Tinderervaringen

Ik mail met mn nieuwe tinderman omdat whatsapp irritant doet :joy:

7 likes

Zag iemand met als bio “swipe naar links als je met 20 mannen aan het tinderen bent”

Verwacht hij nou echt dat je stopt met verder swipen zodra je een match hebt?

3 likes

Die heeft gewoon al last van jaloers claimgedrag voordat je uberhaupt een match met hem hebt :crazy_face:

8 likes

Hahaha, ja wat dat betreft wel een goede bio: weet je meteen dat je hieraan niet moet beginnen

Ik citeer:

“I’ve been called the real life Christian Grey
I could make you blush if I wanted to. Let’s cut the small talk, OK?
Let’s keep it casual :wink: Work all day fuck all night. Banging clits, shucking tits. I’m the romance super villain. You love to hate me but you eanna be with me. If you don’t look like the pictures in real life you gotta keep buying me drinks until you do”

En als hij er nou inderdaad uit zag als Christian Grey…

13 likes

Naaahh sorry voor de dubbelpost, maar wat ik nu tegenkom…
Een gast heeft één foto in zn slides staan, waarbij hij op de helft van de foto te zien is, met een scheve grijns op zn glijerskop. En op de achtergrond zie je een wat vollere vrouw in bikini lopen. Zo overduidelijk bedoeld als ‘ieh jakkie bah’ reactie op die vrouw. Ze is gewoon ook wel herkenbaar, echt laag.

Wat een uitschot, niet normaal.

3 likes

Ik ben begin 30, en mijn leeftijdsrange staat nu op 28-38 en vind dat er zoveel mannen zijn die er heel jong uitzien, of juist enorm oud en verlopen. Misschien gebruiken die jonkies oude foto’s.

Swipe right if you want to go for free drinks or food, but don’t drink to much though

??? Ik wil je verleiden met gratis voedsel, maar heb eigenlijk geen geld???

2 likes

Ja of… ALS JE MAAR NIET DRONKEN WORDT!!!

2 likes

??? Waarom???

1 like

En to ipv too :frowning:

1 like

Shucking is wat je met oesters doet, ik mag hopen dat hij sucking bedoelt ook al klinkt dat ook niet super fijn

11 likes

Omg deze kwam ik geloof ik ook tegen. Meteen opgedroogd.

1 like

Ik ben “naam”.
2m Lang.
En ik hou van genieten😎

???

En dan 1 waar ik wel om moest lachen :p:

trage eter, slechte verliezer, hoge studieschuld, kut muziek

26 likes

Hahah die laatste kan ik ook wel waarderen

Ik had ook een keer een tinderdate met een jongen en hij had best een leuk hoofd maar toen kwam hij op de date aanzetten met een trui met zo’n soort afbeelding erop

p100_rechts
Dat ik ook echt dacht van: “Ja, ok.”

9 likes

Haha ik zou dit echt fantastisch vinden eerlijk gezegd

7 likes

Ik denk als hij het leuk gecombineerd had het inderdaad wel grappig zou kunnen zijn. Maar hij had ook een spijkerbroek met gaten aan en dit soort schoenen

4 likes

Was het een soort wannabe rapper? Die kunnen ook wel die schoenen dragen en broeken met gaten.https://images.app.goo.gl/UyTMUSUG9MZ6gHD89

Of juist een soort Nederlandse tokkie, ik zie een lelijke glanzende zonnebril voor me en vies gel haar bij deze persoon.

2 likes