Tinderervaringen

Confronteer hem anders via de telefoon(gesprek). Zonde van je tijd en moeite om te meeten als het waar is.

4 likes

Maar waarom dan liegen dat je geen social media hebt? Want dat is gewoon pertinent onwaar.

Hier sluit ik me bij aan @flalamingo en what’s next qua leugen? Nu je er nog niet zo diep in zit zou ik zo snel mogelijk maken dat je wegkomt

2 likes

Ja klopt, jullie hebben gelijk.
Stomme mannen ook :weary:

3 likes

Niet om valse hoop ofzo te voeden maar kan het niet dat hij inderdaad vrijgezel is en dat nog niet heeft aangepast op Facebook? Niet alle mannen zijn verschrikkelijk

Ja dat dacht ik ook, maar waarom zou je dan je echte naam niet zeggen

Geen idee, zou ik ook ff vragen :stuck_out_tongue:

1 like

Maar hij liegt toch sowieso doordat hij zei geen social media te hebben? Dat is wel zo en het staat vol met z’n vriendin, uit of niet. Smells fishy to me.

1 like

Om heel eerlijk te zijn gaf ik ook nooit mijn echte naam op Tinder en wilde ik ook geen social media delen in het geval ik iemand in het echt niet leuk zou vinden en ik me dan ‘betrapt’ zou voelen, terwijl ik dan gewoon single was. Voelde te kwetsbaar ofzo.
Dus voor mij zou het niet per se een red flag zijn maar dat op fb staat dat hij een vriendin heeft is natuurlijk wel gek.

Dus zou er gewoon naar vragen zonder meteen heel verwijtend te zijn

Aah zo ja, ik snap wel dat iemand het niet zomaar geeft, ik doe dat zelf ook niet. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze niet letterlijk om zijn Facebook had gevraagd maar het terloops ter sprake kwam dat hij niet van social media houdt ofzo en het daarom ook niet heeft. Maar de combi andere naam, vriendin op fb + zeggen dat je geen SM hebt zou ik wel een red flag vinden. Neemt niet weg dat ik ws ook gewoon zou vragen ernaar en dan maar kijken wat zijn reactie is en of je het gelooft

Ik heb ooit eens een date gehad met een jongen die op fb ook nog een vriendin had. Maar hij was vanaf het begin eerlijk dat hij pas recent single was dus het was inderdaad gewoon niet geĂŒpdate, prima.

Ja ik had eerst zijn Facebookprofiel bij mijn suggesties gezien, en daarna zijn naam gevraagd onder het mom van “als we afspreken wil ik wel graag je naam weten”, we hadden het al eerder gehad over dat het altijd risky is om met iemand van het internet af te spreken. Daarop reageerde hij met zijn niet-echte naam, dat hij begreep waarom ik het vroeg en voegde eraan toe “maar je zal me niet vinden op social media want dat heb ik niet”.

:triangular_flag_on_post:

Haha nu vind ik het helemaal een shady gast, wil jij een echte naam voor je veiligheid, krijg je alsnog een nepnaam.

9 likes

Ik heb dus letterlijk in mn bumble profiel staan dat mn ergste nachtmerrie een date is met iemand die geen vragen stelt. En nĂłg krijgen ze het voor elkaar om na mijn opening (want dat moet bij bumble) alleen te reageren op mijn vraag en verder niks :sob: I give up.

1 like

Oh ja zoveel gasten doen dit. Maarja zo filter je wel meteen de ongeĂŻnteresseerde sukkels eruit

3 likes

Jaa idd, ik schrijf die nu direct af.

Wie weet zijn de fotos ook wel nep en is hij 1 grote catfish

Stuur hem gewoon een screenshot van dat profiel in je suggesties!

Ik snap dat je het niet direct wilt afkappen op basis hiervan. Ik geloof dat mijn relatiestatus en die van alle anderen in mijn omgeving na 2011 altijd anderhalf jaar heeft achtergelopen op Facebook (en dat toen we Facebook ĂŒberhaupt nog enigszins gebruikten), dus zelf vind ik dat eigenlijk ook niet zoveel zeggen. Dat hij een valse naam heeft gegeven en dat profiel dus bewust achterhoudt vind ik een stuk raarder! Ik kan me niet voorstellen dat je hier IRL tijd en energie in wilt stoppen, terwijl de confrontatie online maar een paar zinnen hoeft te duren.

1 like

Ik heb mn tinder weer even op wereldwijd gezet en er zijn wel wat thema’s te zien in de Amerikaanse jongens die ik tegenkom :sweat_smile:
Allemaal de sixpack aan het showen of flexen in de gym, vissen of jachttrofeeĂ«n, foto’s in legeruniform met wapens en dan eentje met ‘i have a gun addiction’
Okeee ik denk dat ik wereldwijd swipen maar weer afzet hahaha

3 likes

Amerika
 klinkt alsof jij VS hebt gekozen maar ga eens naar Midden of Zuid Amerika :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ohja juist, de VS bedoel ik inderdaad :sweat_smile: mn talen staan op Nederlands/Frans/Engels dus zal daardoor zijn denk ik, misschien moet ik er Spaans dan maar bijnemen hahaha