Tinderervaringen

Zien jullie tegenwoordig ook veel mannen die in hun bio iets hebben in de trant van “leuk die satisfyer van je, maar kan die ook voor je koken?”

Ik heb er nu echt al meerdere gezien :woozy_face:

6 likes

‘Leuk die satifyer van je maar laat die ook gore boxers door je huis slingeren?’ lijkt me een betere vraag

18 likes

Pff koken kan ik zelf wel. Wat denken ze nou echt toe te voegen…

6 likes

Ja of hij bezit die van nog steeds maar is niet meer trots.

3 likes

Ik vind het altijd zo ongemakkelijk als matches zeggen “jij lijkt me zo’n positieve instelling hebben” echt ik denk dat ik een van de minst positieve lui ben op deze aardbol, weet dan ook nooit wat ik moet zeggen ‘uh nee klopt geen moer van’ is ook weer zo afstotend.

14 likes

Hahaha je nickname is dan ook echt on point :ok_hand:t2:

Haha ik heb ook vaak na 1 of 2 dates dat ze zeggen dat ik zo relaxt ben. Dan denk ik ook… wacht maar tot je mijn verlatingsangst triggert :smiling_imp:

19 likes

Wow ben jij mij?

1 like

Op tinder kan je geen foto’s sturen. Op andere apps heb ik ze gelukkig nog niet gekregen haha

4 likes

@DjunaK je bericht is verwijderd. Onderzoeken, enquetes e.d. zijn hier niet toegestaan.

1 like

Niet zo onzeker zijn hoor, ook over dat nog een keer afspreken, gewoon vragen en voorstellen. Als hij het opdringerig vindt is dat zijn probleem, en als het daarop stuk loopt, ja jammer dan. Ik begrijp wel dat ik dit misschien nogal hard stel, maar de date die je hierboven beschrijft klinkt noujuist heel leuk en positief en ik lees geen enkele reden waarom je terughoudend zou moeten zijn :blush: Hoop dat er gauw een leuk vervolg komt!

4 likes

Een kennis van mij heeft ook een boy die in het buitenland voor zijn land in het nationaal elftal speelt, ze is constant onzeker wat echt zonde is van haar energie want hij is echt DOL op haar. En boys niveau straatrat gaan ook vreemd enz dus ja

3 likes

Ah wat shit dat je je zo voelt. Want de date was wel echt geslaagd volgens mij! Eigenlijk had je hem misschien pas na een paar weken moeten googlen, wat dit betreft… Maar hey, ook professionele sporters zijn gewoon mensen he? Ik heb een tijdje met een gast gereisd (helaas niet meer dan dat, super leuke gast haha) die ook professioneel sporter in zijn thuisland bleek te zijn. Was ook blij dat ik daar pas later achterkwam.

1 like

Ik vond bij sommige mannen hun bio al onnodig veel op een cv lijken maar nu kom ik er 1 tegen die enkel de link van zijn linkedin in zn bio heeft staan :sob::sob:

6 likes

Ik zag ooit een x iemand die ik toevallig kende. Hij is personal trainer en dat had hij helemaal in zn bio staan van pt nodig bel dit nummer blabla.
Heb ik dat nummer toen een domme sms gestuurd met iets randoms… spoiler ja

6 likes

Nou ja misschien had je een voorgevoel. Denk dat het goed is om je af te vragen wat jij precies wil en voelt en vanuit daar verder te kijken.

5 likes

Haha nou ja zeg, er heeft een jongen op hinge mij ‘gebruikt’ omdat ie zelf een soort datingapp wilt ontwikkelen dus hij stelde allemaal vragen en pas nadat ik ze beantwoorde zei hij ‘ohja is omdat ik onderzoek doe om een app te maken/verbeteren’
Leuk zeg, moeite die ik erin steek om erachter te komen dat hij het gewoon voor de business doet :+1:

3 likes

Nou jaaa, wat stom dit? Misschien kun je hem rapporteren oid en dit erbij vermelden? Lijkt me niet helemaal de bedoeling en/of leuk voor anderen.

Ik heb vanavond een spontane date!

Rapporteren! Dit gaat waarschijnlijk tegen allerlei guidelines in. Je mag het platform niet zomaar inzetten voor dit soort doeleinden.

1 like

@Vaslav @papierhier goeie! Weet niet waarom ik er niet had aan gedacht maar heb m gerapporteerd!

Nu praat ik al enkele dagen leuk met een Canadees die bumble travel mode gebruikte (hij komt eind maart naar hier voor zn werk) en ik vind het tijdsverschil nu al verschrikkelijk :tired_face:

3 likes