Tinderervaringen

Vind het erg naïef van hem dat hij verwacht dat je maar met één persoon tegelijk praat op een datingapp?

8 likes

Ik datete sws niet met 2 mensen tegelijk. Vond ik zelf te ingewikkeld haha. Praten wel maar ik sprak dan pas met iemand af als ik wist dat de ander het sowieso niet zou worden. Meestal viel het gesprek vanzelf wat stil. Ik zou ook niet per se refereren naar een ander (behalve toen ik ook iemand had die smeeeekte om een date echt wtf en die gewoon niet akkoord ging met ‘nee’, toen heb ik gezegd joee er is een ander (maar was niet eens zo hahah) maar gewoon meer spreken vanuit je gevoel of interesse voor die persoon wat dan blijkbaar ontbreekt. Je hoeft echt niet op date als jij dat niet wilt he!

1 like

Ik gebruik alleen bff maar ben ook niet verified, toen de melding kwam had ik geen zin en sindsdien de melding niet meer gehad dus ook niet aan gedacht.

6 likes

Dit dacht ik dus ook :upside_down_face: Hij gooide ook naar 10 berichten heen en weer (in het begin dus) al een printscreen erin van Bumble om te laten zien dat hij alleen met mij praatte. Ben daar toen bewust niet op ingegaan omdat ik dacht van joe, het kan mij sowieso niets schelen met hoeveel vrouwen je praat. En andersom gaat het je ook niets aan. Zelfs met eerste keer afspreken kan het mij nog steeds niet schelen.

@Trivia , Bumble is hetzelfde idee als Tinder. Je kunt in de app kletsen maar wij waren dus inmiddels overgeschakeld op whatsapp. En afkappen op die manier heb ik over gedacht, maar dat was dan geen verklaring geweest want in zijn gedachte was ons gesprek helemaal te gek. (Dat had hij ook al uitgesproken)
En qua afspreken merkte ik idd dat het steeds meer tegenstond. Hij stuurde overigens nog net dat hij dus altijd maar met 1 iemand appt en eerst afspreekt om te zien of het was is. Daarna pas door naar de volgende. Dat is zijn goed recht maar ik heb nooit gezegd dat hij de enige was. Afgezien van het feit dus nog dat ik het gesprek sowieso dus steeds minder leuk ging vinden.

@Pantalones , ik vond het ook wel netjes. Heb zelf wel eens aan de andere kant gestaan. Toen was ik ook niet boos of beledigd maar dacht ik ook van: tja, dat kan. We zijn niets aan elkaar verplicht :woman_shrugging:t3:

@kleinmeisje , oe smeken is wel echt next level! Haha snap helemaal dat je dan sowieso zegt dat er iemand anders is.
Tja ik blijf het een lastige vinden. Ik probeer altijd eerlijk te zijn en ik denk als ik het nu had afgekapt op basis van dat ik het niet ‘voelde’ hij dan helemaal over de zeik was geweest. Want hij was ook van mening dat je nooit meteen die klik kunt hebben op een eerste date of via de app. Meeten was heilig voor hem. Waar ik het wel met hem eens was deels, maar soms weet je gewoon al meteen of iemand wel of niet iets is. Zelfs via de app. Maar daar was hij het ook mee oneens :crazy_face:

@Crusti_Croc , ja helemaal mee eens! Wat @papierhier ook zei, hij was nogal naïef. Maar tegelijkertijd ook mega zwart/wit denker (zo kwam hij althans over online) en ik vond zijn reactie ook wel weer heel typerend. Maar twijfelde dus idd vooral over of ‘eerlijkheid’ wel altijd de beste manier is. Interessant wel om hier verschillende meningen te lezen daarover!
O ja en ik had paar weken geleden idd ook iets afgekapt met iemand die gelovig was. Ook eerlijk over geweest, viel ook niet in goede aarde idd.

Tinder pareltjes :gem::gem::gem: maar dankjulliewel voor de reacties!

3 likes

Scandinavië toch? Zijn daar niet sowieso veel lange mannen?

Haha je staat er wel lekker sceptisch in met je berichten over catfishes en veel mannen die liegen over lengte :stuck_out_tongue:

In 2018 was maar 30% kleiner dan 178 dus op zich sta ik niet echt van je bevindingen te kijken (ook al gaat het hier waarschijnlijk niet over de Nederlandse man, maar de doelgroep lijkt me redelijk gelijk). Als ik 179 zou zijn en je kan alleen kiezen of je langer of korter bent dan 180, zou ik ook langer dan 180 kiezen geloof ik. Zeker omdat veel vrouwen er wel naar kijken en ik neem aan niemand wakker ligt van die paar cm.

En deze post getuigd trouwens echt dat ik me vet verveel tijdens een werkmeeting haha omg op mijzelf

3 likes

nou dat lijkt me heel gezond

6 likes

Ik zat op tinder te praten met iemand van 27 (ben zelf 32) en nu zegt ie dat ‘t ‘m wel eens interessant lijkt om met iemand boven de 30 te daten. Euuuuuhhh 🥲 misschien ga ik mn range maar weer wat omhoog zetten

7 likes

Herkenbaar dit! Kreeg ook weleens de vraag : val je op jonge mannen?
En dat met een leeftijdsverschil van vier jaar (28 en 32). Waar maak je je druk om joh, is maar een paar jaar verschil, en door de bank genomen dezelfde leeftijdsfase

5 likes

Nou de laatste date die ik had die toevallig twee jaar jonger was dan ik vond het leeftijdsverschil te groot! Okee sorry hoor dat ik niet op precies dezelfde dag als jij geboren ben, laat maar doei groetjes oma :older_woman::older_woman::older_woman:

3 likes

Haha jeetje 2 jaar ook echt.

Mijn ex was 3 jaar jonger en echt de meer volwassen persoon van ons twee. Het zegt zo weinig eigenlijk. Hoewel mijn laatste date dan weer 4 jaar jonger was en achteraf gezien wel gewoon echt nog een beetje in een andere fase zat. Maar dat had net zo goed ook gekund als we wel even oud waren geweest :woman_shrugging:t2:

3 likes

Hier is hij 5 jaar jonger (31 en 26) en ook echt de volwassere van ons twee. Misschien zegt dit meer over mij. :joy:
Ook via Tinder gevonden buiten mijn range.

5 likes

Ik kan me best voorstellen dat zij wel de enige is waar hij mee chat want mannen hebben meestal gewoon minder matches dan vrouwen. Dat zou ook wel zijn ‘op de pik getrapte’ reactie verklaren.

1 like

Als ik dit allemaal lees dan denk ik vooral dat je heel hard weg moet rennen en vooral niet achterom moet kijken.

1 like

Toevallig dat je dat zegt… ik ben weer kei dom bezig echt aaghhh ik haat mezelf
Ik miste hem toch wel een beetje en ik had van de blok gehaald en kreeg gelijk weer berichtjes… In het echt was hij zo 100 % leuk dus ik miste em wel

Ik begrijp het, maar er komt nog net geen fanfare voorbij die met rode vlaggen zwaaien.

26 likes

Ja, dat voel ik nu al, is weer zo overdreven…
Zelfs mijn moeder stuurt rode vlaggetjes op app, wist niet eens dat ze dat kende :sweat_smile:
Is het heeel onbeschoft als ik weer afkap en blok? (En nu zal ik nr verwijderen…)

1 like

Gewoon weg ermee. Fuck dat.

6 likes

Ik zou het echt doen. Iemand anders waarschuwde ook al voor potentieel stalker-gedrag. Dat vind ik niet zo vergezocht met alles wat ik al voorbij heb zien komen.

8 likes

Thanks dames, zal het maar doen inderdaad

1 like