Tinderervaringen

@Bakkes @Enjoy dankjulliewel <3 Echt fijn om te weten dat ik hier niet de enige in ben en dat de kans groot is dat het allemaal wel meevalt :slight_smile:

3 likes

@backto505 jij ook bedankt, kon maar twee mensen taggen omdat ik een nieuwe gebruiker ben hahaha
<3

1 like

De enige tinderdate waar ik zenuwachtig voor ben geweest is de date met mijn huidige vriend. We hadden al zoveel gekletst online dat ik bang was dat het irl stil zou vallen. Uiteindelijk viel dat reuze mee en duurde onze eerste date 11 uren en was het alles behalve stilgevallen. :joy:

Gewoon doen!

9 likes

Oh ik had het echt niet meer de eerste keer! Was echt zo zenuwachtig. Kreeg van te voren geen hap door mijn keel en heb twee wijntjes tegen de spanning gedronken. Bij een vriendin was het zelfs zo erg dat ze de date afgezegd had. Maar dat slijt vanzelf, uiteindelijk is het gewoon een nieuw persoon ontmoeten. Veel plezier! En, vergeet niet te bedenken wat je van de andere persoon vindt. Dat is het belangrijkste

1 like

Ja, ik was ook zenuwachtig, niet normaal! Ik was ook al helemaal verliefd op die jongen en kom dagen lang amper eten omdat ik alleen nog maar aan hem kon denken. Toen heb ik voor de date den halve fles wijn leeg gedronken tegen de zenuwen.

Hij viel enorm tegen, dus daarna was ik ook nooit meer zo zenuwachtig! Nu heb ik hooguit nog wat zenuwen als ik richting de locatie loop.

Ik zou je er niet door tegen laten houden! En het is ook weer wat spanning in je leven :slight_smile:

4 likes

Ik ga binnenkort ook voor het eerst en hier ook flink wat zenuwen dus je bent sowieso niet alleen! :blush:

1 like

Ik was en ben elke keer echt bloednerveus en dat blijft heel de date. Niet leuk want ik heb echt van die nervositeitsklachten (alles laten vallen, super onsamenhangend praten, onrustig zijn, continu plassen) dus eerste dates met mij zijn gewoon super kut. Als hij tegenvalt ben ik trouwens meteen niet meer nerveus, haha.

1 like

Ben nu al een tijdje met iemand aan het praten maar we kunnen gewoon geen datum prikken voor een date. Echt heel irritant, nu blijf je zo lang hangen in dat appen en daar hou ik niet van

Ik lees hier nog graag mee omdat ik zelf met periodes getinderd heb en heel veel herkenbare dingen lees. Mijn huidige vriend heb ik ook via tinder ontmoet, en ik weet nog dat ik de eerste drie, vier dates zó zenuwachtig was, ik herinner me nog dat ik letterlijk zat te trillen van de zenuwen en hoopte dat hij het niet zou merken. Zweette me ook kapot, moest constant naar de wc, de hele dag niks kunnen eten, misselijk van de zenuwen, noem maar op. Ik vind het met terugwerkende kracht fijn om te lezen dat veel meiden zo enorm zenuwachtig zijn voor dates! Dacht toen echt dat ik een enorme aansteller was.

3 likes

Ik stuurde nooit heel lang berichten over en weer van tevoren, maar wel lang genoeg om een beetje in te kunnen schatten of het de tijd en moeite waard ging zijn. En ik plande ook liever geen date lang van tevoren in, want dan heb je juist de tijd om nerveus te worden. Zenuwen waren er altijd wel, maar hoe minder verwachtingen ik heb hoe makkelijker het is. Daarom bleef ik niet eindeloos online praten met iemand. En ach, als het kut is ben je zo weer weg en heb je in ieder geval een leuk verhaal voor anderen.

2 likes

Wellicht wil hij helemaal niet afspreken

Lijkt me wel als hij er steeds naar blijft vragen. Het lukt gewoon niet qua planning; ik werk kantoortijden, hij avonduren + extra diensten vanwege coronagevallen in het team

Ik zit al 7 jaar af en aan op tinder en heb in die periode’s best wel vaak dezelfde gasten gezien die nooit hun pf veranderen, maar als ze het na die 7 jaar wel eens aanpassen denk ik “oooh wat is hij groot geworden” “wow die is veranderd” alsof ik foto’s van oude klasgenoten zie ofzo :joy:

29 likes

Dit zie ik sowieso te vaak op tinder :joy: echt het nadeel aan terugverhuizen naar je geboortestad

2 likes

Man man man wat een drama zeg. Ik heb vorig jaar juni voor het laatst gedate, dus dacht joh missshien wordt het tijd… Laat ik maar gewoon eens een gesprek aangaan via tinder. Dus op 2 kerels gereageerd vandaag, en echt elke keer als ik het probeer toch weer hetzelfde gedoe zeg. Zien er gewoon uit, niet heel knap, vooral leuke uitstraling op hun foto’s. Gesprek begint normaal, dat je denkt oh hey, dit kan weleens leuk zijn! En echt binnen 4 zinnen draait het gesprek volledig en beginnen ze over seks.

Ik raak hier zoooo geïrriteerd, moedeloos, teleurgesteld en gefrustreerd door. Doe. Gewoon. Normaal.

Ik verwacht echt niks serieus te vinden via een dating app, ben daar ook echt niet naar op zoek, kom liever onverwacht in real life iemand tegen. Maar vind het ergens misschien wel lekker om casual te daten, het gezellig te hebben en weer eens seks te hebben. Maar ik kan dat gewoon niet als het er zo snel in een gesprek en überhaupt voor een eerste ontmoeting al zooo dik bovenop ligt.

15 likes

Misschien tijd om een andere app te proberen? Via Happn en Bumble heb ik dit zelden meegemaakt en echt leuke gesprekken/dates gehad.

Ik heb dit via bumble ook al regelmatig meegemaakt, zelfs al duiden ze aan dat ze zogezegd naar een relatie opzoek zijn

1 like

Haha dit is ook mijn angst andersom, dat de mannen van mij denken : heeyy heb je haar ook weer😐

3 likes

Ja!! Of ohh ben jij weer vrijgezel, en oh je werkt nu hier! Echt een soort Facebook bijna

Ik kwam laatst bij de grote booster “vrije inloop” in mijn dorp zoveel oude tindermatches tegen :flushed: Sommigen groeten wel maar gelukkig geen praatje hoeven houden.

9 likes