Tinderervaringen

Wow, next level weer hoor!

1 like

Woow dit is gewoon bizar :scream: wat denken mensen wel niet?!

1 like

Ik had laatst een match van jaaaaren geleden (in alle eerlijkheid kon ik hem niet eens herrinneren), die me toevoegde op LinkedIn, had even bekeken wie het was en daarna niet geaccepteerd want kon hem niet plaatsen binnen m’n netwerk.

Daarna kreeg ik een appje van een onbekend nummer (deze gast dus) dat hij aan me moest denken en wilde weten hoe het met me ging. Ik heel blunt gezegd dat ik geen idee had wie hij was, dus hij zei ja van tinder, 4 jaar geleden.

Ik gooi zelf echt heel snel nummers weer weg als ik merk dat het niets is, nu heb ik best wel spijt dat ik vroeger mijn nummer zo makkelijk gaf, tegenwoordig hou ik het misschien liever op de apps ofzo.

Hmm ik vind het niet echt nice om hier een lijst van uiterlijke kenmerken waar iemand niks aan kan doen te plaatsen. Bijvoorbeeld de ‘te veel tandvlees’ heb ik ook en voel ik me ook onzeker over. Om dan hier te lezen dat mensen het een afknapper vinden is niet echt chill.

9 likes

Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, maar jongens met een soort arrogante, denigrerende uitstraling.

Oh en jongens met gemillimeterd haar. Ik vind dat echt één van de meest onaantrekkelijke dingen die een man kan doen.

1 like

Sorry ik zal mijn lijst verwijderen, zo bedoel ik het helemaal niet!

1 like

Je kan beter vragen waar je wel op naar rechts swiped

Zoals ik in mijn post beschreef (maar die heb ik verwijderd, dus terecht dat je het vraagt) betrap ik mezelf op het links swipen obv oppervlakkige fysieke kenmerken. Dingen waarvan ik dan zelf ook denk: hoe kom je er uberhaupt bij om hier een punt van te maken want in het dagelijks leven kijk ik ook niet zo goed naar mensen en heb ik daar al helemaal geen mening over. Maar omdat de app je uitnodigd om obv fysiek keuzes te maken doe je het opeens wel . Ik heb dat niet zo uitgebreid beschreven in mijn eerste post en was daar erg kort door de bocht, me niet realiserend dat het kwetsend kan zijn voor anderen om te lezen (dat is dom en naief van mijzelf) en dat was helemaal niet hoe ik het bedoelt had, mijn bedoeling was eerder om een lijstje met dingen te noemen waarbij ik ook naar mezelf kijk wat stom dat je zulke zaken meeneemt in je beslissing.

Ik vind het niet meer dan terecht dat @Pabbles dit direct benoemd en daarin neem ik ook alle verantwoordelijkheid dat ik het niet zo bedoeld had en zo’n post ook niet online wil houden.

15 likes

Nou, ik heb vanavond dus weer een date. Ik wilde het daten alweer stoppen maar deze guy heb ik eerder gematcht en toen waren we eigenlijk te druk. App verwijderd en na een paar maanden zijn we opnieuw een match. Ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe het zal gaan. :grin:

14 likes

Ik begin t terassen tijdens de eerste date echt beu te raken haha. Hebben jullie nog leuke activiteiten voor de eerste/tweede date?

Waterfiets/ scooter/ kano/ sup huren? Minigolf? Naar een markt om buiten te eten?

2 likes

Voor een eerste date misschien een stadswandeling? Was toen tijdens de lockdown echt een ding (met stops bij horeca enzo) maar volgensmij heb je het nog steeds wel in veel steden. Heb je niet dat je zo tegen over elkaar zit, maar wel weer net iets leuker dan alleen een rondje lopen.

2 likes

Heb ooit een gamehall date gedaan, heel leuk! Daarna vegan bitterballen gegeten :joy:

2 likes

Nou ja zeg ik krijg berichtjes van iemand die vraagt of ik zn neukpop wil zijn
 oh lord

Wat een ongeil woord ook

Wat moet je daarop zeggen ook?

“Als dat betekent dat je er alleen voor gaat zorgen dat je zelf klaarkomt niet” :upside_down_face::grimacing:

1 like

Nou ik ben zo petty dat ik dan stuur; jahoor, gezellig!!! Maarja nu krijg ik doorlopend berichten

Als je niks van 'm moet lekker blokkeren dan of is dit wel jouw type? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb hier gewoon geen woorden voor

Dit komt op z’n zachts gezegd nogal misogyn over. Ik zou hooguit een linkje sturen naar Amazon of Bol . com