Toevallig dat je dat zegt… ik ben weer kei dom bezig echt aaghhh ik haat mezelf
Ik miste hem toch wel een beetje en ik had van de blok gehaald en kreeg gelijk weer berichtjes… In het echt was hij zo 100 % leuk dus ik miste em wel
Ik begrijp het, maar er komt nog net geen fanfare voorbij die met rode vlaggen zwaaien.
Ja, dat voel ik nu al, is weer zo overdreven…
Zelfs mijn moeder stuurt rode vlaggetjes op app, wist niet eens dat ze dat kende
Is het heeel onbeschoft als ik weer afkap en blok? (En nu zal ik nr verwijderen…)
Ik zou het echt doen. Iemand anders waarschuwde ook al voor potentieel stalker-gedrag. Dat vind ik niet zo vergezocht met alles wat ik al voorbij heb zien komen.
Thanks dames, zal het maar doen inderdaad
echt blokkeren die hap! En heeft hij je gegevens ook nog op andere kanalen (instagram/strava)? Dan hem daar ook overal verwijderen!
Ik ga zondag oprecht even je tel checken
Ja het is gebeurd nu! Zelfs op tiktok verwijderd. Hij weet alleen mn achternaam ook en kenteken vd auto. Kan toch niet veel mee gebeuren.
Blokkeren èn verwijderen, zodat je hem niet weer makkelijk kunt deblokkeren.
Ja gedaan!
Bedankt voor de support
Ik zei vorige week nog tegen mn vriendin Tinder, never
Maar ja nu maar normale date ooit vinden
Hoezo weet hij ook echt jouw autokenteken? Ik weet die van mijn vriend niet eens
Die stalkerdate van mij begon toen na een paar dates erover dat ik hem wel in mijn ICE gegevens moest zetten.
Wtf
Wauw dat is echt next level
@papierhier omdat hij de auto heeft gezien en na het snelweggebeuren zei hij iets van gelukkig herkende ik je kenteken en noemde een deel op
Wauw. Ik ken mijn eigen kenteken amper. Maar goed dat je hem verwijderd hebt. Dit was zeer waarschijnlijk niet goed afgelopen.
Heb de app niet meer helaas
Hij stuurde erna nog: ik stort met op een iemand totdat ik een x afgesproken heb met diegene en haar gezien heb. Dan weet je het.
Dan weet je het??? Ik denk dat ik het na zijn appje al wist
Also:
En: waarom heeft hij deze gast het deze hele tijd over ‘storten op’. Ik krijg daar echt dit beeld bij:
Gewoon uit interesse, heeft hij eerder relaties gehad? Hier kan geen enkele vrouw voor vallen, toch?
Nou eerder in een thriller? Vind dit echt stalker vibes