Je kan beter vragen waar je wel op naar rechts swiped
Zoals ik in mijn post beschreef (maar die heb ik verwijderd, dus terecht dat je het vraagt) betrap ik mezelf op het links swipen obv oppervlakkige fysieke kenmerken. Dingen waarvan ik dan zelf ook denk: hoe kom je er uberhaupt bij om hier een punt van te maken want in het dagelijks leven kijk ik ook niet zo goed naar mensen en heb ik daar al helemaal geen mening over. Maar omdat de app je uitnodigd om obv fysiek keuzes te maken doe je het opeens wel . Ik heb dat niet zo uitgebreid beschreven in mijn eerste post en was daar erg kort door de bocht, me niet realiserend dat het kwetsend kan zijn voor anderen om te lezen (dat is dom en naief van mijzelf) en dat was helemaal niet hoe ik het bedoelt had, mijn bedoeling was eerder om een lijstje met dingen te noemen waarbij ik ook naar mezelf kijk wat stom dat je zulke zaken meeneemt in je beslissing.
Ik vind het niet meer dan terecht dat @Pabbles dit direct benoemd en daarin neem ik ook alle verantwoordelijkheid dat ik het niet zo bedoeld had en zoān post ook niet online wil houden.
Nou, ik heb vanavond dus weer een date. Ik wilde het daten alweer stoppen maar deze guy heb ik eerder gematcht en toen waren we eigenlijk te druk. App verwijderd en na een paar maanden zijn we opnieuw een match. Ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe het zal gaan. 
Ik begin t terassen tijdens de eerste date echt beu te raken haha. Hebben jullie nog leuke activiteiten voor de eerste/tweede date?
Waterfiets/ scooter/ kano/ sup huren? Minigolf? Naar een markt om buiten te eten?
Voor een eerste date misschien een stadswandeling? Was toen tijdens de lockdown echt een ding (met stops bij horeca enzo) maar volgensmij heb je het nog steeds wel in veel steden. Heb je niet dat je zo tegen over elkaar zit, maar wel weer net iets leuker dan alleen een rondje lopen.
Heb ooit een gamehall date gedaan, heel leuk! Daarna vegan bitterballen gegeten 
Nou ja zeg ik krijg berichtjes van iemand die vraagt of ik zn neukpop wil zijn⦠oh lord
Wat een ongeil woord ook
Wat moet je daarop zeggen ook?
āAls dat betekent dat je er alleen voor gaat zorgen dat je zelf klaarkomt nietā 

Nou ik ben zo petty dat ik dan stuur; jahoor, gezellig!!! Maarja nu krijg ik doorlopend berichtenā¦
Als je niks van 'm moet lekker blokkeren dan of is dit wel jouw type? 
Ik heb hier gewoon geen woorden voor
Dit komt op zān zachts gezegd nogal misogyn over. Ik zou hooguit een linkje sturen naar Amazon of Bol . com
Hahhaa naar zoān pop? Goeie
https://www.bol.com/nl/nl/p/dolly-het-opblaas-schaap/9200000075412860/
Weet nog dat ik die vroeger in de Large zag en dat 13 jarige Doe Maar een beetje in de war was :ā)
Zojuist date uitgezwaaid! Was gelijk comfortabel, lieve man. Biertjes gedronken, gezoend, wat gegeten, gelachen, handjes vastgehouden. Het was zo leuk! 
Klinkt echt als een supergoede date 
Jaaa, was zo goed! Had hier niet op durven hopen 
Ik heb vandaag van deze date gehoord dat hij een ander meisje heeft ontmoet en niet meer intiem met mij kan zijn. Ik ben er echt helemaal van naar de knoppen.
Even als backstory, in een heel korte tijd (3 weken) hebben we elkaar bijna dagelijks gezien, het was overduidelijk dat we elkaar allebei mega leuk vonden, maar ik was wel ontzettend overdonderd door hoe hard het ging, dit gebeurde eigenlijk altijd op zijn initiatief en ik dacht in het begin: what the hell just go with it, maar kreeg daardoor ook wel heel snel dat gevoel van vlinders. Begin juli heeft hij laten weten dat het voor hem toch allemaal wat snel ging en dat hij even behoefte had aan rust. Ik was daardoor verrast, mede doordat hij altijd contact initieerde. Heb toen voorgesteld om nog wel even te bellen, dat hebben we pas na een ruime week gedaan, maar toen bleek nog steeds dat we het allebei heel leuk hadden gehad en ook nog wel interesse hadden, maar ook allebei overdonderd waren door het tempo. Hij moest naar het buitenland voor werk, dus we hebben elkaar gewoon even gelaten. Ik wist niet zo goed hoe het verder zou gaan en om voor mezelf een beetje afleiding te zoeken en te ontdekken wat ik wilde ben ik weer een beetje gaan swipen. Voor mij werd het steeds duidelijker dat ik hem wilde, maar door de afstand was het voor mij heel onduidelijk wat hij wilde. Vorige week voorzichtig een balletje opgeworpen en toen kreeg ik een ontzettend vage reactie ruim een dag later, dus ik dacht ik bel m wel gewoon een keertje, kijken hoe dat gaat. Toen had hij geen tijd en nu appte ik hem vandaag om te checken of hij deze week tijd had om even te kletsen en toen pats boem kwam dit.
Terwijl mijn interesse in hem alleen maar groter werd, is hij alweer door met een volgende meid. Opzich denk ik dat dit tekenend is voor hem, aangezien het met mij ook giga hard ging, maar ik ben nu wel heel erg verdrietig dat mijn gevoelens niet beantwoord zijn en dat het ook zo langslepend is geweest. Ongeveer heel mijn sociale kring is momenteel ook nog eens op vakantie, dus kan ook even niemand bellen om bij uit te huilen ofzo. Omdat ik het wel even kwijt wilde, dacht ik dat ik het hier misschien zou kunnen plaatsen. Ik voel me al die tijd dat we minderden al steeds zo naar mijn keel gegrepen misselijk en slecht en nu komt alles eruit.