Je kan het idd aanduiden op je profiel, normaal gezien staat er bij het aanpassen van je profiel een stukje ‘vaccinatiestatus’ en daar kan je het aanduiden. Dan komt het idd bij je andere eigenschappen te staan
Ik kan dat niet vinden bij mezelf. Maar heb het inderdaad wel is bij anderen gezien.
Ik krijg een melding van bumble dat ik een superswipe heb gekregen maar ik heb zelf al te veel geswipet vandaag dus kan hem niet zien
Kan zo wel raden dat het Douwe Bob is
Hahaha ik ben m ook eens echt tegengekomen in mijn stad wat jaren geleden en wou toen nog bijna een foto vragen
Verwijderen jullie ook soms opeens een match in het midden van een goedlopend, wel oké gesprek? Want ik heb dit net weer gehad en dan vraag ik me af, waarom?
Zou zomaar kunnen, zie hem altijd voorbij komen op bumble
Ik hoop niet dat ik dit ooit doe want ik vind het echt een vreemde actie
Ik had afgelopen weekend een date via bumble na een tijdje appen, en het was echt heel gezellig maar niet meer dan dat dus dat hebben we ook uitgesproken.
Maar ik heb dan daarna echt altijd een beetje dat ik een soort ‘leegte’ voel (haha klinkt lekker dramatisch) omdat je er toch best wat tijd in hebt gestoken en dat je dan denkt “pfff nu begin ik weer bij 0 met helemaal swipen/iemand leren kennen”. Hebben meer mensen dit?
Oh ja dat had ik ook altijd! Zelfs als ik de date inderdaad niet zo leuk vond. Ik raakte zelf altijd heel snel gewend aan het appen/chatten met iemand en als dat dan wegviel moest ik weer even opnieuw wennen aan het feit dat die gewoonte (denk ik) dus weggevallen was
Ja ik heb dit oook! En zeker dat ik na 1 van mn laatste dates hem nog eens wou zien maar hij mij niet, zit ik er nog steeds mee in mn hoofd en was ik een beetje sipjes. En dan denk ik ook dat ik soms vrij dramatisch daarin ben
Herkenbaar! Daarom app ik liever niet heel lang voordat ik iemand zie, jammer genoeg schrikt de andere partij daar vaak van of is het alsnog onmogelijk om iets op korte termijn te plannen. Ik merk dat het me dan ook veel meer mentale energie kost
@Twijfelkont @sushi toch wel fijn dat jullie het herkennen! Vind het altijd een beetje treurig van mezelf dat ik er zo snel aan gewend raak.
En ja zeker als jij degene bent die nog wel een keer had willen afspreken is het zuur, vind het vooral zo confronterend dat diegene dan bij ‘meest gebruikte chats’ oid staat op whatsapp als je iets wil delen met iemand. Ja nu niet meer dus
En ik ben hierdoor ook inderdaad aan het overwegen om Breeze te downloaden om dat appen te vermijden en dit gevoel wat minder te hebben! Ik vond het wel weer echt leuk om een nieuw iemand te leren kennen namelijk
Breeze lijkt me zo leuk, maar helaas niet beschikbaar in (de omgeving van) mijn woonplaats. Hopelijk ga ik over een paar maandjes verhuizen, in die stad kan het namelijk wel
Ik heb gister voor het eerst in mijn leven Tinder geïnstalleerd, na 2 minuten eraf gegooid en toen na een half uur weer erop. Toen gegoogeld hoe het überhaupt werkt, iedereen naar links geswiped en daarna maar weer verwijderd, wat een avontuur
Maar ik dacht ja als ik match met iemand dan moet ik daar dus mee kletsen, eventueel afspreken, eigenlijk helemaal geen zin in er is ook niks open en ik wil niet wandelen. Nouja dan schiet het niet op
Wil alleen even zeggen dat dit zo herkenbaar is. Iedere keer toch even die teleurstelling als je ze weer ziet bij meest gebruikte chats of als Siri een suggestie geeft van “stuur een bericht aan” 🥲
Ik heb dus nog nooit een tinderdate gehad, wat ik vind het allemaal maar wat spannend om iemand te gaan ontmoeten die ik niet ken, terwijl dit eigenlijk toch wel het “einddoel” is van tinder. Hebben jullie de eerste keer veel zenuwen gehad en wat hebben jullie gedaan om je daar een beetje overheen te zetten?
Ik ben echt zenuwachtig voor alles, zo ook mijn eerste tinder date. Mijn advies is om het toch gewoon te doen, dan merk je vanzelf dat het hartstikke meevalt. Afspreken op een openbare plaats vond ik zeker de eerste keer wel fijn, maar met corona nu wel wat lastiger.
Gewoon doen. Zo’n tinderdate waarvoor ik super zenuwachtig was (ook op een openbare plaats) heeft mij nu een relatie opgeleverd. Ben al bijna 2 jaar (sinds begin-begin corona) weer helemaal gelukkig <3.
Ik ging ook helemaal dood voor mijn eerste tinderdate, dagen vantevoren al zenuwen. Maar door het te doen leer je dat het allemaal wel meevalt, nu ben ik alleen het uurtje ervoor een beetje nerveus. En ik weet ook van mezelf dat het eerste halfuur van de date altijd een beetje onwennig is, maar je vanzelf vaak wel een vibe krijgt met iemand (of niet, en dan weet je ook genoeg).