Tinderervaringen

oké iemand had ‘doe-het-zelven’ als hobby in zijn profiel staan dus ik vroeg wat hij dan allemaal maakte

zegt ie ja gewoon wat er moet gebeuren in huis en daarna ‘heb je nog plankjes die moeten worden opgehangen ofzo’

huh wtf dude impliceer je nou dat ik (/vrouwen) dat zelf niet kan

zo moe word ik hiervan

6 likes

ik opende net een gesprek op Bumble met mijn favoriete vraag wat ze zouden zingen met karaoke. reageert die met “liever niks, ben als n downsyndroom chimpansee in zingen” 🥲🥲🥲🥲🥲 reageer gewoon niet als je met zulke ableist onzin komt, next!

4 likes

UGH ik had net 2 dagen een mega leuk gesprek met iemand en we zouden een date plannen. Vandaag echt een eindeloze discussie over corona waar hij mee begon en waarbij hij vooral aan het zenden was en ik amper reageerde omdat ik er gewoon zo geen zin in heb en dat ook gezegd. En hij sloot af met ‘als jij niet open staat voor andere informatie snap ik wel dat dit niet leuk is’.

Ik haat daten zo erg

1 like

Afgelopen week heb ik van 4 jongens die ik sinds oktober niet had gesproken (ik had al niet op hun laatste bericht geantwoord) een nietszeggend bericht erachteraan gehad.
Ofwel ‘hey’ of ‘waarom voeg je me niet toe op insta zodat we daar kunnen praten?’, uh als ik hier al niet praat zal ik daar ook niet praten he

echt zo irritant als een gast je vraagt op date en wanneer je kan, ik dan antwoord geef en vraag wanneer hij kan & ik dan radiostilte krijg :sweat_smile: ik wil gewoon een goede beurt maar ik heb ook teveel trots om een vraagteken erachteraan te sturen, het is graag of niet

6 likes

Letterlijk elke jongen die ik nu spreek op datingapps schrijft taalfouten :tired_face: van ‘is’ ipv ‘eens’ en ‘ni’ ipv ‘niet’ tot hemt ipv hemd. Waaarom :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Brr ik had een heel lang bericht op facebook van een of andere man die me op bumble had gezien en opgezocht. Dat hij me zo leuk lijkt en me wil leren kennen. Ik ga er maar gewoon niet op reageren. Misschien toch maar niet meer mijn volledige naam gebruiken op apps… Heb hier zo’n hekel aan.

edit: omg en ik kijk direct nadat ik geschreven heb weer in mijn inbox IS ER NOG EEN die het lef heeft. Jeeetje

1 like

Zo creepy, ik heb dat ook eens gehad, halve liefdesverklaring via social media die hij had gevonden. Is jaren geleden en nu nog regelmatig zie ik dat hij me heeft geliked op datingapps, hou op.

Laatst ook een match opgeheven omdat het een mega saai gesprek was en het was alweer een tijdje stil. Toen ging hij me toevoegen op instagram (die niet op mn profiel staat aangegeven, niet gedeeld met hem), heb ik declined. Paar dagen later weer toegevoegd en een bericht erbij of ik de app had verwijderd of hem. Who cares?? Ik voelde blijkbaar niet de noodzaak nog met je verder te praten, of ik nou de app heb verwijderd zonder jouw nummer nog even te bemachtigen of alleen de match met jou. Zo’n bord voor je kop.

1 like

Wtf??? tinder is zo slecht voor je kijk op de wereld. Ik verbitter er echt van. Hoezo bestaan zulke mensen

4 likes

Oh die mogen wel door naar mij! :stuck_out_tongue:

6 likes

Ohnee ik wist dat dit moment wel eens zou komen, alle filters bij bumble zijn nu betalend.
Ik filterde enkel rokers eruit, vond ik erg handig dus zo jammer dat dat nu niet meer gaat :sob:

1 like

Ohh dat verklaart waarom ik nu opeens veel kleine mannen zie, terwijl ik die eerst weggefilterd had

8 likes

Ik kom net een profiel tegen op Bumble, lijkt een prima man, normale antwoorden, foto’s en bio. En dan bij de vraag: mijn leraar in groep 6 beschreef me als: vrouwenhater.

You can’t make this shit up gewoon, wie zet dit nou weer op een datingapp waar je op zoek bent naar dates met…juist, vrouwen? :sweat_smile:

6 likes

Idd, en alle ‘iets dat niet bindend is’ zoekers. Top!

Jaaa wat stom van Bumble! :rage:

Nou ik heb nu een week Tinder en ben de “hoi, hoe is het, wat doe je” gesprekken nu al zat :joy:

6 likes

Ik zou willen dat ik dat had haha. Ik weet niet waarom, maar bij mij willen ze allemaal meteen afspreken? Maar ik heb echt zoiets van: ik ga niet afspreken als ik niet weet of we wel een beetje een leuk gesprek kunnen hebben. Dus meestal zeg ik ook zoiets en dan probeer ik een gesprek te starten. Antwoord: “ja ik wil hier graag alles over weten, maar wel in het echt onder het genot van een drankje.” Ja nou, doei dan hoor! Volgens mij was ik heel duidelijk. Vind het een beetje tijdverspilling om af te spreken als je niet eens weet met wat voor iemand je te maken hebt.

Maargoed misschien ligt dat ook een beetje aan mij. Mijn reden om een datingapp te downloaden was namelijk verveling. Ik sta geloof ik niet echt open voor een relatie nu en ik heb al een fwb waar ik tevreden mee ben.

1 like

Ik heb net het omgekeerde, ik spreek graag in real life af met mensen, niet dat ik er express altijd heel snel op aanstuur maar sommige dingen komen moeilijker over via chat en gesprekken gaan naar mijn ervaring meestal vlotter in het echt.
Als het dan toch niet klikt heb ik niet het idee dat ik mn tijd heb verspild, meestal heb ik dan een (goede) babbel gehad en in het slechtste geval gewoon een fijne wandeling of lekker drankje :rofl: zo bekijk ik het meestal haha maar snap dat anderen het wel tijdsverspilling zouden kunnen vinden

5 likes

Rillingen over mijn rug hierdoor :+1:

3 likes

Ik bel echt graag met mensen die ik ken maar tindermatches/dates die uit het niks gaan bellen kan ik echt niet aan :rofl:
Daarnet was er een jongen uit Engeland die ik mn nummer had gegeven om te sturen via whatsapp, dacht ik, maar hij belt me gewoon uit het niks :sweat_smile::sweat_smile: wist ook helemaal niet zeker of hij het was omdat het vorige contact allemaal via bumble was dus heb niet opgenomen haha

1 like