Tinderervaringen

Ja dat is zeker waar!

2 likes

Huh de match is terug, maar het gesprek is weg

1 like

Heb ik eens op Tinder gehad. Alleen bleef ik alles zien en was ik bij hem verdwenen.

2 likes

Gisteravond (door @Baron ) een half uur getinderd. Zo’n leuke match gevonden :flushed: Tot een uur of 1 geappt en vanaf half 6 vanochtend weer.
Zit al mn bruiloft te plannen haha :bride_with_veil::wedding:

21 likes

Girl ik wil frontrow zitten

1 like

Jij en ralf makkenbach

3 likes

Klikkedieklak

3 likes

Ik besloot gisteren nog maar eens Hinge en Inner Cirlce te installeren. Bij Hinge maar 1 match en een ultra traag gesprek :+1: wel leuk om de stemmen van mensen te horen bij hun ingesproken vragen.

Bij Inner Circle herinnerde ik me wat een kut app ik het vond, maar wou toch eens premium proberen om tenminste mn berichten te kunnen lezen dus voila (vooral berichten en likes van mannen die 10-20 jaar ouder zijn dan ik :upside_down_face:) Maar morgen heb ik een dinner date gepland staan met een jongen, dus ben benieuwd. Hoop dat ik hiermee ook mn laatste date uit mijn hoofd kan zetten want het is nodig

3 likes

Ik ga na 2 jaar (!) as zaterdag weer eens daten: een wandeling. Alleen hij stelt 17u voor, dat is toch best een gekke tijd? Ivm eten etc…

6 likes

Ondoorgrondelijke wegen van de Tinder chat. Heb het idee dat die app vol met bugs zit

2 likes

Minder gek dan 9u alleszins :rofl:
Haha nee ik vind het niet perse zo’n rare tijd, als je na 19u eet tenminste

1 like

Misschien wil hij je nog bij daglicht zien

3 likes

Ik heb dus in mn bio staan dat ik dik ben want ik ben op zoek naar mannen die daar van houden, anders ben je gewoon aan het verkeerde adres. Sommige mannen vinden dat moeilijk om toe te geven, ik denk omdat ze ook zich misschien een beetje voor schamen aangezien het nog steeds niet het schoonheidsideaal is? Maar goed, dan krijg je dus van die dingen als: Ik snap niet waarom andere mannen een plank willen (dan proberen ze dus goed te praten waarom ze op mij vallen)

ā€˜Maar punt 1: Doe normaal tegen andere vrouwen, we zijn allemaal mooi en fantastisch, of we nou cup a of G hebben en wel of geen bil
2: er zit nog heeeel veel tussen mij en een ā€˜plank’, dus die vergelijking slaat echt nergens op.

Echt irritant. Als je mij leuk of knap vindt dan moet je gewoon ff accepteren dat je een dik iemand leuk vindt en daar hoef je geen andere vrouwen voor naar beneden te praten. thanks for coming to my ted talk.

75 likes

Dit! En mannen die zeggen dat ze van vlees houden… Ga maar lekker naar de slager.

15 likes

Ik heb Hinge weer geinstalleerd en ben 4 van mn recente bumble dates tegengekomen dus lijkt alsof die twee apps hand in hand gaan haha
(dat je maar 5 mensen per dag kan liken vind ik wel echt mega stom)

2 likes

Heb je al een date gehad inmiddels?

hahaha ik heb een match met een meisje van egf van vroeger en nu hebben we het over het forum

32 likes

Net thuis van de 2e date!
Gewandeld, uit eten, in de auto zitten zoenen haha. Hij is wel echt enorm lang. We schelen 40 cm. Hij heeft een plant als cadeau meegenomen!
De bruiloft gaat gewoon door.

32 likes

Omg zo leuk :heart_eyes:

De bruiloft is gecanceld :joy:
Online heel claimerig en overdreven, echt enorm jammer want in het echt was hij super leuk.

4 likes