Tinderervaringen

echt blokkeren die hap! En heeft hij je gegevens ook nog op andere kanalen (instagram/strava)? Dan hem daar ook overal verwijderen!

1 like

Ik ga zondag oprecht even je tel checken :kissing_heart::kissing_heart:

5 likes

Ja het is gebeurd nu! Zelfs op tiktok verwijderd. Hij weet alleen mn achternaam ook en kenteken vd auto. Kan toch niet veel mee gebeuren.

7 likes

Blokkeren èn verwijderen, zodat je hem niet weer makkelijk kunt deblokkeren.

2 likes

Ja gedaan!
Bedankt voor de support

Ik zei vorige week nog tegen mn vriendin Tinder, never

Maar ja nu maar normale date ooit vinden :joy:

2 likes

Hoezo weet hij ook echt jouw autokenteken? Ik weet die van mijn vriend niet eens

5 likes

Die stalkerdate van mij begon toen na een paar dates erover dat ik hem wel in mijn ICE gegevens moest zetten. :joy:

5 likes

Wtf

4 likes

Wauw :joy: dat is echt next level

@papierhier omdat hij de auto heeft gezien en na het snelweggebeuren zei hij iets van gelukkig herkende ik je kenteken en noemde een deel op :skull:

6 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

5 likes

Wauw. Ik ken mijn eigen kenteken amper. Maar goed dat je hem verwijderd hebt. Dit was zeer waarschijnlijk niet goed afgelopen.

1 like

Heb de app niet meer helaas

1 like

Hij stuurde erna nog: ik stort met op een iemand totdat ik een x afgesproken heb met diegene en haar gezien heb. Dan weet je het.

Dan weet je het??? Ik denk dat ik het na zijn appje al wist :rofl:
Also:

En: waarom heeft hij deze gast het deze hele tijd over ‘storten op’. Ik krijg daar echt dit beeld bij:

5 likes

Gewoon uit interesse, heeft hij eerder relaties gehad? Hier kan geen enkele vrouw voor vallen, toch?

5 likes

Nou eerder in een thriller? Vind dit echt stalker vibes

Iemand die om half 1 's nachts wanneer ik slaap een bericht stuurt en als ik het wil checken 's ochtends is de match verwijderd.
Zo zie ik dta laatste bericht natuurlijk niet meer he, fantastisch

Iemand had letterlijk “ex-trotse bezitter van een campervan” in zijn bio staan.
Uhh oke, gaan we onszelf nu cool laten lijken door voorwerpen die we ooit in ons bezit hadden?
Ik ben dan een ex- trotse ipodnano bezitster.
Of ex-trotse paarse kinderfiets bezitster.

15 likes

Wat een fucking kromme zin is dat ook eigenlijk. Hij bedoelt natuurlijk: trotse ex bezitter van een campervan.
Maar goed, als je je waardigheid moet bewijzen aan de hand van een object wat je in het verleden in je bezit had dan lijk je me niet iemand die na gaat denken over zinsopbouw.

8 likes

Als iemand iets om half 1 stuurt kun je denk ik wel raden wat er in stond :joy:

5 likes

Nou nee ik eigenlijk niet :upside_down_face: ik stuur soms op dat uur nog gewone berichten, en ik heb matches gehad die seksuele dingen sturen om 10u 's morgens bij wijze van dus ik was wel oprecht benieuwd

3 likes