Tinderervaringen

Mijn tinder was echt aan het doodbloeden met mannen die allemaal niet praten/terugpraten en uberhaupt geen leuke matches. Ik heb eens de leeftijdsfilter op jonge jongens gezet (7 jaar jonger) en ik word ineens bedolven onder leuke matches en aandacht ik weet niet wat ik meemaak joh :sweat_smile:

7 likes

Ja oudere vrouwen vinden mannen volgens mij heel interessant! Lekker genieten van de aandacht :relaxed:

1 like

Zo leuk! Ik heb hierdoor mn leeftijdsgrens weer lager gezet en er waren verrassend veel leuk uitziende mensen (leken ook veel meer meisjes dzn ik normaal kreeg) maar na max 10min swipen kan ik geen likes meer uitdelen :upside_down_face: heb ik nog nooit gehad

5 likes

Bij mij werkt het wel. Ik krijg soms een button met een melding en dan is er welgeteld niets te zien. Maar misschien wil Tinder dan gewoon dat ik de app weer een keer open ofzo

1 like

Sinds wanneer noemen mannen zich “plant dad”? :tired_face:

1 like

Sinds vrouwen zich ‘cat mom’ noemen haha ik kan dat echt niet aan, staat er zo mom/dad in die bio, schrik ik even (voor mijn leeftijdscategorie) en zie dan de kat/hond/plant emoji ernaast :roll_eyes:

Ik zou echt meteen liken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Stop eens met dit soort dingen over jezelf te zeggen, is nergens voor nodig.

23 likes

ik had vorige week zaterdag een mega leuke bumble-date waar ik niets van had verwacht omdat hij heel erg slecht is in whatsapp (enoooorm lange reactietijd, kwam niet per se heel geïnteresseerd over), maar omdat die knap was & in dezelfde stad woont had ik als een grote, voorbereide meid wel wat mee voor het geval dát. toen bleek het echt super gezellig te zijn en was die in het echt oprecht super leuk en ben ik blijven slapen. de volgende ochtend moest ik werken en vroeg ik terwijl die half sliep of we dit vaker gingen doen, waarop hij een beetje vaag was en daarna wel zei van “ja sure” :roll_eyes: daarna zei die wel hoe leuk die het vond, was die mega lief en affectionate toen ik wegging en appte die uit zichzelf of het goed ging op werk, maar sindsdien niet meer echt geappt wat ik op zich niet mega erg vond

alleen heb ik hem gisteren een simpel bericht gestuurd om te vragen hoe het gaat en word ik genegeerd (zijn vinkjes staan uit :rage:) ik vind het echt heel fucking kut? het was ook gewoon oprecht heel gezellig, zelfs los van de seks, en we klikten gewoon echt. het is ook de eerste keer dat ik zo’n leuke date heb gehad sinds mijn long term relatie uit is en dat ik weer besefte hoe leuk het kan zijn met een jongen. ik voel me enerzijds niet gebruikt omdat ik zelf ook heel graag met hem naar bed wilde, anderzijds voel ik me wel een klein beetje gebruikt omdat ik nu niets hoor en niet verwacht dat die vandaag appt. het is echt heel demotiverend of zo

heel verhaal maar ik moest even ranten :grimacing:

2 likes

Precies hetzelfde meegemaakt. Misschien was het dezelfde kerel đŸ„Č
Nee maar even serieus, ik snap dus echt niet wat er in zijn hoofd om gaat dan?!

2 likes

Ik heb dit inderdaad ook gehad, maar dat kan haast niet dezelfde persoon zijn denk ik. Maar wel echt rot en ik hoop dat je je niet te lang rot hierover voelt

1 like

Je zei al dat hij niet zo’n goede apper was toch? Misschien had hij gisteren iets te doen en is ie nu aan het werk. Ik zou t nog even afwachten voor je conclusies trekt!

En de volgende keer als je hem eventueel ziet gewoon even subtiel checken hoe t kan dat hij zo weinig appt. Niet iedereen zit zo veel op z’n telefoon natuurlijk.

Ben nog wel even nieuwsgierig: wat had je voorbereid voor die date? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

ja ik wil ook niet al te snel conclusies trekken, maar ik vind dat met dit soort dingen altijd heel lastig en vind het ook wel veelzeggend dat hij niet eens de moeite doet om wat van zich te laten horen als die het echt zo leuk vond
 zelfs al ben je slecht in whatsapp, dan doe je dat toch wel even? ik heb ook vriendinnen die soms 3 dagen mn gesprek niet openen maar ik ken hen en dan zeg je makkelijker “hee mens reageer eens” dan bij iemand die uiteindelijk gewoon een vreemde is.

wat betreft mijn voorbereiding: ik had een klein beetje make-up mee, een onderbroek, lenzenvloeistof en -bakje, make-upremover en dagcreme want ik kan mn skincare niet helemaal verwaarlozen :eyes: ik wilde ook nog een tandenborstel mee maar die was ik vergeten en ik ging meteen vanuit werk door naar de stad, dus toen had een collega een tandenborstel voor me gekocht hahaha :pleading_face: ik wilde er niet vanuit gaan dat ik bleef slapen, maar ALS het zou gebeuren, wilde ik ook niet met lenzen inslapen ofzo hahahahaha

7 likes

Ja ik ben echt helemaal klaar met het zelfopgelegde idee dat ik “niet te snel conclusies moet trekken” en dat ik “gewoon moet vragen” wat iemand wil - klinkt in theorie hartstikke leuk maar in werkelijkheid is het allemaal gelul, wat ze zeggen en wat ze doen is niet hetzelfde. In feite is het simpel zat: als iemand Ă©cht interesse in je heeft merk je dat echt wel. En nee tuurlijk heb ik het niet over wel of niet reageren binnen een halve dag. Maar gewoon. Als iemand echt interesse in je heeft laat z/hij daar echt geen enorme twijfel over bestaan. En maar jezelf in twijfel trekken - zo kut, we zitten er zeer zelden naast.

16 likes

Ik hoorde laatste van iemand die filmpjes plaatst op youtube over hoe je beter kan leren daten om een goede man te vinden, ze benoemt red flags, maar kan ook heel eerlijk wijzen op waar wij vrouwen misschien te snel interpreteren of conclusies trekken.

Ik vind dat ze best zinvolle dingen zegt en heb in mijn omgeving mensen gehoord die veel aan haar tips gehad hebben en zich comfortabeler voelen bij online daten en betere dates hebben.

De link naar naar haar youtube kanaal mocht je interesse hebben.

1 like

Inner circle vind ik toch een rare app hoor. Eerst uitgenodigd moeten worden en daarna mensen moeten uitnodigen om je berichten te kunnen lezen. Ik kreeg geen likes maar wel een bericht van een man die m’n vader kon zijn qua leeftijd die vraagt of ik op oudere mannen val :upside_down_face: (en hij zit ver buiten mn leeftijdsgrens maar kan me wel sturen?)
Het aanbod is ook echt niet beter dan pakweg bumble ofzo

Haha ik ben nooit door die eerste fotoronde gekomen😅

Nou he. :face_with_raised_eyebrow:
En: ‘hoe activeer ik een man om mij te veroveren’
Ohhh is daar gewoon een knopje voor?!

Oja sowieso kan ik niet met dat venus/mars gedoe

3 likes

Datingapps zijn echt de beste reminder van waarom ik mannen zou moeten boycotten.

Zo’n kerel stuurde meerdere berichten waar ik niet op reageerde, o.a.: of ik wilde langskomen om te knuffelen en toen ik daar niet op inging: “O sorry voor mijn spontaniteit”. Zo passief-agressief :roll_eyes: Daarna nog een aantal berichten. Dus ik stuurde dat ik het niet fijn vond dat hij opdringerig deed en dat ik al die berichten na elkaar wat intens vond. Stuurt hij terug: “nou als je zo gevoelig bent gaat het sowieso niks worden” (:joy: :triangular_flag_on_post:) en daarna het toppunt: “als je dit al intens vindt, ik heb cliĂ«nten die erge dingen hebben meegemaakt, dat is pas intens”. En deze kerel is psycholoog! Het zal je psycholoog maar zijn die jou als cliĂ«nt inzet om mensen op datingapps te guilttrippen die niet met hem op date willen :sob:

14 likes

Please stuur dat laatste terug.

4 likes