Hahhaa naar zo’n pop? Goeie
https://www.bol.com/nl/nl/p/dolly-het-opblaas-schaap/9200000075412860/
Weet nog dat ik die vroeger in de Large zag en dat 13 jarige Doe Maar een beetje in de war was :’)
Zojuist date uitgezwaaid! Was gelijk comfortabel, lieve man. Biertjes gedronken, gezoend, wat gegeten, gelachen, handjes vastgehouden. Het was zo leuk!
Klinkt echt als een supergoede date
Jaaa, was zo goed! Had hier niet op durven hopen
Ik heb vandaag van deze date gehoord dat hij een ander meisje heeft ontmoet en niet meer intiem met mij kan zijn. Ik ben er echt helemaal van naar de knoppen.
Even als backstory, in een heel korte tijd (3 weken) hebben we elkaar bijna dagelijks gezien, het was overduidelijk dat we elkaar allebei mega leuk vonden, maar ik was wel ontzettend overdonderd door hoe hard het ging, dit gebeurde eigenlijk altijd op zijn initiatief en ik dacht in het begin: what the hell just go with it, maar kreeg daardoor ook wel heel snel dat gevoel van vlinders. Begin juli heeft hij laten weten dat het voor hem toch allemaal wat snel ging en dat hij even behoefte had aan rust. Ik was daardoor verrast, mede doordat hij altijd contact initieerde. Heb toen voorgesteld om nog wel even te bellen, dat hebben we pas na een ruime week gedaan, maar toen bleek nog steeds dat we het allebei heel leuk hadden gehad en ook nog wel interesse hadden, maar ook allebei overdonderd waren door het tempo. Hij moest naar het buitenland voor werk, dus we hebben elkaar gewoon even gelaten. Ik wist niet zo goed hoe het verder zou gaan en om voor mezelf een beetje afleiding te zoeken en te ontdekken wat ik wilde ben ik weer een beetje gaan swipen. Voor mij werd het steeds duidelijker dat ik hem wilde, maar door de afstand was het voor mij heel onduidelijk wat hij wilde. Vorige week voorzichtig een balletje opgeworpen en toen kreeg ik een ontzettend vage reactie ruim een dag later, dus ik dacht ik bel m wel gewoon een keertje, kijken hoe dat gaat. Toen had hij geen tijd en nu appte ik hem vandaag om te checken of hij deze week tijd had om even te kletsen en toen pats boem kwam dit.
Terwijl mijn interesse in hem alleen maar groter werd, is hij alweer door met een volgende meid. Opzich denk ik dat dit tekenend is voor hem, aangezien het met mij ook giga hard ging, maar ik ben nu wel heel erg verdrietig dat mijn gevoelens niet beantwoord zijn en dat het ook zo langslepend is geweest. Ongeveer heel mijn sociale kring is momenteel ook nog eens op vakantie, dus kan ook even niemand bellen om bij uit te huilen ofzo. Omdat ik het wel even kwijt wilde, dacht ik dat ik het hier misschien zou kunnen plaatsen. Ik voel me al die tijd dat we minderden al steeds zo naar mijn keel gegrepen misselijk en slecht en nu komt alles eruit.
Snap ik!!
Jeetje hoe gaat het nu met je? Hij klinkt wel als een love bomber. Gaf hij wel het idee op zoek te zijn naar iets serieus?
Sommige losers vinden alleen het begin van dit soort flings leuk/spannend
Missch heb je helemaal niks aan deze gedachte maar hopelijk relativeert het dat het toch enigszins beperkt was qua periode. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt ooit, na 4 maanden heavy daten. Niet van hey dat is erger, want snap heel goed dat je er sowieso mee zit en alles terughaalt als een (slechte) film
Bij de manier waarop hij met jou is omgegaan plaats ik veel vraagtekens. Ik hoop dat je het je zelf niet kwalijk neemt dat je bepaalde verwachtingen had. Ik hoop dat je gauw een leuker persoon tegen het lijft loopt.
@Sterrenkijker Wat naar allemaal! Sterkte
Ik zit heel sporadisch op Tinder want ik ben er altijd snel klaar mee. Maar ik had een leuke match die ook nog eens begon te praten. Op een gegeven moment ging het over werk, en nadat ik had gezegd wat voor werk ik doe heeft hij me unmatched. Wtf Ik heb geen rare baan ofzo en het is maar werk hoor, zegt voor de rest toch niks over mij als persoon.
Thanks meiden, fijne reacties! Ik baal vooral omdat ik twee maanden geleden echt super lekker in mn vel zat en dat is door dit gebeuren allemaal echt een heel stuk minder geworden en ik heb er al een tijdje moeite mee dat ik dat gevoel weer kwijt ben. Mn gevoel zegt me ook dat dit door hem komt, zijn gedrag maakte me echt onzeker en buiten ons samenzijn voelde ik me weinig zeker/bevestigd door hem oid. (Weet nog even niet hoe ik dit onder woorden moet brengen)
@Scorpiovibes we hebben het daar niet zo expliciet over gehad, maar hij kreeg in de periode dat ik hem zag bijna dagelijks geboortekaartjes en bruiloftuitnodigingen in de bus, dus ik weet dat zijn hele omgeving op het settle pad zit zeg maar. Hij zei wel dat z’n vorige dates stuk liepen omdat dat verliefdheidsgevoel dan weg ging bij hem, kreeg ook niet de indruk dat hij ooit een langere relatie heeft gehad, dus ik denk echt dat dit een patroon van hem is.
Ik neem het mezelf verder ook niet echt kwalijk, maar ben wel verdrietig. Ik word niet gauw verliefd en dacht echt dat ik verliefd was op deze jongen. Heb zelfs een oude mega verliefdheid die in deze periode in de lucht kwam helemaal afgewezen omdat ik dacht dat dit t misschien wel eens zou kunnen zijn. Ook dat vind ik niet erg, maar hoop wel echt dat er ooit (binnenkort-ish) eindelijk iemand voor mij voorbij komt.
@Barbie ik weet dat ik mannen afschrik met het werk dat ik doe dus noem mezelf tegenwoordig Consultant op de apps omdat het anders ook wel eens zo stilvalt daardoor
Ik chat nu een paar dagen met iemand, maar nu ging ik dus pas nog z’n profiel goed bekijken (eerste foto leek ie wel leuk, andere foto’s niet super duidelijk) en had ik al twijfels en nu had ie ook z’n instagram gelinkt zag ik, dus kon ik nog meer foto’s zien en nu heb ik helemaal zoiets van; eh nope. Nu heb ik niet zoveel zin meer om door te praten en voel ik me weer zo’n oppervlakkige trut
Nee joh. Tinder is ook gewoon oppervlakkig. Hoef je je niet schuldig om te voelen
Ik vind het altijd zo leuk als je matcht met iemand waarbij je al tijdens het swipen denkt; wow, dit lijkt me echt een leuke match
Ben benieuwd of er ook een soepel gesprek uit voortkomt
Ben die eerste gesprekken zó zat, echt geen zin in, maar misschien is het nog te vroeg want ben niet zo lang vrijgezel. Heb paar dagen Tinder gehad.
Ja ik had 2 leuke gesprekken maar uiteindelijk bleken het echt gare jongens te zijn. Eentje liep enorm snel van stapel en de ander reageerde beetje lullig. Maar het is gewoon ook te vroeg na mijn verbroken relatie, dat is het vooral
Eergisteren weer op date geweest, was heel fijn om met hem te zijn maar gelijk ook zo dubbel. Veel te vroeg om ook maar iets te analyseren maar ik merk nu al dat hij vet veel ambitieuze plannen heeft om naar het buitenland te vertrekken voor lange tijd. Super leuk voor hem maar dan zegt ie toch een beetje zonder het uit te spreken dat dit gewoon even voor de leuk is ofzo en ik krijg niet het idee dat hij in ieder geval op de korte termijn iets serieuzer zou willen.
Toch ben ik er minder gestresst om dan ik dacht dat ik zou zijn en dat verbaast mij best wel? Volgens mij begin ik beter te worden in het mannen dichtbij laten komen maar toch op afstand houden en niet gehecht raken, haha. Hebben eergisteren ook heel veel geknuffeld en gezoend, en het voelde voor mij eigenlijk al een beetje alsof dat een afscheid met weinig woorden was. (Dit klinkt echt veeeeeeeel dramatischer dan ik het bedoel, hahaha).
Hij gaat binnenkort op vakantie en daarna ga ik ook weg dus we zien elkaar hooguit over 3 weken pas weer. Ik ben benieuwd naar wat de tijd gaat brengen.
Ondertussen hebben een vriendin en ik hot girl summer uitgeroepen en ik blijf voorlopig leuke mensen matchen. Dus, dat wordt nog wat de komende tijd
Hot girl summer klinkt goed, ik doe graag mee!
Maar hebben jullie iets uitgesproken over elkaar weer zien bijv. na de vakanties?
En op welke termijn wil hij naar het buitenland gaan? Maakt het voor jou uit of je hem dan nu nog beter wil leren kennen of niet?
Uit eigen ervaring weet ik dat toen ik wist dat ik naar het buitenland ging verhuizen mijn dates ook wat oppervlakkiger aanging, maar er was een jongen die ik in die tijd heb leren kennen die echt zoiets had van: ach, misschien lukt het ons wel om toch iets te beginnen. Nu 5 jaar later denk ik daar nog wel eens met weemoed aan dat ik daar nooit in mee ben gegaan en dat echt bewust heb afgehouden, dit was echt een high potential man toen en misschien had het inderdaad wel een kans van slagen kunnen hebben. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil zeggen, misschien gewoon: schrijf het nog niet af.
Gezellig!
Geen datum geprikt, hij zei wel dat ik hem moest laten weten wanneer ik weer terug ben om af te spreken. Voor nu is hij van plan eind dit jaar/begin januari al 2 maanden naar andere continenten te gaan om daar vast een netwerk op te bouwen en de winter te vermijden. Dan heeft ie circa april een gesprek met z’n werk waarvoor hij ook opties heeft om aan de andere kant van de oceaan te werken. Er is één positie in NL waarvoor hij zou willen blijven, maar hij vindt het een gemiste kans om niet nog een keer in het buitenland te wonen. Ik wil hem vooral nog beter leren kennen omdat we elkaar nog te kort kennen om een aantal belangrijke gesprekken te voeren. Zoals: is het echt meer casual of is er meer mogelijk? Ziet hij het zitten om aan iets serieuzer te werken, zelfs als het dan een LDR wordt?
Dat is het enige wat ik nog hoef te weten. Ik heb voor mijzelf besloten dat ik het prima vind om te daten en zoenen etc. maar ik wil alleen nog seks in een relatie. Ben al een lange tijd gestopt met de pil en zie sowieso enorm op tegen het opnieuw nemen of een andere vorm van anticonceptie. Vind seks de afgelopen jaren echt iets te veel van mij vergen om relaxt te kunnen zijn in een ‘situationship’. De ene keer wil ik meer dan de ander, de andere keer wil ik alleen de seks maar voelt het zo leeg daarna omdat de ander en ik dan zo weinig gemeen hebben met elkaar dat ik me afvraag voor wie ik het doe terwijl ik er niet uit haal wat ik wil.
Maar voor nu heb ik sowieso al wat meer afstand genomen. En dat is me ook makkelijk gemaakt omdat hij nooit appt. Omdat het in het echt zo goed klikt, vind ik dat minder erg, maar ik denk wel dat het bijdraagt aan mijn gevoel.
Volgens mij heb je het hartstikke helder wat je wel of niet wilt! Je kan hem altijd beter leren kennen en daarnaast bij je eigen grenzen blijven.
Ik kreeg nu zelfs berichten op instagram van mannen omdat ik een profiel heb verwijderd. Laat me me rust!!!