Tinderervaringen

Nou ik heb dit dus sindskort ook! Had namelijk pas een foto van de nieuwjaarsduik toegevoegd, die ik gewoon heel leuk/vrolijk vond, maar toevallig wel in bikini is.
Sindsdien loopt idd ook 80% procent van de mannen overdreven suggestieve opmerkingen te maken.
Ook op bumble trouwens.

Voorheen had ik daar echt véél minder last van, misschien tien procent ofzo, en toen had ik dus geen foto’s waar mn lichaam duidelijk op te zien was. Dus heel triest, maar je zou het dus misschien kunnen voorkomen door bepaalde foto’s weg te halen/laten?

Ik snap dat je het een leuke foto vind, maar als ik bij mannen zag dat ze foto’s met ontbloot bovenlijf heb, ging ik er altijd vanuit dat ze voor seks erop zaten. Een vriendin van mij die er wel op zat voor seksdates had ook expres een foto in bikini erop gezet, want dat is voor veel mensen toch een hint. :wink:

4 likes

Wie was hier nou ook alweer zo enthousiast over Bumble BFF? Wat is je geheim? Voor mij werkt het totaal niet. Ik spreek al mijn matches aan (gewoon ‘hoi hoe is het’ + iets over hun bio) maar niemand reageert of het is een megasuf eenzijdig gesprek waarin ik de vragen moet stellen. :sweat_smile: lijkt dus eigenlijk net op de gewone Bumble haha.

2 likes

Ik heb gewoon in mn profiel op bumble en happn gekozen voor ‘op zoek naar een relatie’, dus ik weet niet hoe relevant het dan is om te spreken over hints.

Natuurlijk vind ik het prima als iemand bij me polst of ik op zoek ben naar een seks date oid, maar veel mannen gaan best ver (a la : ‘ik wil vieze dingen met je doen’ en dan meermaals herhaald ondanks dat ik te kennen geef op zoek te zijn naar iets serieus ).
En dat dan na 1 spontane bikini foto (geen erotische foto of een bewuste spiegel selfie van mn lijf) in een context van een serieus profiel.

Ik vind dat best triest dus.
En dus ook best triest dat ik die foto moet weghalen puur omdat veel mannen er mijns inziens best onbeschoft op reageren (en niet afstemmen op wat ik aangeef te zoeken)

3 likes

Oh zo bedoelde ik het ook niet. Die vieze op opmerkingen moeten ze sowieso niet maken! En als je verder wel je wensen hebt uitgesproken is het helemaal dom van ze. Als je de foto wil houden moet je het lekker doen!

Ik bedoelde meer uit te leggen dat bikini/blote foto’s vaak wel een code is voor “ik zoek sexdates” (tenminste zo begreep ik het altijd)

1 like

Je kunt de afstand wel instellen ja (rechtsboven)

1 like

Wat een grap, ik heb nu echt voor het eerst ook volledige foto’s van mezelf en foto’s zonder make up. Gewoon zoals ik ben. Krijg ik amper matches en praat niemand tegen me 🥲

3 likes

Dat heb ik ook, maar wie wèl praten zijn bij mij bijna allemaal toffe mensen :slight_smile: scheelt me een hoop tijd.

Weten jullie of, als mannen op bumble niet binnen 24u hebben gereageerd, ze wel nog kunnen zien dat ze te laat waren? Net zoals het bij vrouwen dan bovenaan blijft staan met zo’n grijs rondje?

4 likes

Ik heb hier in Parijs een bumblematch met een Nederlandse jongen (die hier al even woont) en hij zei dat hij zo blij was om nog eens Nederlands te kunnen praten :joy:

8 likes

Ik heb niet eerder in dit topic erover geplaatst maar wel een paar keer in het WJEKW-topic omdat ik zo enthousiast ben over Bumble BFF! Wat jammer dat je niet echt leuke/enthousiaste mensen treft tot nu toe. Ik heb inmiddels meerdere leuke vrouwen ontmoet waar ik mee af spreek, en daar heb ik steeds vrij snel mee afgesproken na een paar berichten over en weer. Als je mensen aan de hand van hun foto’s/profiel wel leuk lijkt kan je ook eventueel een keer heel snel vragen of iemand het leuk vindt om te wandelen (of iets anders te doen) zodat je dat gechat niet hebt? Ik heb daar namelijk ook echt geen zin in, dat eindeloze gechat in deze context.

2 likes

Ik heb nu een match met iemand en hij is zo MEGA enthousiast in al zijn berichten. Niet specifiek over mij maar gewoon over alles wat hij doet en leuk vindt. En ook echt tienduizend emoticons gebruiken :joy:
En ik vind het echt een beetje too much, maar ook wel weer grappig en een beetje schattig. Maar ook deels een afknapper haha Lekker conflicterend. We hebben wel veel gemeenschappelijke vrienden op Facebook had ik al ontdekt dus ga er maar vanuit dat hij wel enigszins ‘normaal’ is haha

En wellicht is dit mijn eigen schuld omdat ik in mijn profiel had gezet dat mijn perfecte match iemand is met het innerlijk van Daniel Ricciardo 🥲 En die is ook vrij enthousiast (al weet ik helaas niet hoe hij appt :rofl:)

6 likes

Er is nu een jongen die op zijn en mijn vrije dag een wandeldate wilt doen OM 9 UUR 'S OCHTENDS. Ja hallooooo no way dat ik daarvoor mn wekker ga zetten, ik wil uitslapen.

8 likes

Haha waarom ook? Wie is er leuk om 9:00 in de ochtend?

2 likes

Lol, dit is echt iets wat ik op een fanatieke zondag met mijn moeder zou doen.
Dat de horeca nu al zo lang dicht zit, maakt veel mensen echt inspiratieloos.

1 like

En hier is alles gewoon open :joy: :sweat_smile:

5 likes

Oooh ik zou dit eigenlijk best leuk vinden. Weer eens wat anders. Maar goed, ik sta meestal redelijk op tijd op, ook als ik vrij ben

1 like

Ik had een leuk gesprek met iemand op tinder. Hij kwam normaal en leuk over. En ineens midden in het gesprek verwijdert hij ineens de match???

3 likes

Ik was van de week ook met iemand in gesprek en hij vroeg nog wat en toen was het al 23u ofzo en mn ogen vielen dicht, dus ik had zoiets van ik antwoord morgen wel. De volgende ochtend (echt 7u30 ofzo) was ineens t hele gesprek weg?? Oke dan niet he

6 likes

Ja had een uur geleden nog een berichtje van hem, maar had nog niet gereageerd. Reageer altijd een paar uur later pas en hijzelf ook. Echt weird

2 likes

Haha ja snap er ook niks van, maar ja die ben je dan vast beter kwijt dan rijk he

1 like