Tinderervaringen

Ik wilde een tijdje geleden ook tinder gold of plus of hoe heet dat nemen, puur voor de gezellige latino’s maar mijn paypall etc werkten niet mee :sob:

Ik overweeg om weer een datingapp te downloaden maar ik durf eigenlijk niet hahah

1 like

Niet geschoten is altijd mis. Hoewel, in het geval van datingapps is wel geschoten ook vrijwel altijd mis

17 likes

Eerder deze week kreeg ik helemaal uit het niets een filmpje van een voormalig Tinderdate die ik al jaren niet meer heb gezien of gesproken met daarin een heel jong kindje dat denk ik van hem is :exploding_head: Leek verder helemaal op zo’n traditiegetrouwe poging om te kijken of het lijntje nog openstaat maar wtf echt.

4 likes

Sorry voor deze misandrie maar wat is er mis met mannen dat ze dit soort dingen doen :sob::sob::sob: ik kan me echt geen legitieme reden bedenken om een filmpje van een/je kind naar een tinderdate van jaren terug te sturen??? Waarom heeft hij jouw nummer überhaupt nog???

8 likes

Ja goede vragen, vermoed dat het antwoord niet veel verder strekt dan ‘misschien seks’ maar heb er maar geen diepte-interview van gemaakt (of überhaupt gereageerd)

3 likes

Een match op tinder had me een berichtje gestuurd, maar ik was vergeten om te reageren (en ik had ook geen zin om te reageren) en nu stuurt hij me een bericht via instagram :sob::sob::sob: echt irritant

1 like

Oh dat haat ik zo. Ook dat ze je dan echt op zoeken bahhh

Jaa same. Laat me lekker met rust :neutral_face:

Ik heb aankomende week wss een date bij mij thuis dus ik ben nu vast gestresst haha

2 likes

Wow echt niet oké :scream:. Zeg dan gewoon hoi als het zo nodig moet, maar direct je kind?

Het is echt wonderbaarlijk. Ik krijg om de zoveel tijd ook opeens uit het niks berichtjes van oude matches. Laatst eentje: “waarom zijn we eigenlijk gestopt met praten?”. Nou…1. je hebt me geghost 2. Ik heb inmiddels bijna 5 jaar een relatie. Doei :joy:

9 likes

Hahah na 5 jaar ook echt, zo bizar!

5 likes

Oeeh leuk! Wat gaan jullie doen?

Cocktails maken! Maar ik denk/hoop ook seks haha (dus nog meer stress)

2 likes

Ahhh leuk! En wie weet :smirk: Houd ons op de hoogte!!

1 like

Ik praat met een man die op een datingapp aangeeft dat hij 220cm> is. Ik maakte er een grapje over en hij gaf vervolgens aan even lang als dat ik ben te zijn (ik heb mijn lengte wel aangegeven).

Ik heb zo’n vermoeden dat deze man in het echt toch 10 cm kleiner blijkt te zijn straks

8 likes

Unmatch :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hahaha ik was al een paar dagen in gesprek met een man op Bumble.
Natuurlijk komt het onderwerp ‘corona’ aan bod. Heb ik dus met een wappie te maken. Ik kreeg een hele monoloog over waarom ik meewerk aan een fout systeem, dat ik een slaaf ben van de overheid, dat het allemaal vanzelf goedkomt… blablabla.
Dus ik stuur :triangular_flag_on_post:… Heeft hij zijn hele profiel verwijderd :joy:
Ik ga vanaf nu gewoon gelijk vragen of mannen gevaccineerd zijn. Scheelt een hoop tijd!

8 likes

Ik vind het best raar dat je dat niet in hoeft te vullen bij bumble. Ze hebben een soort speciale vragenlijst over ‘daten in corona’ maar de vraag of je wilt dat iemand gevaccineerd is staat daar überhaupt niet tussen

3 likes

volgens mij kan je op Bumble wel invullen dat je gevaccineerd bent want ik heb wel eens jongens gezien die hun vaccinatiestatus hadden bij hun andere “eigenschappen” die je kan invullen als lengte en sterrenbeeld etc. maar ik heb die optie om dat in te vullen überhaupt niet :thinking: dus je zou het wel moeten kunnen invullen als eigenschap, maar welke versie van Bumble het is, geen idee :woman_shrugging:t2:

2 likes