Dit dacht ik dus ook
Hij gooide ook naar 10 berichten heen en weer (in het begin dus) al een printscreen erin van Bumble om te laten zien dat hij alleen met mij praatte. Ben daar toen bewust niet op ingegaan omdat ik dacht van joe, het kan mij sowieso niets schelen met hoeveel vrouwen je praat. En andersom gaat het je ook niets aan. Zelfs met eerste keer afspreken kan het mij nog steeds niet schelen.
@Trivia , Bumble is hetzelfde idee als Tinder. Je kunt in de app kletsen maar wij waren dus inmiddels overgeschakeld op whatsapp. En afkappen op die manier heb ik over gedacht, maar dat was dan geen verklaring geweest want in zijn gedachte was ons gesprek helemaal te gek. (Dat had hij ook al uitgesproken)
En qua afspreken merkte ik idd dat het steeds meer tegenstond. Hij stuurde overigens nog net dat hij dus altijd maar met 1 iemand appt en eerst afspreekt om te zien of het was is. Daarna pas door naar de volgende. Dat is zijn goed recht maar ik heb nooit gezegd dat hij de enige was. Afgezien van het feit dus nog dat ik het gesprek sowieso dus steeds minder leuk ging vinden.
@Pantalones , ik vond het ook wel netjes. Heb zelf wel eens aan de andere kant gestaan. Toen was ik ook niet boos of beledigd maar dacht ik ook van: tja, dat kan. We zijn niets aan elkaar verplicht 
@kleinmeisje , oe smeken is wel echt next level! Haha snap helemaal dat je dan sowieso zegt dat er iemand anders is.
Tja ik blijf het een lastige vinden. Ik probeer altijd eerlijk te zijn en ik denk als ik het nu had afgekapt op basis van dat ik het niet ‘voelde’ hij dan helemaal over de zeik was geweest. Want hij was ook van mening dat je nooit meteen die klik kunt hebben op een eerste date of via de app. Meeten was heilig voor hem. Waar ik het wel met hem eens was deels, maar soms weet je gewoon al meteen of iemand wel of niet iets is. Zelfs via de app. Maar daar was hij het ook mee oneens 
@Crusti_Croc , ja helemaal mee eens! Wat @papierhier ook zei, hij was nogal naïef. Maar tegelijkertijd ook mega zwart/wit denker (zo kwam hij althans over online) en ik vond zijn reactie ook wel weer heel typerend. Maar twijfelde dus idd vooral over of ‘eerlijkheid’ wel altijd de beste manier is. Interessant wel om hier verschillende meningen te lezen daarover!
O ja en ik had paar weken geleden idd ook iets afgekapt met iemand die gelovig was. Ook eerlijk over geweest, viel ook niet in goede aarde idd.
Tinder pareltjes 

maar dankjulliewel voor de reacties!