Ik vind het aan de ene kant van ah die is trots maar aan de andere kant ook nog al vreemd overkomen. Wat je zegt straks ben je een catfish en heb je nu zijn adres.
Als hij er echt goed uitziet dan zou ik wel naar rechts swipen eigenlijk.
Serieus? Nee, toch?
Ah joh ik denk dat hij gewoon heel blij is metān nieuwe huis ! Ik zou zoiets uit enthousiasme ook kunnen doen
@Baron ahh nee als hij verder normaal was zou ik dit heus niet meteen raar opvatten hoor, klinkt eerder alsof hij gewoon blij is met zn huis en je zo gewoon het meest precies kan laten zien wat ie bedoelt.
@Summer wat een fucking droplul
@anon79778179 okee⦠wil je uitleggen waarom je dit positief vindt? Ben echt benieuwd omdat ik echt zoo anders denk.
Eigenlijk wel, ik zit ook niet op single dads te wachten en hij blijkbaar niet op single moms. Alleen hij zet het op een manier neer die misschien niet helemaal gepast is volgens veel mensen.
Niet helemaal gepast? Eerder denigrerend, vrouwonvriendelijk, respectloos, je moet het maar aantrekkelijke eigenschappen vinden voor een toekomstige partner. Mind is blown.
Ik heb een idee als je single dads wil ontwijken: mannen die in hun bio hebben dat ze kinderen hebben gewoon⦠ik weet niet⦠niet naar rechts swipen??
Ik overwoog om Tinder weer te downloaden, maar moet ik eigenlijk niet doen uit soort van zelfbescherming, dus ik heb hier even bij gelezen en ik nu wil ik inderdaad niet meer Hier likes uitdelen is veel leuker
Ja het maakt ook geen barst uit, met diezelfde logica hoort die jongen zelf ook niet op tinder want als hij de moeite waard was, dan had hij allang een relatie ??
Oh wacht
Haha nou inderdaad āals je echt zo leuk was zat je hier nietā.
Had gister weer een parel:
āHey beautifullā
āAre you horny?ā
En dit was een man die in zijn bio had staan ārustig en introvertā.
Echt, over wolven in schaapskleren gesproken⦠ik ga alles weer verwijderen denk ik want ik word er echt niet vrolijker van.
Ik heb zoān bloedhekel aan het woord āvibenā maar het lijkt wel alsof de tinder bio van elke gemiddelde jongen dat moet bevatten ofzo
Het gaat ook compleet voorbij aan de realiteit dat een man die zijn vrouw en kind verlaat (dat zegt zān bio immers) een complete loser is. Niet die moeder. Bijzondere logica
Klinkt als iemand die wel de tijd neemt om je even een update te geven, ondanks dat het āper ongelukā is. Misschien denkt hij niet elke seconde van de dag aan je, maar minimaal 1x tijdens zijn vakantie, dat is ook al heel wat als je nog in de newly dating fase bent!
Ik ben dus 1,5 week op een soort van rebound date geweest en dat was onverwacht echt super leuk. Deze guy had twee weken vakantie (gewoon thuis), dus de afgelopen week hebben we veel contact gehad en hij stelde heel vaak voor om elkaar even te zien (had niet zoveel tijd als hem, dus we hebben elkaar 1 keer even tussendoor gezien toen ik in de buurt was en een tweede echte date gehad). Nu begint ie vandaag weer aan zān werk, dus ben benieuwd of ik een soort van vakantie opvulling was of dat het nu verder gaat. Ik ga zelf volgende week op vakantie, dus no idea hoe alles gaat lopen, hoop alleen dat we elkaar volgende maand ook nog spreken, nu is het iig leuk!
Mannen komen altijd heel snel met āwe moeten eens afsprekenā maar als ik dan eerlijk zeg dat ik niet op zoek ben naar iets casuals ontmatchen ze of kunnen ze op magische wijze niet meer antwoorden. Gewoon even laten weten dat de verwachtingen helaas anders zijn is natuurlijk te veel gevraagd.
Heb je zoiets ook in je bio staan? Misschien helpt dat al bij het matchen van de juiste mannen!
@Sterrenkijker ik had er idd even iets instaan met āiets serieusā en dat was ook geen succes, maar ga het wel weer aangeven. Moet zeggen dat het op bumble er ook wel instaat en mannen nog steeds me meteen in bed proberen praten
Ja je voorkomt natuurlijk niets ermee, maar dan ben je er wel gewoon transparant over. Denk alsnog dat mannen vaak in paniek raken bij het woord serieus, omdat zij dan denken dat we gelijk in trouwjurk naar de eerste date komen ofzo, ik snap het mannelijk brein niet echt. Maar misschien kan je dan de echte trash er een beetje uitfilteren.
Ik had ooit in mij bio staan: een leuke date zou leuk zijn ofzoiets, en toen dachten mannen ook dat ik bedoelde leuke date = seks date. Terwijl ik eerder dacht aan minigolf ofzo
Ik heb ook alles weer verwijderd man man man. Ik vind het heerlijke vrijetijdsbesteding een beetje swipen en kletsen, maar ik vind dat daten gewoon zo enorm vreselijk, ik weiger dat gewoon. Ik wacht wel tot we weer uit kunnen gaan ofzo
Bij happn hebben ze: āIāll know when I find itā, dat vind ik eigenlijk het beste en dekt de lading wel: op zoek naar iets serieus maar tot die tijd soms iets casuals is ook okĆ©. Maar op bumble heb ik ook voor āI donāt know yetā gekozen terwijl ik dondersgoed weet wat ik wil