Oh neeee, wat jammer! Hoe doet hij claimerig dan?
-Het liefst elke dag willen afspreken (woont dicht bij mijn opleiding)
-Met wat studiegenoten gaan we naar musea in amsterdam (en dagje weg omdat t uit limburg/brabant ver weg is) wilde hij mee
-Mij meegenomen naar zn ouders haha al was t soooort van grappig ergens
-Elke dag willen bellen en hele dag door appen. Maar dan echt letterlijk de hele dag door.
Hier hebben we gisteren uren over gepraat en gebeld, we hebben afgesproken om een balans te vinden.
En vandaag gebeurde het weer, duizenden appjes/tientallen voiceberichtjes/ meerdere gemiste oproepen. En hij was bij een vriend en vanuit daar ook 3 voiceberichtjes, van gewoon hun gesprek. En om de 3 uur āik denk aan jeā. Nadat ik daar wat zei was ging hij zo beetje zielig doen.
Maar ik baal er wel echt ontzettend van, hoe kan iemand in het echt zo anders zijn via de telefoon? En vorig weekend was hij ook veel relaxter dan nuā¦
Klinkt alsof hij echt heel erg onzeker is eigenlijk. Kan me goed voorstellen dat dit echt heel erg benauwend is voor jou.
Neeeee naar zān ouders ook echt al? Guuurl het is nog erger dan ik dacht
Ja was maar 1 minuutje want we reden door hun straat. Dat viel nog mee.
De rest was inderdaad heel benauwend.
En zijn ex kwam hun hond brengen (ze delen de hond) en hij nam hun gesprek ook op in voicemessage en wilde dat ook bespreken enz. En ik zei alleen raar dat je het opneemt en ze klinkt als een lieve meid.
Ben bang dat hij nu ook iets van mij heeft opgenomen.
Dit klinkt ook echt als onzekerheid. Alsof hij het op heeft genomen om aan jou te bewijzen dat het puur zakelijk was en om de hond ging en ze niks anders hebben besproken. Ik denk dat hij je niet kwijt wil, wat ironisch is, want hij is je nu aan het wegduwen.
Hij klinkt voor mij gewoon als een creep.
Ik vind t maar heel vreemd. Gisteren ook echt duidelijk gezegd dat ik dat allemaal niet wil, raak echt overprikkeld van tig appjes. Vandaag zouden we kijken waar dat balans lag⦠maar heeft hij niks mee gedaan (serieus n steeds 1 uur leren had ik meer dan 100 appjes, voice, filmpjesā¦)
Wat jammer zeg! Het klinkt voor mij ook echt heel benauwend. Ik denk ook dat het echt onzekerheid is. Zeker omdat het dus toeneemt. Hoe reageerde hij toen je het aangaf?
Ja heel erg heftig, vooral omdat je het ook aangegeven had. Het is niet fijn als iemand constant bevestiging en aandacht zoekt, ook al is het uit onzekerheid of angst. Komt inderdaad ronduit creepy over @Soy.peor
Gisteren gaf ik het heel netjes aan, omdat ik hem zo leuk vond wilde ik er echt goede communicatie van maken. Hij reageerde heel āzieligā met dingen als: ik voelde al dat ik het zou verpesten, je bent te hoog gegrepen voor mij, wat moet je met iemand zoals ik⦠video van goodbye my lover erbij.
En vandaag nadat ik zei dat de 3e keer āik denk aan jeā in 6 uur tijd iets te klef is (incl smiley) reageerde hij met ādan nietā ālaat maarā van die oogrol smileys enz. āMag niets meer doen, mag je niet meer, appen mag niet meer lief doenā
Terwijl we volgens mijn schermtijd app op dat moment 3 u 44 min geappt hadden
Thanks, vind ik dus ook. Begon me bijna schuldig te voelen maar heb denk ik wel echt de juiste keuze gemaakt.
ZƩker je eigen gevoel hierin volgen hoor, laat hem je geen schuldgevoel aanpraten of wat dan ook. Lekker voor jezelf kiezen!
dit MEEN je niet
Ja sorry maar dit gaat inderdaad te ver. Je kan een beetje onzeker zijn, maar dit is irritant, stalkerig en ook erg onaantrekkelijk. Ik ben ook een onzekere doos maar je snapt toch zelf ook wel dat je zo je eigen ruiten ingooit?
Ik ben ook een onzekere doos en als iemand zou zeggen ik heb tijd voor mn studie nodig, minder appen aub, zou ik absoluut niet honderden tegen de 1000 appjes per dag sturen.
Ik kan echt niks anders zeggen dan WOW!!
hij ziet in iedergeval wel goed in dat hij het zelf verpest!
Dit is geen onzekerheid maar echt totaal creepy gedrag. Jullie hadden nog niet veel dates gehad? Zelfs na een lange relatie is dit geen ok gedrag.
Moet je na gaan als jullie wel in een relatie zitten en je bent ff een dagje met vrienden weg ⦠als hij je dan uberhaupt alleen laat gaan.
Run girl run!
Nee precies dat. En zielige liedjes? Die zou ik voor mezelf opzetten, maar niet daadwerkelijk sturen. Ik vind āmag ik niet gewoon lief voor je zijnā sowieso een beetje problematisch, maar kan niet precies uitleggen waarom. Alsof dat zijn gedrag goedpraat ofzo?