Tinderervaringen

Brr ik had een heel lang bericht op facebook van een of andere man die me op bumble had gezien en opgezocht. Dat hij me zo leuk lijkt en me wil leren kennen. Ik ga er maar gewoon niet op reageren. Misschien toch maar niet meer mijn volledige naam gebruiken op apps… Heb hier zo’n hekel aan.

edit: omg en ik kijk direct nadat ik geschreven heb weer in mijn inbox IS ER NOG EEN die het lef heeft. Jeeetje

1 like

Zo creepy, ik heb dat ook eens gehad, halve liefdesverklaring via social media die hij had gevonden. Is jaren geleden en nu nog regelmatig zie ik dat hij me heeft geliked op datingapps, hou op.

Laatst ook een match opgeheven omdat het een mega saai gesprek was en het was alweer een tijdje stil. Toen ging hij me toevoegen op instagram (die niet op mn profiel staat aangegeven, niet gedeeld met hem), heb ik declined. Paar dagen later weer toegevoegd en een bericht erbij of ik de app had verwijderd of hem. Who cares?? Ik voelde blijkbaar niet de noodzaak nog met je verder te praten, of ik nou de app heb verwijderd zonder jouw nummer nog even te bemachtigen of alleen de match met jou. Zo’n bord voor je kop.

1 like

Wtf??? tinder is zo slecht voor je kijk op de wereld. Ik verbitter er echt van. Hoezo bestaan zulke mensen

4 likes

Oh die mogen wel door naar mij! :stuck_out_tongue:

6 likes

Ohnee ik wist dat dit moment wel eens zou komen, alle filters bij bumble zijn nu betalend.
Ik filterde enkel rokers eruit, vond ik erg handig dus zo jammer dat dat nu niet meer gaat :sob:

1 like

Ohh dat verklaart waarom ik nu opeens veel kleine mannen zie, terwijl ik die eerst weggefilterd had

8 likes

Ik kom net een profiel tegen op Bumble, lijkt een prima man, normale antwoorden, foto’s en bio. En dan bij de vraag: mijn leraar in groep 6 beschreef me als: vrouwenhater.

You can’t make this shit up gewoon, wie zet dit nou weer op een datingapp waar je op zoek bent naar dates met…juist, vrouwen? :sweat_smile:

6 likes

Idd, en alle ‘iets dat niet bindend is’ zoekers. Top!

Jaaa wat stom van Bumble! :rage:

Nou ik heb nu een week Tinder en ben de “hoi, hoe is het, wat doe je” gesprekken nu al zat :joy:

6 likes

Ik zou willen dat ik dat had haha. Ik weet niet waarom, maar bij mij willen ze allemaal meteen afspreken? Maar ik heb echt zoiets van: ik ga niet afspreken als ik niet weet of we wel een beetje een leuk gesprek kunnen hebben. Dus meestal zeg ik ook zoiets en dan probeer ik een gesprek te starten. Antwoord: “ja ik wil hier graag alles over weten, maar wel in het echt onder het genot van een drankje.” Ja nou, doei dan hoor! Volgens mij was ik heel duidelijk. Vind het een beetje tijdverspilling om af te spreken als je niet eens weet met wat voor iemand je te maken hebt.

Maargoed misschien ligt dat ook een beetje aan mij. Mijn reden om een datingapp te downloaden was namelijk verveling. Ik sta geloof ik niet echt open voor een relatie nu en ik heb al een fwb waar ik tevreden mee ben.

1 like

Ik heb net het omgekeerde, ik spreek graag in real life af met mensen, niet dat ik er express altijd heel snel op aanstuur maar sommige dingen komen moeilijker over via chat en gesprekken gaan naar mijn ervaring meestal vlotter in het echt.
Als het dan toch niet klikt heb ik niet het idee dat ik mn tijd heb verspild, meestal heb ik dan een (goede) babbel gehad en in het slechtste geval gewoon een fijne wandeling of lekker drankje :rofl: zo bekijk ik het meestal haha maar snap dat anderen het wel tijdsverspilling zouden kunnen vinden

5 likes

Rillingen over mijn rug hierdoor :+1:

3 likes

Ik bel echt graag met mensen die ik ken maar tindermatches/dates die uit het niks gaan bellen kan ik echt niet aan :rofl:
Daarnet was er een jongen uit Engeland die ik mn nummer had gegeven om te sturen via whatsapp, dacht ik, maar hij belt me gewoon uit het niks :sweat_smile::sweat_smile: wist ook helemaal niet zeker of hij het was omdat het vorige contact allemaal via bumble was dus heb niet opgenomen haha

1 like

Ooh bah dat vind ik ook niks. Ik vind iemand van een datingapp op whatsapp hebben al veel closer voelen zegmaar en als iemand belt komt diegene wel heel heftig op me af opeens. Had ook eens iemand van een datingapp op whatsapp die mij ging bellen om te horen of mijn stem net zo lief klonk als hoe ik eruit zag? Gelijk geblokkeerd haha.

3 likes

Update: Hij had me ook een spraakbericht gestuurd en normaal gezien HAAT ik dat echt intens maar hij had zo’n mooi Brits accent :drooling_face::drooling_face: ik had dan toegestemd om toch te bellen maar de verbinding lukte niet dus het mocht niet zijn :rofl: nu sturen we maar gewoon haha

5 likes

And this kids, is how I met your mother.
Ik vind het opmerkelijk dat je toch nog reageert terwijl je aangeeft geen behoefte te hebben aan contact, zal je net zien dat er toch nog wat uit komt rollen. :sweat_smile:

Ok ik had een match met een profiel op Tinder dat me wel aansprak. Het profiel zelf was redelijk vaag qua foto’s, maar het tekstje was leuk. We zijn beginnen chatten en ik had foto’s gevraagd, hij zag er wel ok uit. We zijn beginnen praten via whatsapp en hebben al leuke vertrouwelijke gesprekken gehad.

Maar nu komt het… ik kreeg hem als suggestie als vriend op Facebook. En ik zag dat hij 1) een andere naam heeft dan hij zei en 2) een vriendin heeft.

Die andere naam lijkt heel erg op de naam die hij zei, bv. fake naam is Pieter Winters en echte naam is Peter Vandewinter.

Via whatsapp zei hij dat hij geen social media had… ik denk dat ik gewoon met hem ga afspreken (in het openbaar uiteraard) en hem irl ga confronteren. Want via whatsapp weet ik niet hoe hij gaat reageren, heb geen zin dat hij screenshots van ons gesprek openbaar maakt bv.

3 likes

Ik snap het niet helemaal, waarom zou je dan met hem afspreken? Block, delete and move on lijkt mij?

17 likes

Ja pff ik twijfel nog. Via whatsapp stuurde hij dat ze zo’n 5 maand uit elkaar zijn. Kan misschien nog een oud profiel zijn… maar waarom dan een andere naam. Na zoveel sturen en diepe gesprekken voelt het heel raar om hem zomaar te blokkeren.

2 likes