Tinderervaringen

Jaa idd, ik schrijf die nu direct af.

Wie weet zijn de fotos ook wel nep en is hij 1 grote catfish

Stuur hem gewoon een screenshot van dat profiel in je suggesties!

Ik snap dat je het niet direct wilt afkappen op basis hiervan. Ik geloof dat mijn relatiestatus en die van alle anderen in mijn omgeving na 2011 altijd anderhalf jaar heeft achtergelopen op Facebook (en dat toen we Facebook überhaupt nog enigszins gebruikten), dus zelf vind ik dat eigenlijk ook niet zoveel zeggen. Dat hij een valse naam heeft gegeven en dat profiel dus bewust achterhoudt vind ik een stuk raarder! Ik kan me niet voorstellen dat je hier IRL tijd en energie in wilt stoppen, terwijl de confrontatie online maar een paar zinnen hoeft te duren.

1 like

Ik heb mn tinder weer even op wereldwijd gezet en er zijn wel wat thema’s te zien in de Amerikaanse jongens die ik tegenkom :sweat_smile:
Allemaal de sixpack aan het showen of flexen in de gym, vissen of jachttrofeeĆ«n, foto’s in legeruniform met wapens en dan eentje met ā€˜i have a gun addiction’
Okeee ik denk dat ik wereldwijd swipen maar weer afzet hahaha

3 likes

Amerika… klinkt alsof jij VS hebt gekozen maar ga eens naar Midden of Zuid Amerika :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ohja juist, de VS bedoel ik inderdaad :sweat_smile: mn talen staan op Nederlands/Frans/Engels dus zal daardoor zijn denk ik, misschien moet ik er Spaans dan maar bijnemen hahaha

Ik wilde een tijdje geleden ook tinder gold of plus of hoe heet dat nemen, puur voor de gezellige latino’s maar mijn paypall etc werkten niet mee :sob:

Ik overweeg om weer een datingapp te downloaden maar ik durf eigenlijk niet hahah

1 like

Niet geschoten is altijd mis. Hoewel, in het geval van datingapps is wel geschoten ook vrijwel altijd mis

17 likes

Eerder deze week kreeg ik helemaal uit het niets een filmpje van een voormalig Tinderdate die ik al jaren niet meer heb gezien of gesproken met daarin een heel jong kindje dat denk ik van hem is :exploding_head: Leek verder helemaal op zo’n traditiegetrouwe poging om te kijken of het lijntje nog openstaat maar wtf echt.

4 likes

Sorry voor deze misandrie maar wat is er mis met mannen dat ze dit soort dingen doen :sob::sob::sob: ik kan me echt geen legitieme reden bedenken om een filmpje van een/je kind naar een tinderdate van jaren terug te sturen??? Waarom heeft hij jouw nummer überhaupt nog???

8 likes

Ja goede vragen, vermoed dat het antwoord niet veel verder strekt dan ā€˜misschien seks’ maar heb er maar geen diepte-interview van gemaakt (of überhaupt gereageerd)

3 likes

Een match op tinder had me een berichtje gestuurd, maar ik was vergeten om te reageren (en ik had ook geen zin om te reageren) en nu stuurt hij me een bericht via instagram :sob::sob::sob: echt irritant

1 like

Oh dat haat ik zo. Ook dat ze je dan echt op zoeken bahhh

Jaa same. Laat me lekker met rust :neutral_face:

Ik heb aankomende week wss een date bij mij thuis dus ik ben nu vast gestresst haha

2 likes

Wow echt niet okƩ :scream:. Zeg dan gewoon hoi als het zo nodig moet, maar direct je kind?

Het is echt wonderbaarlijk. Ik krijg om de zoveel tijd ook opeens uit het niks berichtjes van oude matches. Laatst eentje: ā€œwaarom zijn we eigenlijk gestopt met praten?ā€. Nou…1. je hebt me geghost 2. Ik heb inmiddels bijna 5 jaar een relatie. Doei :joy:

9 likes

Hahah na 5 jaar ook echt, zo bizar!

5 likes

Oeeh leuk! Wat gaan jullie doen?

Cocktails maken! Maar ik denk/hoop ook seks haha (dus nog meer stress)

2 likes