Tinderervaringen

Ik had een man ontmoet op Tinder, en we waren gewoon heeeeeel lowkey aan het praten. Uiteindelijk nummers uitgewisseld maar we zeiden niet echt heel veel. Prima, ik heb genoeg te doen. Maar ik kreeg vannacht een appje dat hij dronken was en me zooo graag wilde neuken en uit elkaar trekken. Ik ging er op een droge manier een beetje in mee en ik vond het zelfs wel een beetje geil. Toen zei hij dat er 3 dingen waren: 1. Het moet zonder condoom, 2. Hij stuurde een filmpje van zijn hele blote lichaam terwijl hij af trok en 3. hij zou alles met me doen wat hij wilde zonder dat ik tegen mocht stribbelen en dan zou ik wel huilen van genot.

Ik ben echt echt creeped out en ik weet niet of ik hem nu moet blokkeren

3 likes

Nouja als je 1 van de 3 punten niet ziet zitten zou ik het wel afkappen ja :stuck_out_tongue:

10 likes

Ja meteen blokkeren. Doodenge gast!

Haha, nou, het intrigeert me. Al zie ik het niet zitten om zonder condoom te doen. Maarde hele vibe en zo uit het niets. Het is niet zo zeer dat ik het (buiten het condoomloos seksen) niet zie zitten, maar er zijn ook veiligheidsoverwegingen natuurlijk :stuck_out_tongue:

Haha, ja een onbekende een filmpje sturen van jezelf terwijl je je bevredigt doen bij mij best wel alarmbellen af laten gaan en ik zou hem blokken!

2 likes

Geen tinder, maar had een tijdje badoo gebruikt. Ik vond de matches best wel tegenvallen, dus ging het verwijderen. Had 1 match die ik wel echt leuk vond en met wie ik serieuze gesprekken heb gehouden. Nu inmiddels een maand verder en heb morgen een 1e date en ben echt super zenuwachtig. We gaan dus zwemmen ivm het mooie weer, maar vraag me af of dit normaal is om te doen? Heb nooit op een eerste date gezwommen. Ik herinner me dat een vriendin ooit op date was gevraagd, maar dat ze had afgezegd omdat hij wilde zwemmen en dat vond ze destijds raar. Wat vinden jullie?

1 like

Oh ik zou zwemmen als eerste date niet top vinden. Meteen in bikini vind ik wel heftig, daarnaast als je in het water gaat met je haar nat/make-up eraf vind ik ook geen top eerste look. En nou ja, het lijkt me gewoon geen handige activiteit om elkaar beter te leren kennen. Maar als je allebei van zwemmen houdt, waarom niet?

3 likes

Ik heb nooit gezwommen op een eerste date, ik denk dat ik me niet heel erg op mn gemak zou voelen. Maar als jij daar geen problemen mee hebt, is het helemaal prima toch? Wordt vast leuk!

2 likes

Joh als je het leuk vindt gewoon doen! Niet denken aan wat normaal zou moeten zijn of wat anderen ervan vinden.

5 likes

Ik had gisteren een date met iemand. Leuk gekletst van tevoren en tijdens de date ook, maar niet meer dan dat (een vervolg zit er voor mij ook niet in). Wel gewoon beleefd afgesloten. Stuurde hij vlak na de date nog een bedankje en wenste me een fijne avond dus ik hem ook. Kreeg ik nog geen tien minuten later ook nog appjes met ‘lekker ding’ en ‘sexy’. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zo iemand moet dan toch wel kort op Tinder zitten? Ik vond in het begin tinderdates ook wel leuk, maar later vond ik het eerlijk gezegd vaak maar zonde van mijn tijd. Je hebt toch wel wat beters te doen dan elke keer van die vermoeiende eerste dates te hebben. Zou ik dan denken. Achteraf had ik vaak liever het huishouden gedaan of je in mijn eentje verveeld op mijn bank. Groetjes een cynisch persoon :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik lees nu een boek over online daten(modern romance) n het is super interessant en dit wordt inderdaad als een nadeel genoemd van tinder. Uiteindelijk heb je zoveel dates gehad dat het gewoon vermoeiend is en mensen geen energie meer uithalen. Dat hoofdstuk was echt heel herkenbaar, want dat is ook precies in welke fase ik nu zit :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ook @Sjern. Vraag me alleen wel af of dat aan het daten ligt of aan de mensen die ik ontmoet (waar ik de laatste tijd geen klik mee heb en wat dus eigenlijk altijd op niets uitloopt).

Klinkt alsof ie even wilde peilen of je geïnteresseerd bent in seks?

Ja, dit denk ik ook. Tijdens de date was hij ook erg complimenteus. Peilen of ik geïnteresseerd ben in seks leek me een beetje out of character (hoewel ik hem niet ken dus je zou alsnog gelijk kunnen hebben @monkeyslut). Was dus sowieso al niet van plan om nog een keer af te spreken maar extra afknapper inderdaad.

En nu inderdaad maar weer gesprekken voeren over m’n weekendplannen, ugh.

1 like

Ik krijg op Spotify steeds reclame van Hinge. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Die heeft sowieso dus een strafblad. Wie zou hier anders aan denken.

3 likes

Ik ben een Tinder newbie en ik weet dus niet echt wat gebruikelijk is. Ik heb best wel wat matches maar er wordt bijzonder weinig tegen me gepraat. Beginnen jullie vaak zelf het gesprek? Is er een soort verborgen Tinder etiquette over wie als eerste iets zegt? Of bedenken mensen zich gewoon nadat ze me naar rechts hebben geswiped :grimacing:

Over het algemeen swipen mannen meer vrouwen naar rechts dan andersom (dus vrouwen die mannen naar rechts swipen), het lijkt erop dat ze dat doen om hun matchkans te vergroten en als ze dan een match hebben bekijken ze nog eens of het de moeite is. In theorie zou het dus kunnen dat mannen zich bedenken nadat ze je geswipet hebben, maar ik denk dat het wel zal meevallen. Heb je iets in je bio om een gesprek over te beginnen?

1 like

Haha nee dit is wel gebruikelijk, zat laatst te kijken met een vriendin en ongeveer 1 op 10 begint bij mij een gesprek. Edit : en zij vond dat veel op basis van haar eigen ervaring, nu denk ik wel dat ik ‘serieuzere’ types like dan zij.
Begin zelf overigens ook wel eens het gesprek ! Leuk juist.

Lol las zojuist bij iemand “leuk dat je komt kijken op mijn Tinder” (niet ironisch bedoeld vrees ik op basis van de rest van het profiel).

2 likes