Tinderervaringen

Ik moet hier echt zó om lachen :joy:
Heb dus sinds een paar dagen een heel leuk gesprek met een man via Tinder.
Mogen jullie raden hoe hij heet… :innocent:

3 likes

Beetje disturbing dit want mijn broer heet ook zo :rofl: maar goed

10 likes

Sowieso dat een Jeroen dit zelf aangemaakt heeft.

6 likes

Meh, ik wou dat ik deze ervaring had met swipen op vrouwen. Maar helaas levert het net zo weinig op als met mannen bij mij

1 like

Ik ben unmatched door iemand met wie ik een leuk gesprek had wat al best lang was. Echt heel gek :woozy_face:

Aah dat is altijd zo kut :frown:

Ja, voelde me echt even naar:( weet dat ik het niet moet doen maar ga dan haast aan mezelf twijfelen of ik iets stoms heb gezehd.

1 like

Ik had net iets heel raars. Er was een extra functie op Tinder, een beetje zoals die vibes maar dan anders. En je kon een categorie kiezen en dan in die categorie blijven swipen bv. mensen die deze avond willen daten, mensen die ook van muziek houden… ik vond het een hele leuke functie.
Maar ik sloot de app en nu is het weg :frowning:
Iemand die dit ook had / weet wat dit was?

Bij mij staat t onder dat tweede icoontje onderin met een vergrootglas en vierkantjes

1 like

Ja daar stond het bij mij ook heel eventjes, maar nu is het helemaal weg.

Oh dat is stom, hier staat het nog wel, ook na de app een keertje af te sluiten. Hopelijk komt t weer terug dan!

1 like

Haha wat goed. Heb net ook iemand gerapporteerd die zn kinderen er herkenbaar op had staan. Maar heb niet het idee dat Tinder daar echt iets mee doet :pensive:

2 likes

Mee eens! Mijn bio is ook: Heel leuk dat je vader of (peet)oom of whatever bent, maar kinderen horen niet op tinder!

Ik vind het echt zo stom. En waarschijnlijk weten de ouders van de kinderen het niet eens. Heel vaak zie ik ook mannen die als eerste foto alleen hun kinderen hebben. Hoe ziek is dat eigenlijk?

5 likes

Vind dat sowieso irritant. Alsof ze denken dat alle vrouwen zich meteen aangesproken voelen en je onweerstaanbaar vinden door een foto van kinderen.

4 likes

oké iemand had ‘doe-het-zelven’ als hobby in zijn profiel staan dus ik vroeg wat hij dan allemaal maakte

zegt ie ja gewoon wat er moet gebeuren in huis en daarna ‘heb je nog plankjes die moeten worden opgehangen ofzo’

huh wtf dude impliceer je nou dat ik (/vrouwen) dat zelf niet kan

zo moe word ik hiervan

6 likes

ik opende net een gesprek op Bumble met mijn favoriete vraag wat ze zouden zingen met karaoke. reageert die met “liever niks, ben als n downsyndroom chimpansee in zingen” 🥲🥲🥲🥲🥲 reageer gewoon niet als je met zulke ableist onzin komt, next!

4 likes

UGH ik had net 2 dagen een mega leuk gesprek met iemand en we zouden een date plannen. Vandaag echt een eindeloze discussie over corona waar hij mee begon en waarbij hij vooral aan het zenden was en ik amper reageerde omdat ik er gewoon zo geen zin in heb en dat ook gezegd. En hij sloot af met ‘als jij niet open staat voor andere informatie snap ik wel dat dit niet leuk is’.

Ik haat daten zo erg

1 like

Afgelopen week heb ik van 4 jongens die ik sinds oktober niet had gesproken (ik had al niet op hun laatste bericht geantwoord) een nietszeggend bericht erachteraan gehad.
Ofwel ‘hey’ of ‘waarom voeg je me niet toe op insta zodat we daar kunnen praten?’, uh als ik hier al niet praat zal ik daar ook niet praten he

echt zo irritant als een gast je vraagt op date en wanneer je kan, ik dan antwoord geef en vraag wanneer hij kan & ik dan radiostilte krijg :sweat_smile: ik wil gewoon een goede beurt maar ik heb ook teveel trots om een vraagteken erachteraan te sturen, het is graag of niet

6 likes

Letterlijk elke jongen die ik nu spreek op datingapps schrijft taalfouten :tired_face: van ‘is’ ipv ‘eens’ en ‘ni’ ipv ‘niet’ tot hemt ipv hemd. Waaarom :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes