Tinderervaringen

Ik ga echt stuk om die nieuwe voice memo functie op Happn. Het zijn ook allemaal types die hun stem echt matchen maar niet mijn ding.

2 likes

Ik heb een gesprek met iemand op Bumble, was al niet erg enthousiast over ons gesprek maar toen vroeg hij wat ik zocht. Dus ik zei: nou wel een relatie. Maar als we weer strengere covid regels krijgen dan ga ik het daten denk ik pauzeren want vind er dan gewoon niet zoveel aan.

Zijn antwoord:
Ga me niet door COVID regels tegen laten houden en zoek het grijze en foute gebied wel gewoon op. Sorry moet leuk blijven

Ok bye :wave:t2::wave:t2:

6 likes

Ik heb een leuk gesprek via Bumble, maar kan niet zo goed peilen hoe hij in de coronadiscussie staat. Ben aan het twijfelen of ik het moet vragen, maar wil er geen groot ding van maken. Aan de andere kant, als hij niet gevaccineerd is, wordt het niks :sweat_smile:

4 likes

Ik zou het gewoon vragen! Als hij gevaccineerd is en er verder gewoon nuchter in staat, kan ik mij echt niet voorstellen dat hij het vervelend vind dat je er naar vraagt.

2 likes

Nee klopt, heb je waarschijnlijk ook gelijk in.

Vind het gewoon zo lastig om in te schatten hoe iemand is via de app, dat kan gewoon eigenlijk niet, maarja ik ga ook niet met iedereen meteen afspreken

Ja is ook superlastig! Heeft hij al wel iets over corona gezegd of hebben jullie het er gewoon nog niet over gehad?

2 likes

ik vind dit wel echt een ding momenteel haha. ben altijd wel blij als mensen duidelijk in hun profiel hebben staan dat ze tegen vaccinatie enzo zijn want dan kan ik ze tenminste gewoon weg swipen

4 likes

Ik had subtiel proberen te peilen :joy: Had gisteren met vier vrienden afgesproken en zei dat dat gelukkig door kon gaan na de nieuwe maatregelen, en toen zei hij zoiets van dat heb je zelf in de hand (niet letterlijk maar iets in die richting), dus ja :woman_shrugging:

Ja echt he, vind ik het al lastig dat je online al op veel meer details let dan dat je in het echt zou doen (ik tenminste) en dan komt dit er ook nog bij :rofl:

Haha oh ja dan snap ik je twijfel wel. Zo van ‘je kan ook thuis een feestje houden als alles dicht is’. Wel heel lastig idd dan!

2 likes

jaaa ik ben sowieso veel te kritisch en kan al afhaken om één verkeerd woordje bij wijze van spreken, terwijl zo iemand in het echt misschien wel heel leuk kan zijn. Zie dan wel eens (vage) bekenden voorbij komen en dan denk ik; oh op basis van alleen je profiel zou ik je nooit liken maar 't is dat ik weet dat je in 't echt wel leuk bent, haha. Maar niet gevaccineerd is eigenlijk hoe dan ook wel een no-go. Jammer dat dat er vaak niet bij staat en als iemand in z’n profiel heeft staan dat ie dubbel gevaccineerd is heb ik vaak weer het idee dat het de types zijn die gewoon direct uit zijn op seks ofzo weetjewel, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn natuurlijk haha

2 likes

Precies dit!

Pas ook een gesprek waarin “hihi” werd gebruikt en dat vond ik altijd al vervelend, maar nu dat hier eens voorbij gekomen, stoor in me er echt onredelijk veel aan hihi

4 likes

Ik had laatst ook weer een topper van een gesprek :joy:

Na het gebruikelijke ‘hoi, alles goed?’ vroeg hij:
Hij: “Ga je soms naar de Alpen?”
Ik: “Nee eigenlijk niet, waarom? Jij wel?”
Hij: “Ja. We kunnen veel leuke dingen doen, zoals cuckold. Zou je het leuk vinden als ik naar jou zou kijken terwijl je het met een andere man doet? Houd je van dominante mannen?”

echt wtffff zo random na een vraag “ga je soms naar de Alpen?”

:face_vomiting:

3 likes

Ik heb hem geblokt nadat hij daarna bleef vieze dingen sturen. Eerst vond ik het grappig na die vraag van de Alpen, daarna begon ik het griezelig te vinden.

4 likes

Hier een vraag van oma.
Als je op Tinder een match hebt en je bent in gesprek. En opeens is dat gesprek weg heeft diegene je dan verwijderd?
Ik snap er allemaal nog niks van hoor.

Nou dan weten we dat ook maar weer! Haha
Blijkbaar was het gesprek niet leuk genoeg.
Thanks voor je reactie.
Dan swipen we maar weer verder.

3 likes

ik heb mijn leeftijdsgrens op Bumble van 27 naar 30 verhoogd en het valt me op dat gasten die de 27 zijn gepasseerd massaal gaan boulderen??? hoe saai ben je dat je boulderen ook als een persoonlijkheidseigenschap gaat zien? 🥲

17 likes

Hahaha ja mijn leeftijdsminimum is 30 en echt zo veel mannen doen aan boulderen idd

Jaa boulderen is echt een ding, maar padel ook zeg

4 likes

Een meisje dat ik kende was eens Belgisch kampioen geworden in haar leeftijdscategorie even geleden en toen was het totaal nog niet bekend.
Nu wordt het hier gezien als iets wat iedere ‘Flamand’ doet blijkbaar haha

4 likes