Ik kom nu al de eerste fake accounts tegen die zogenaamd the tinder swindler zijn. Zo kinderachtig.
Zoveel mogelijkheden
Deze gast zit op tiktok
Ben ik zo oud dat ik nu tiktok grappen letterlijk interpreteer en de humor niet begrijp?
Lol idd haha
Nja dit zeggen mensen als ze proosten maar op tiktok doen ze dat bij hun fam haha
Hahahaha ook mijn eerste reactie, love die tiktoks en de reacties van de fam steeds
Mijn allergrootste frustratie is mensen die vragen âwat doe je vanavondâ
Vriend, dat gaat je helemaal niks aan. En als ik zeg dat ik geen plannen heb betekent dat absoluut niet dat ik met je wil afspreken
Ik word echt gek van de mannen op bumble hier in Parijs, heb even geteld en 1/3 van mn matches reageert niet op het eerste bericht terwijl ik nooit gewoon âheyâ stuur en ook altijd zo snel mogelijk stuur.
En dan heb ik 2 matches gehad die gewoon ontmatchen terwijl we een date aan het plannen zijn, wtf??
In België reageerde bijna iedereen tenminste op het eerste bericht
In Nederland heb ik dit ook altijd
Ik durf nooit meet âheyâ te sturen omdat er hier toen heel veel meiden waren die afknapten op een alleen âheyâ van een man. Boeit mij zelf echt niks, vind het al lang leuk als iemand me aanspreekt, maar blijkbaar is het een ding.
Misschien is dat andersom ook wel zo? Ik zit nu telkens mân best te doen op flashy openingszinnen. Werkt wel redelijk maar het is wel erg vermoeiend
Edit oh sorry je stuurt juist nooit gewoon hey. Dan heb ik niks gezegd en zijn die mannen gewoon stom
Doen helaas heel veel mannen, daarom is bumble eigenlijk niet zoân geschikte platform. Volgens mij kun je als vrouw beter zelf die selectie maken
Geldt dan toch ook voor Tinder? Ik vind daar het swipe gehalte juist nog hogerâŠ
Edit: je bedoelt omdat je bij Bumble sowieso moet beginnen omdat de vrouw moet beginnen. Ok in dat geval wel ja. Maar vind het alsnog wel een âserieuzerâ platform dan Tinder (maar goed n=1)
Ik snap het ook niet, blijkbaar krijg je dan weer âgoede/interessanteâ profielen als eerst aangeboden
Ik vond dat altijd vreselijk. Dat je dan een nieuw açount aanmaakte en dat je dan al die perfecte saaie instagram modellen kreeg. Waarvan ik al wist van ze zijn leuk om te zien maar ze liken mij niet of ze zijn saai
Hoe weet jij dan dat ze meerdere keren per dag een nieuw profiel aanmaken? Dat vind ik wel erg veel haha
Oh ja ik weet niet hoe lang die nieuw lid melding blijft staan, heb zoiets ook weleens gehad maar ging er dan vanuit dat het een glitch in de app is, of dat iemand mij geliked had en de app âm daardoor opnieuw aanbiedt haha. Meerdere keren per dag een nieuw profiel aanmaken klinkt wel wat zinloos, dan geef je mensen ook geen tijd om te matchen of een bericht te sturen.
Maar zijn dat niet gewoon mannen met Tinder plus/gold die elke dag alle âniet-likesâ die ze hebben gekregen kunnen resetten? Lijkt me sterk dat ze meerdere keren per dag de moeite nemen om hun profiel te verwijderen en helemaal opnieuw in te stellen.
Ik heb nu op bumble een paar matches die in travel modus waren en vind het wel grappig om af en toe eens te checken naar welke steden ze hun locatie zoal verplaatsen. Als ik travel modus had zou ik ook zowat alle steden ter wereld eens uitgeprobeerd willen hebben haha