Ook na date 7 ben je aan niemand gebonden als je dat niet wil.

1 like

Het kan natuurlijk ook dat je het gewoon niet aantrekkelijk vindt of op prijs stelt dat iemand die je amper kent dit soort opmerkingen maakt. Heb daar zelf ook echt heel weinig mee, ook al is het super onschuldig. Zijn vaak gewoon geen types die bij mij passen. Dat is ook helemaal valide en niet problematisch want er zijn genoeg andere mensen die anders communiceren. Dus misschien kun je het gewoon als een voorkeur/afkeur voor een bepaalde manier van communicatie beschouwen ipv als een probleem van jou waar je wat mee moet. Tenzij het je echt beperkt natuurlijk en dan zit het anders. Maar ik herken wel wat je zegt en voor mij klopt en helpt deze realisatie wel dus misschien heb je er iets aan haha.

4 likes

Wat je schrijft is super herkenbaar! Bij mij komt het voort uit een soort poging tot controle. En een confrontatie met het feit dat de toekomst nog helemaal niet vast staat en dat er nog vanalles kan gebeuren waar ik geen grip op hebt, want misschien is er dan nog wel een andere persoon bij betrokken. Ik heb het ook als iemand zegt ‘we moeten echt nog een keertje daar en daar heen’, dan voel ik echt weerstand, terwijl het me ook gewoon heel leuk kan lijken.

1 like

Dit is heel erg herkenbaar, van die controle. Ik struggle daar nu met mijn date nog steeds mee, al zitten we inmiddels al op date 7. Maar ik voel me wel alsof ik daar nu wel gewoon eerlijk over kan zijn tegen hem en dat is al heel fijn! En dat is wat ik bij die eerdere dates dus nooit had en wat voor mij in deze wel het verschil maakt.

2 likes

Jaaa ik begrijp je helemaal! Het is ook een goed teken denk ik als je daar gewoon allebei over op een lijn zit. Hopelijk kom je snel iemand tegen waarbij dat zo is :relaxed:

1 like

Dus mijn insta staat in mijn tinder bio wat ik zelf uiteraard prima vind. Maar iemand heeft zojuist via mijn instagram mijn website gevonden (die ik heb voor mijn werk) en mij zojuist een email gestuurd via mijn werk email om zichzelf voor te stellen. Dit is echt a whole 'nother level.

3 likes

Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat oké vinden. :confused:

1 like

Oh gatver, dat gaat wel heel ver. Had je ook al een match met hem? Of gewoon random iemand?

Daar snap ik ook niks van… Why do men…

@lisaanna
Nee, geen match. Geen idee wie hij is. Hij zei wel dit is mijn insta naam, maar er staat niks op. Dus ook geen idee hoe hij eruit ziet :upside_down_face:

3 likes