Tinderervaringen

Ik ben weer zo klaar met tinder, leuke matches reageren niet op mijn berichtjes en andere matches blijken na 3 berichten gewoon creeps te zijn. Kan iemand niet gewoon een leuke blind date voor me regelen :weary:

2 likes

Ja echt EXACT dit. Heb nu een leuke match (dacht ik!!) nou binnen 3 zinnen escaleerde dit gesprek volledig. Hij zei vrij snel, huh heb je nou kleren aan in die jacuzzi? Dus ik ‘nee, dat is een badpak’. Reactie ‘oh naakt zou beter zijn toch’. Waarop hij CONTINU door blijft gaan, wat ik het mooiste vind aan mezelf, waar ik bij mannen van hou en waar niet. Echt alles weet hij zo te draaien dat hij er iets seksueel getints van kan maken. Ik heb hem overigens te lang het voordeel van de twijfel gegeven want hij zag er gewoon zó leuk en normaal uit. Maar hier word je toch niet goed van?! Uiteindelijk zei ik ‘wat is dit voor idiote vraag dan?’, zijn reactie ‘whaaaaat?? :o ;)’ ja echt bye, typ ajb niet als een 13 jarig pubermeisje.

Vrijwel elke man ontpopt zich tot een of andere tering idioot. Of ze sturen als eerste zin ‘trouwen?’ dat soort ongein. DOE GEWOON NORMAAAAAL

3 likes

Puur uit nieuwsgierigheid; op basis waarvan dacht je dat het een leuke match was?

1 like

Zijn foto’s en uitstraling, geen spiegelfoto’s, geen halfnaakte foto’s, geen opgepompt sportschool type, beetje casual foto’s met vrienden, geen gare dingen in z’n bio, geen vissen/tijgers, geen duckface :’). Zag er gewoon normaal uit. Dat is tegenwoordig mijn criterium voor naar rechts swipen :joy: Best wel lange jongen met een grote bos krullen en een vriendelijke lach en pretoogjes, dus leek me wel een leuke gast?

Ik like amper nog mannen waarvan ik denk JA LEUK! En deze leek me dus wel oprecht leuk
 Swipe meer met de gedachte ‘okĂ© zou deze gast normaal zijn of me zwaar teleurstellen met seksuele opmerkingen/te hard van stapel lopen/rude gedrag’. Echt kansloos gewoon.

2 likes

Ik snap je helemaal! Als je dan een keer iemand hebt die je naar rechts hebt geswiped heeft die natuurlijk al soort van het voordeel van de twijfel mee

Bij mij gaan de alarmbellen tegenwoordig ook al af bij pretogen. Of als iemand je een boefje noemt, maar waar je verder wel een ‘normaal’ gesprek mee hebt. Tinder is echt een lage drempel voor mannen om gewoon fout te zijn.

2 likes

Ja ik vind het ook gewoon oprecht rot? Heb echt het gevoel nooit meer een normale leuke date te vinden
 En wil graag verder en niet blijven denken dat ik wat ik voor mijn ex voelde niet zomaar weer ga voelen door iemand. Maar dan blijkt gewoon een simpele normale date vinden al vrij onmogelijk? Kan er echt wel om janken nu :sweat_smile: klinkt heel dramatisch maar ik heb echt al weeeeken geen normaal leuk gesprek? Stoppen met dating apps dan ja, staat alles ook zo stil ofzo? Wil gewoon ff een date met een leuke vent, maar dat lukt niet?

Als iemand begint met hey trouwen/boefje/cutie/:heart_eyes: haak ik echt af ook. Dat zijn dan nog de normale reacties. Maar als een man van 28-36 zo praat dan word ik daar niet bepaald warm van of ook maar geĂŻnteresseerd? Mannen op dating apps zijn echt dramatisch inderdaad?

1 like

Ik heb dit onlangs bij 3 jongens op rij gehad bij bumble, zo stom :roll_eyes: het was ook niet dat ze ‘luchtig vermaak’ ofzo hadden aangeduid in hun bio en dat ik het had kunnen verwachten ofzo

Ben je wel eens naar een speeddate avond geweest? Daar komen over het algemeen mannen die wat serieus zijn en wat minder goed in dat hele foute smooth talken op tinder. Je moet zoiets denk ik wel durven of leuk vinden (je kan evt. een vriendin meenemen!), maar ik heb het een keer gedaan en heb mezelf echt vermaakt en een avond veel relatief ‘normale’ mannen ontmoet. Niet echt iets aan over gehouden op het gebied van de liefde van mijn leven, maar m’n faith in het mannelijk geslacht was toen wel weer even hersteld.

8 likes

De leuke man die ik had gematcht is op vakantie en ik dacht dat ik genoeg afstand had genomen om hem uit mijn hoofd te zetten voorlopig maar ik denk elke dag aan hem! Hot girl summer, where?! Wie houd ik voor de gek?! Ik heb 3 weken achter elkaar steeds een andere man gedate en ben bij hem geëindigd. Tot zover HGS :joy: En ik vraag me dus ook steeds af of hij misschien ook aan mij denkt (wat ben ik? 12? :nauseated_face:).

MAAR heel misschien leef ik wel een klein beetje in z’n hoofd want terwijl ik vandaag poging 72527383 deed om die independent woman te zijn, blijk ik een gemiste whatsapp-oproep te hebben!!! :scream:

De oproep is van 30 min geleden. Ik wil hem een bericht sturen maar ergens ben ik ook bang dat ie het licht gezien heeft en belt om te zeggen dat ie de liefde van z’n leven is tegengekomen en niet meer terugkomt naar NL. Ik haaaaaat dit. We hebben nog nooit gebeld. En hij heeft ook geen bericht gestuurd met de reden waarom hij nu opeens belt. Straks belde hij gewoon per ongeluk bij het profielfoto stalken😭

Hoe ben ik zo geworden? Dit was absoluut niet het plan. Ik zou unbothered zijn. Low-key. Focus op mezelf en ‘have fun’ enzo. Maar dat plan gaat nu door het raam. Mocht het mislukken, kom ik gewoon weer hier uithuilen :joy:

8 likes

Ik zou direct terugbellen en verbaasd zeggen: goh zag dat je had gebeld
? En er dan direct een goed gesprek van maken :muscle:t2:

5 likes

Ik zag je bericht te laat, was veel beter om brutaler te zijn :laughing: Nu heb ik gewoon gezegd: HĂ©, Ik heb je oproep gemist. Hoe is je vakantie?

Overigens zie ik nu zijn profielfoto en die zag ik eerst niet. Ik weet ook niet wanneer hij die heeft toegevoegd (en mijn nummer dus heeft opgeslagen) omdat ik hem uit zelfbescherming op de dag van zijn vakantie had gearchiveerd onder het mom van ‘uit het oog, uit het hart’ hahahaha.

Kan dat de reden zijn dat zijn oproep niet doorkwam eigenlijk? Heb 'm maar weer uit het archief gehaald. Niet zo handig dan
 :sweat_smile:

Edit na 20 min: omg, ik ben zo’n debiel ook. Ik klikte op een verkeerde knop en toen belde ik alsnog maar ik hing ook direct op want ik schrok ervan dat ie overging, hahaha. Waarom weet ik na al die jaren nog steeds niet hoe Whatsapp werkt?:sob:

4 likes

Volgens mij komen berichten en telefoongesprekken gewoon door. Archiveren is niet hetzelfde als blokkeren. Ik archiveer best vaak gesprekken en als ik dan door die mensen geappt wordt verschijnt het gesprek weer in mijn lijst!

3 likes

Ik word zo moe van al die mannen die alleen maar over seks beginnen en thuis willen afspreken.

2 likes

@Nestley_Toulhouse ik geniet echt van jouw berichten, wordt er ook helemaal enthousiast in jouw plaats van haha.

Had je hem nou een berichtje gestuurd? Is er al een reactie. Ben heel benieuwd!!

En hot girl summer gaat gewoon door met een vaste scharrel hoor, No worries.

1 like

Niet meer! Ik heb ook iemand in mijn archiveerlijst staan en zag per toeval dat hij me had geappt. Blijkbaar is het een nieuwe instelling dat deze appjes dus niet doorkomen, behalve als je naar het gearchiveerde gesprek kijkt. Je kan het overigens wel via een instelling aanpassen.

Ik had er laatst eentje met een bijzondere openingszin: “Je zou cardioloog moeten worden want met jouw schoonheid zou ik je zo mijn hart geven” :nauseated_face:

Tsja origineel is het wel :woman_shrugging::joy:

1 like

Oh echt? Good to know!

1 like

Hahah, lief! Heb nog niks terug, dus ben een beetje ongeduldig aan het worden. Heb maar weer gearchiveerd zodat ik er niet steeds aan herinnerd wordt, haha.

En HGS zet stilletjes voort, maar het aanbod en de matches nemen heel erg af. Is iedereen op vakantie ofzo :stuck_out_tongue:

Edit 1u later: hij had me een voice memo gestuurd 2u terug maar die heb ik niet dus niet gezien omdat het gesprek gearchived was? Opeens zag ik de archived-map met een kleine ‘1’ ernaast.

Ik probeerde te tikken wat ie zegt, maar heb daar nu even geen tijd voor, haha. De korte versie is dat de oproep perongeluk was maar hij maakt wel gebruik van de gelegenheid om een update te geven over zijn vakantie, vertelt wat ie gedaan heeft en hoe het weer is (en dat ie blij is dat hij het NL’se weer ontvlucht is). Dat hij al bruin aan het worden is etc. En hij vraagt naar hoe het met mij gaat, wat ik de afgelopen dagen gedaan heb etc. etc.

Ik denk dat ik ook een VM terug stuur, maar ik ga het wel even uitrukken in het Engels eerst om de nodige 'eh’s eruit te filteren. :sweat_smile:

2 likes

Ik vind dat wel lief, is duidelijk super trots :grinning_face_with_smiling_eyes: maar kan me ook voorstellen dat je dat too much vindt.

Ik kom dit net tegen, vind het wel next-level vreselijke bio:
“No single moms, if you were a catch he wouldn’t have left you and the kids behind :wink::smirk:”

6 likes

Wat een idiote bio. Ik rapporteer de laatste tijd alles waar ik me kwaad om maak haha, zou dat bij deze ook lekker doen. Geen idee of het echt wat uithaalt maar voelt altijd wel lekker.

9 likes