Tinderervaringen

Haha ja dit is mij ook opgevallen! En iets ouder zijn het weer heel veel foto’s van mannen op een wielrenfiets…

2 likes

Gefeliciteerd met de verloving, ik kijk uit naar het feest :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik had echt de meest walgelijke date vorige week via Bumble.

Hij zei zo veel idioots dat het moeilijk is te kiezen welke ik hier deel maar de ergste was denk ik:
‘Ik ga volgende maand met 5 gasten in een camper naar land x. Als jij nou ff mee gaat, want 5 mannen worden wel hitsig na een tijdje natuurlijk en dan kun jij ze ff ontladen’

Dus. Dat was de kortste date ever.

Door een andere date die ik echt heel erg zag zitten ben ik geghost. Dus tot zo ver mijn Bumble ervaringen.

Ik ga nu ook maar weer even pauzeren tot januari want december is volgens mij ook echt de meest onmogelijke maand om te daten met iedereen die druk is vanwege de feestdagen etc. En nu met de horeca zo weinig open is een date ook een stuk lastiger plannen… pfff soms wou ik echt dat ik kon stoppen met dat online daten. Maarja in deze tijd is het ongeveer de enige optie.

6 likes

W T F :face_vomiting:
Hoe werkt je hoofd dat je überhaupt op zo’n opmerking komt

4 likes

Wow zeg, dat is echt niet oké :face_vomiting:

Hij had ook bikini foto’s van mij opgeslagen zei hij zelf (staat er 1 op mijn blog van zo’n 6 jaar geleden) zodat hij daar ‘s nachts aan kon denken’

Ik vond het erg traumatiserend hoe ik dit blijkbaar zo verkeerd heb kunnen inschatten.

wat erg dat dit je is overkomen :frowning_face: kan je misschien een melding doen via Bumble van hem? bikini foto’s opslaan is echt fucking ziek… maar ik wilde even zeggen dat ik heel goed begrijp dat je het gevoel hebt dat jij het zelf verkeerd hebt ingeschat, maar het ligt niet bij jou of jouw inschattingsvermogen! het ligt volledig bij hem dat hij jou blijkbaar het gevoel gaf dat hij enigszins normaal zou zijn terwijl dat dus blijkbaar niet zo is. heel erg veel sterkte in ieder geval!

5 likes

Ligt zoals @cruelsummer zegt echt niet aan jouw inschattingsvermogen!!
Je kan dingen nooit helemaal inschatten en dingen kunnen nu eenmaal anders uitdraaien dan je verwachtte of hoopte, is niet leuk maar je moet er jezelf zeker niet de schuld van geven!

3 likes

Omg ik zou hem rapporteren voor slecht gedrag offline. Wat een zak

6 likes

Heb ik ook gedaan. Geen idee of dat wat uitmaakt maar hoop het wel.

@cruelsummer thanks! Dat doet me wel goed. Maar ik denk nu bij iedereen ‘ja ja voor hetzelfde geld ben jij ook een idioot’. Maar goed, dat risico hoort er dus blijkbaar bij :woman_shrugging:

1 like

Refereerde hij hiermee naar het formaat van zijn eigen slurf? Echt jammer als iemand chill lijkt en er dan opeens zo’n opmerking komt.

2 likes

Sowieso die hele attitude dat het een hele eer zou zijn die piemel van hem te mogen zien😂 en alsof jij daar naar snakt, maar je alleen nog even goed hoeft te gedragen, ipv de realiteit waarin hij graag dat ding na drie zinnen al introduceert.

Ik had ook zo’n guy die foto stuurde van eten dat ie had gemaakt en dan erbij zei dat hij pas voor me ging koken na zoveel dates. Had er niet eens om gevraagd en had zelf ook al bedacht dat het niet zover zou gaan komen.

10 likes

Ja dit dus! Vind dat zo misselijkmakend! Alsof je het moet verdienen?! Ik had ook eens een afspraak staan en toen kwam die guy ineens met : ‘Als je lief doet krijg je misschien wel kusjes :see_no_evil:’ nou die date is er nooit meer van gekomen na deze opmerking

5 likes

:roll_eyes: hoe oud zijn dit soort mannen. Goed dat je de date gecanceld hebt.

3 likes

Dit was een 28 jarige schoolmeester van groep 7. Had dus wel beter verwacht, haha

3 likes

Haha deze discussie doet me ook denken aan mijn pet peeve op datingapps: wanneer mannen (het zijn altijd mannen) in hun profiel hebben “Bonuspunten als je …”. Oh sorry, ik dacht dat je gewoon de 563e Middelmatige Jeroen van de dag was, maar blijkbaar hou jij hier de score bij :roll_eyes:

23 likes

Vrouwen die…mogen naar links swipen (ook altijd van die rotte appels). The trash taking itself out zullen we maar zeggen

16 likes

Ik heb dus een tijdje op vrouwen geswiped in mijn bischierige fase en ik vond het toch zo’n verfrissende ervaring. Echt ik vond iedereen zo leuk en lief en gezellig en wilde met iedereen vriendinnen worden.

Ik was zo sad toen ik er toch achter kwam dat ik niet echt op vrouwen val tot nu toe :frown:

Mannen zijn stom :frown:

7 likes

Bumble BFF dan maar? :sweat_smile:

Elke keer als ik denk “moet ik ook maar eens een app proberen” en dan hier kijk, ben ik weer helemaal blij met mijn single leven. Ik heb echt geen zin in zulke mannen. Focus mij wel lekker op mijn vriendschappen.

2 likes

Ja ik wou dat ik dat ook had :sweat_smile: Maar ik verlang toch wel heel erg naar een maatje/partner/gezinsleven en vanwege dat snert corona heb je dan eigenlijk geen keus…

2 likes