Tinderervaringen

Ja of… ALS JE MAAR NIET DRONKEN WORDT!!!

2 likes

??? Waarom???

1 like

En to ipv too :frowning:

1 like

Shucking is wat je met oesters doet, ik mag hopen dat hij sucking bedoelt ook al klinkt dat ook niet super fijn

11 likes

Omg deze kwam ik geloof ik ook tegen. Meteen opgedroogd.

1 like

Ik ben “naam”.
2m Lang.
En ik hou van genieten😎

???

En dan 1 waar ik wel om moest lachen :p:

trage eter, slechte verliezer, hoge studieschuld, kut muziek

26 likes

Hahah die laatste kan ik ook wel waarderen

Ik had ook een keer een tinderdate met een jongen en hij had best een leuk hoofd maar toen kwam hij op de date aanzetten met een trui met zo’n soort afbeelding erop

p100_rechts
Dat ik ook echt dacht van: “Ja, ok.”

9 likes

Haha ik zou dit echt fantastisch vinden eerlijk gezegd

7 likes

Ik denk als hij het leuk gecombineerd had het inderdaad wel grappig zou kunnen zijn. Maar hij had ook een spijkerbroek met gaten aan en dit soort schoenen

4 likes

Was het een soort wannabe rapper? Die kunnen ook wel die schoenen dragen en broeken met gaten.https://images.app.goo.gl/UyTMUSUG9MZ6gHD89

Of juist een soort Nederlandse tokkie, ik zie een lelijke glanzende zonnebril voor me en vies gel haar bij deze persoon.

2 likes

Ik weet het niet precies?? Zijn haar zat wel leuk/normaal maar die kleren. Ik denk eerder een wannabe rapper dan een tokkie.

En ik had ook een keer een date en hij kwam aan op van die floris van bommel schoenen. Vond ik ook zo erg.

3 likes

Geen idee of ik dit morgen nog steeds grappig vind maar ik heb me weer even vermaakt op Tinder.

Zijn bio: “droge humor blablabla”
Ik: “je humor is te droog, ik heb wel wat nats voor je en wilt ook nog eens met je delen”
Hij was teleurgesteld toen ik vertelde dat ik bier vast had. :joy:

14 likes

Gewoon van die herenschoenen bedoel je? Ik vind dat bijna de enige soort acceptabele schoen voor een date haha. (Sommige gympen kunnen er ook wel mee door maar de meesten niet.)

1 like

Of, oh horror, het was zoiets:

1 like

Ok nee, dan zou ik meteen rechtsomkeert maken ja.
(Iemand die dit draagt is sowieso een entrepeneurrr…)

8 likes

Ja! Ze waren wel gewoon bruin. Het is ook wel een kwestie van smaak want ik vind dat echt verschrikkelijk :stuck_out_tongue: ik zie een jongen het liefst op sneakers, gewoon casual

Het voorbeeld wat jij laat zien zou ik net zoals flamoes rechtsomkeert maken, maar als ze gewoon bruin waren dan denk ik dat flamoes en ik allebei zouden blijven hahaha
Dart reflecterende vind ik echt verschrikkelijk, maar bij een nette FvB kun je me mee opdweilen

2 likes

Als een gast dat tegen mij zou zeggen zou ik echt niet meer reageren :poop:

3 likes

Ik had dus een date met een archeoloog. We hadden wat gedronken, daarna wilde hij me naar een antiekwinkeltje mee nemen. Zegt die winkeleigenaar tegen die jongen: als ik je een euro zou geven voor iedereen die je hier mee naartoe hebt genomen zou je nu rijk zijn.

Ik schaamde me dood

127 likes