Oh wat erg zeg. Zeker niet schuldig voelen hoor, ik was hier ook klaar mee geweest. Heel jammer omdat het afspreken wel gezellig was maar het idee hoe dit over een paar weken alleen maar oploopt qua nog meer appjes/bellen/dramatische dingen… moet je niet willen. Next! Die bruiloft komt er wel
Ieehhhhhh ik vind dit echt heel erg creepy krijg er helemaal de kriebels van en 0,0 op de positieve manier.
iieeehhhh brrrrr
Ew hoe kan iemand zo zijn
Ja hier dacht ik dus ook aan
Dat ik vrijdag naar musea ga en eromheen lunchen enz en dat ie daarvoor mee zou willen?? Bizar.
Eigenlijk is er nog iets geks gebeurd maar weet niet wat ik er van moet vinden.
Hij had een plantje voor me als cadeautje, ik vond het enorm lief maar ik was het vergeten in mn auto te zetten.
Afscheid genomen, helemaal leuk en verliefd reed ik weg, 140 ofzo over de snelweg naar huis. Hij moest de andere kant op. Ineens (nadat ik al een kwartier op de snelweg reed) haalt ie me enorm hard in en helemaal zwaaien en seinen. Nou ja da 15 min konden we eraf en kreeg ik het plantje. Ik vond het toen super lief, gevaarlijk wel dat hij zo hard reed maar goede bedoeling.
Maar nu denk ik ook, de meeste mensen zouden dan wachten tot de volgende keer ipv enorm hard inhalen en alles.
Het enige dat ik denk als ik dit allemaal lees, is inderdaad ook “wow”. Hoe bizar dit gedrag na 2 dates. En wat kun je in vredesnaam allemaal naar iemand sturen, als je inderdaad honderden appjes per dag stuurt?!
Wat een rare gast, goed dat je het hebt afgekapt. Laat hij je nu ook met rust dan?
Denkt deze jongen dat ie in een afgezaagde zoetsappige romcom leeft ofzo
Heb gewoon geblokkeerd na een heleboel zielige berichtjes en vaarwels
Ja echt alles alles alles wat ie deed stuurde hij, van wakker worden incl fotos, tig dingen over ontbijt, elk dingetje wat zn hond deed incl fotos en filmpjes, van gamen, random van de tuin, hele verhalen over de schuur, karpers, echt gewoon alles wat in je gedachten opkomt stuurde hij. Live locaties wanneer hij ergens naar reed, hoe hij voor de deur van zn vriend stond, allerlei details over electriciteit (hun beroep) de kopermarkt… dit was allemaal voor 12 u vandaag en ik typ nog niet eens de helft.
Holy shit dit is echt sick en next level. Overal blokken hoor Hij weet hopelijk niet waar je woont?
Oh bah, wat een enge gast. Goed dat je er nu al achter komt hoor.
Dit doet me een beetje denken aan een ex date van een vriendin van mij. Ze hebben 2 maanden gedate (een jaar geleden) en hij stuurt haar dagelijks nog 20 zielige sms’jes. Ze heeft hem overal geblokkeerd, maar je kunt dat bij sms’jes blijkbaar nog wel zien dan. Heeel heftig. Z’n ex heeft ie ook gestalkt. Er zou echt een zwarte lijst moeten komen op Tinder ofzo
Ik was achteraf gelukkig zo slim om niet tot aan mn huis te rijden toen hij naast me reed.
In het echt die 2 keer was hij wel echt ontzettend leuk, vind het zo jammer
wat een psycho bitch
Wow dit is wel een risico guy voor stalker gedrag dus heel goed dat je m overal geblokt hebt. Zou er vooral heel duidelijk in zijn dat je hier niet van gediend bent. Wat een creep
K ben met een gast aan het praten en heb net z’n lengte gegoogled want r stond 5’9 in z’n bio, sorry dat betekent helemaal niks. Maar nu ga ik de match opheffen.
Huh? Verwijder je hem vanwege zijn lengte?
Ja. Ik vind mannen die kleiner zijn dan ik echt niet aantrekkelijk.
Dit allemaal precies ook meegemaakt. Alleen hield ik het te lang aan. My god, wat een opluchting was het toen het klaar was. Tot een half jaar daarna ontving ik nog berichtjes van hem dat hij graag nog wilde praten en hij het allemaal niet begreep wat hij verkeerd deed.
Had het ook in het date-topic gepost destijds, maar hij werd boos op mij dat ik met code rood sneeuw niet bij hem wilde komen.
Wel jammer voor jou omdat het irl heel leuk was, maar dit gedrag ga je er niet uitkrijgen.
Ben nog ff met m aan het praten maar hij is ook nog tering saai. Maar meestal hef ik gewoon op ja
Omg ik krijg het helemaal benauwd hiervan (goodbye my lover was wel even comic relief ). You dodged a bullet, wat een engerd.
Oh wat jammer! Zou ook helemaal gek worden.
Edit : Ik lees nu verder en wat de fuck, gurlll die vent is niet goed in zn paasei. Gelukkig kom je er nu direct na twee dates achter en niet na een paar maanden ofzo. Wat eng dat met die snelweg. Gats
Ik had twee leuke gesprekken lopen via Bumble. Een wat rustiger, de ander juist heel veel mee geappt maar daardoor kwam ik er steeds meer achter dat ik met hem niet zo overeenkwam en dat wat hij soms stuurde me niet echt aanstond.
Dus nu eerlijk gezegd dat ik het een leuk gesprek vond maar ander gesprek me meer aansprak. Zijn reactie:
Wauw jammer. Je stort je op twee tegelijk.
Ehhhh haha oké dan. Ik begrijp dat het een teleurstelling is als je best intensief appt. Maar ik heb toch juist een keuze gemaakt nu? En juist bewust niet met allebei tegelijkertijd afgesproken. Het was maar een gesprek Dit soort reacties joh
Hij wenste me erna overigens wel nog het beste op gewoon een oké toon, maar toch
Edit: benieuwd wat jullie doen. Sturen jullie in dit soort gevallen gewoon de waarheid (de aardige variant dan, heb niet tegen hem gezegd wat me niet aansprak in hem)? Of doen jullie een leugentje om bestwil? Spreken jullie toch af en dan met allebei?