Haha ja ik had echt zin om te typen “Aww, weten je cliënten dat je hen gebruikt om je zin te krijgen op datingapps?” maar ik heb besloten verstandig te zijn en hem te blokken
Pff zeg, zit ik op bumble. Een gast vraagt wat ik zoek (relatie) en waarom ik geen luchtig amusement wil (terwijl hij ook relatie had aangeduid in zn bio). Ik leg het uit en dan zegt ie “waarom zit je hier nog als niks je aanstaat” en dan ontmatcht ie. Wtf??
Wat een klaplul. Trek je er echt niks van aan!
In juni en juli beleefde ik volop HGS maar in augustus is het helaas stil gevallen. Ik sta open voor casual seks met iemand waar ik een klik mee heb, maar zoiets moet spontaan gebeuren, heb helemaal geen zin in die ‘hi bb, are you horny’-gesprekken.
Deze week had ik een date met iemand die qua uiterlijk niet echt mijn type was, maar waarvan het innerlijke me enorm aansprak: interessante job, gemeenschappelijke interesses… Een van de eerste tinderdates waar ik potentieel relatiemateriaal in zag. Hij stuurde ook leuke berichtjes op hetzelfde tempo als ik. Ik heb een hele leuke date gehad, we hadden hele boeiende diepgaande gesprekken (dat had ik echt gemist), maar… hij heeft enorm veel gepraat over zijn ex waar hij nog maar 2 maand mee uit elkaar is, en die hele relatie klonk echt toxic. Inclusief nachtelijke ruzies waarbij de politie moest in tussen komen, iemand uit de auto zetten langs de snelweg etc…
Dit zal het hem dus niet worden.
De stad hangt hier wel echt vol met reclame voor bumble, overal in bushokjes en ook ergens in t centrum heel groot op een gebouw.
Nu maar hopen dat allemaal leuke mannen zich gaan aanmelden haha
Ja vrees ervoor. Ik vind het aanbod maar karig. Zijn er misschien nieuwe apps waar die leuke mannen naartoe zijn verkast?
Haha nou ja heb ook het idee dat je op al die apps toch vooral steeds dezelfde kerels voorbij ziet komen
eh hoe oud is die? dit klinkt als mijn typstijl in de brugklas 10 jaar geleden
Oega boega ik man jou veroveren.
Wow ik heb hier grafieken over mijn tindergebruik door de jaren heen uit gehaald (duurde wel een dagje) : https://tinderinsights.com/
En mannen hebben gemiddeld maar met 2,9% van de vrouwen die ze rechts swipen een match staat ook in de grafieken? Vrouwen 44%. Wat een andere ervaring is tinderen dan zeg! Waren trouwens interessante grafieken!
Hebben ze zo weinig kans op een match en dan alsnog je compleet als een mongool gedragen
Echt he!
Ja ik hoorde dit ook al van mannelijke vrienden. En ik zei nou ik word knettergek van al die gesprekken. Je geeft een vinger (hey, hoe is het?) en je krijgt een hele hand terug (wat doe je, wat heb je gedaan, ik deed dit dit en dat en blablabla) Maar goed, dat snapte ik toen wel beter want tja je word vast op den duur wanhopig. Best zielig ook ergens, buiten die rare snuiters om dan he.
Een goede vriend kan geen matches krijgen op Tinder. Vind het zo enorm sneu. Zijn foto’s zijn prima, hij ziet er goed uit, doet een leuke opleiding, leuke hobby’s, is een normale gast en toch na maanden proberen heeft hij maar een paar matches die vervolgens allemaal niet terug praten. Snap oprecht niet waarom hij geen matches kan krijgen en ondertussen heeft hij de hoop min of meer opgegeven. Hij is er ook best onzeker door geworden, wat ik me kan voorstellen.
Omg heb het ook gedaan en wow, te confronterend hoe veel ik al op tinder heb gezeten het afgelopen 1,5 jaar
Same haha, je bent niet alleen!
Ah wat stom zeg voor hem! En dit hoor ik ook in mijn omgeving. Begrijp dat dus ook gewoon niet. Misschien is het probleem dat via chatten gaat en dat dit mannen niet zo ligt? Maakt ook verder niet uit, het is gewoon sneu dat hij dan ook aan zichzelf begint te twijfelen. Hopelijk geeft die de moed niet op en onthoud hij dat hij gewoon super leuk en normaal is.
Ja ik heb weleens gelezen dag vrouwen niet alleen minder mannen naar rechts swipen, maar dat die likes vaak bij een klein groepje mannen terecht komen. Dus dat vrouwen vaak dezelfde mannen kiezen, en dat het andersom vaker verschilt wat voor types mannen naar rechts swipen. Die 2,9 is dan een gemiddelde waar velen ook (ruim) onder zitten denk ik.
Ik denk dat het ook deels het platform is, je kunt mensen op zulke onbenulligheden afwijzen die wanneer je elkaar in het echt leert kennen (of misschien via een minder oppervlakkige app) niet opvallen/storen. Ik heb altijd het idee dat ik heel snel klaar ben met tindermatches omdat ik zo weinig heb om ze op te beoordelen, dat de eerste negatieve interactie al gelijk einde oefening betekent.
Op tinder ben ik er na een dag al klaar mee als iemand slecht is in taal/spelling, terwijl twee van mijn beste vriendinnen aan de lopende band d/t-fouten maken en ik daar al 10 jaar mee bevriend ben en het me wel opvalt, maar niet stoort.
En ik denk dat ik voor andere mensen ook van die kleine ergerlijke eigenschappen heb die op tinder opeens immens groot lijken omdat ik de kans niet krijg om mezelf volledig te laten zien.