Tinderervaringen

Veel plezier! Verwacht vooral niet teveel, beetje gezellig kletsen is(/vind ik) al goed!

3 likes

Ik vind er ook geen bal aan meer, alsof er alleen maar onaantrekkelijke mannen over zijn en amper een gesprek te voeren (ligt ongetwijfeld ook aan mij, haha). Ik ‘moet’ van mezelf in ieder geval 1x op date dit jaar maar op deze manier wordt het niks hahaha

1 like

Heel random dit hoor, maar is het jullie ook opgevallen dat veel mannen een pizza op de foto hebben gezet en dat die tussen hun foto’s staat? Betekend dit iets (zoals Netflix en chill enzo) of is dit gewoon de nieuwe manier om te zeggen dat je een goede vangst bent, met een andere foto dan een zelf gevangen vis.

1 like

@sushi @littlenumbers , hebben jullie je account ook al eens verwijderd en weer opnieuw aangemaakt? Ik doe dat eens in de zoveel tijd als ik geen leuke matches meer tegenkom en dat helpt bij mij eigenlijk altijd wel!

Ik had op Bumble hier id buurt alles weggeswipete en geen leuke gesprekken op Tinder meer. Dus Bumble profiel verwijderd en weer opnieuw aangemaakt en nu heb ik 7 gesprekken lopen met nieuwe matches en ze zijn tot nog toe allemaal leuk (en zonder spelfouten dit keer!!!) :rofl:
Hier zitten overigens ook mannen tussen die ik voorheen wel eens weg geswipte heb, dus ik zou zeggen, geef ze een kans :grin:

4 likes

Ik heb vandaag voor het eerst bumble gedownload omdat ik het idee had dat daar vaker successen waren, maar mijn eerste match reageert al gelijk super passief agressief op een luchtig berichtje van mijn kant. Ben er ook helemaal klaar mee

Haha ja ik had dit dus laatst gedaan bij Bumble en dan enthousiast zitten swipen, hier en daar wat vaker naar rechts geswiped want ja waarom ook niet. Maar toen moest ik ineens gesprekken openen binnen 24 uur en ik wist echt niet wat te zeggen hahaha, en bij de helft dacht ik dan alweer; oke waarom had ik deze geliked
 en dan had ik 2 gesprekken die allebei binnen 2 dagen alweer dood waren. Dus waarschijnlijk verwijder ik over een paar weken m’n account weer en begint het feest weer opnieuw :sweat_smile:

1 like

Wil ik eigenlijk niet doen, omdat ik dan al mn vorige matches en gesprekken verlies (idk waarom ik die niet kwijt wil raken haha) en sommige mannen kom ik al zo vaak opnieuw tegen en daar heb ik een hekel aan dus wil niet ‘ook zo zijn’ zegmaar :sweat_smile:

2 likes

Dit ben ik voor de Nederlandse mannen :’) Ik zit al ehhh 7 jaar op Tinder? En ververs het zo om het half jaar
 dus dat zijn 14 profielen omg hahaha
Die zullen ook wel denken ‘‘wat is daar mis mee dat ze hier nog is?’’ :’)

Toch vind ik het chill, omdat ik voor m’n gevoel sneller matchen krijg aan het begin en er meer gesprekken op gang komen

3 likes

Ik vroeg aan een match hoe het met hem gaat en toen stuurde hij ‘Ja prima, ik heb alleen een hele erge tandontsteking’ waarom zou je dat zeggen :joy:

1 like

Vind dat niet heel gek

7 likes

Knap dat ie dan nog zegt: prima. Ik zou kapot gaan en niet leuk tinderenđŸ„”

1 like

Ik ook niet als het gesprek al even op gang is, maar dit was het 1e antwoord wat hij gaf. Ik opende het gesprek namelijk met die vraag, dan vind ik dat dan toch apart ofzo :joy:

Ik vind het eerder raar dat ie zegt ‘prima’ hahaha als ik een hele erge tandontsteking had zou ik niet prima zeggen :joy:

oh en nog over dat verwijderen en account opnieuw maken, ik heb al meerdere keren mensen vaker voorbij zien komen met nieuwe accounts of dat we hadden gebabbeld, dat ze dan ontmatchen en me toch weer naar rechts swipen. En dan vraag ik ze expliciet ‘hebben we al niet eens gepraat’ of ‘ik heb je profiel al vaak zien voorbij komen, kan dat?’ en dan ontkennen ze het echt superhard, waarom snap ik niet goed

2 likes

Haha maar huh bij Bumble is het toch altijd dat jij diegene bent (als vrouw zijnde dus) die binnen 24 uur het gesprek moet openen? Dat heeft niets met je account verwijderen te maken toch? :thinking:
Offf bedoel je dat je ineens heel veel, eigenlijk te veel, matches had? Dat probleem heb ik soms ook een beetje en dan laat ik sommige matches inderdaad gaan. En swipe ik sowieso even niet meer. Alles met mate :rofl:

@sushi , haha ja ik ben waars ook zo iemand die je vaker tegenkomt. Kan daar niet zo mee zitten eigenlijk, maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk!
Maar ben wel benieuwd, doe je dan nog iets met die oude gesprekken? Ik ben er meestal dan zo klaar mee dat ik allang blij ben dat ik ze kan verwijderen haha Opgeruimd staat netjes.

Ik doe er meestal niks mee, maar bijv bij het gesprek met de man waartegen ik klacht heb ingediend ben ik toch erg blij dat ik dat bewaard heb aangezien dat nu in het dossier gestoken wordt.
Ik vind het fijner om eventueel de optie te hebben om het later te herbekijken, ookal doe ik dat in de praktijk nooit echt

1 like

Jaa klopt maar meer dat ik toen ik mn account had verwijderd ik ineens weer allerlei leuke mannen zag en dan enthousiast aan het swipen was en dan had ik ineens 10 matches en dan was 't van; uh ja moet ik nou 10x een gesprek openen, hier heb ik geen zin in haha. En alleen hoi zeggen vind ik dan ook weer stom dus dan laat ik ze weer verlopen
 en zo gebeurt er nooit wat hahaha

1 like

Ik stuur ze dan alle 10 hetzelfde bericht :woman_shrugging:

9 likes

Haha ja dat kan eigenlijk ook wel gewoon. Ik wil dan per se iets specifieks zeggen ofzo, bij voorkeur inhaken op iets wat op een profiel staat. maar ik denk gewoon te moeilijk waarschijnlijk :sweat_smile:

Oh ja dat doe ik soms ook hoor, maar als ik een hele bups aan matches heb, heb ik een paar ‘standaard’ berichtjes die ik vaak stuur waar doorgaans wel leuk op gereageerd wordt, ik vind het dan teveel moeite om bij iedereen iets op te zoeken waar ik specifiek op in kan gaan.

Soms geven ze ook vergelijkbare antwoorden en dan copy paste ik m’n antwoord ook weer haha wat erg eigenlijk :relaxed:

9 likes

ik stuur ook altijd dezelfde vraag hoor! vragen wat ze met karaoke zouden zingen doet het altijd goed en laat zien of ze de moeite waard zijn of niet :sunglasses:

6 likes