Ik word echt door iedereen op tinder genegeerd en ik word er depressief van
Geen idee eigenlijk, het leek me logisch aangezien ik sommige mannen elke dag meerdere keren voorbij zie komen maar ik kan er inderdaad niets over vinden dus misschien is het een bug.
Iemand opent met âzijn wij een match??â Nou denk t wel he als je tegen me kan praten
Haha ik had een keer dat iemand zei: ik wil geen match met jou zijn
Ok danâŠ
Die zou ik rapporteren als spam
Had ook nog een leuk gesprek al even met iemand anders en die vroeg mân nummer om te appen. Nummer gegeven en niks meer gehoord. Echt irritant, want nu heb ik zijn nummer niet en kan ik hem niet blokken. Geen fijn idee dat hij die van mij nu heeft en niks meer zegt
Ha, het bestaat nog - ik had gister echt een super leuke date voor het eerst in ever
Dit was echt zoân jongen die overliep van de groene vlaggen. Aan het eind vroeg hij ook heel beleefd of hij me mocht zoenen haha en ik vind dat zoooo aantrekkelijk.
Ik vind het ook zo tof om te merken dat ik er nu zoveel meer voor open sta. Vroeger was ik telkens weer met allerlei red flag guys bezig inclusief bijbehorend drama, want alle lieve jongens vond ik âsaaiâ. Terwijl ik nu echt kan genieten van de rust en veiligheid en connectie, in plaats van dat ik kriebels en vlinders en spanning wil.
Ben helemaal happy even met deze fijne ervaring
Is niet zoveel aan. Je kon dit een paar x gratis doen tijdens de pandemi. Nja je praat dan een beetje over hun cultuur en over covid maar veel meer kan je niet want tja je vliegt niet zomaar even over voor een date ofzo
Ik had ooit iemand die als eerste vraag stelde of ik trans was.
Dit zijn van die vragen die ik niet erg vind om te krijgen want het is niet erg om trans te zijn.
Maar het is dan meer met wat voorn intentie iemand het vraagt en die is dan meestal niet goed.
Mannen zijn trash bah.
Ja het boeit me ook niet om die vraag te krijgen. Maar het is inderdaad het feit dat iemand daarmee begint. Who cares? Stel een inhoudelijke vraag.
Ik heb het hier wel eens gelezen, maar damn een fb vriendschapsverzoek van iemand waar ik niet mee heb gematched. Ga gelijk mn woonplaats eruit halen. Dikke doei met dit.
Ik swipe ook een keer op bumble hoor. Een match had een foto waarop te zien was dat hij meedeed aan een tv programma, dus ik vroeg welk programma het was. Zijn reactie: âehhh⊠ik heb aan twee programmaâs meegedaan hoor â OKE SORRY HOOR
Lekkere reactie ook. Dus je weet nog steeds niet welk programma het was?
Jawel, hij noemde ze daarna. Maar was er na deze reactie al klaar mee, dus heb hem verwijderd
Gelijk heb je. Als ze op zoân vraag niet eens normaal kunnen antwoorden, dan beloofd dat wat
Ik ben nu al meer dan een week aan het praten met iemand met wie ik binnenkort afspreek en er zijn gewoon geen enkele
Iemand die het gesprek opent met âwhatâs goodâ, dacht niet dat het erger kon dan âhoe gaat hetâ maar blijkbaar wel
Wat fijnnnn! Maar je hebt 'm dus nog niet in t echt gezien? Hoop dat er dan ook geen red flags of afknappers zijn
Ik ben echt een beetje sceptisch/beschadigd in de liefde, had gister met twee vriendinnen de conclusie getrokken dat het voor ons tot nu toe echt altijd het geval is dat één van onderstaande drie opties waar was voor leuke vrijgezelle mannen:
A. Hij zit toch in een relatie en gaat vreemd.
B. Is getrouwd met zijn werk.
C. Blijkt ineens megaveel onverwerkte psychische problemen te hebben (ter aanvulling; daar is niks mis mee - zelf ook bekend met psychische problemen - maar als er mégaveel speelt is het mijn ervaring dat je het uiteindelijk als partner echt wel heel zwaar krijgt/hebt als er zoveel speelt en er - zonder dat de ander dat wil - heel weinig wederkerigheid is)
Optie C is niet echt fijn om te lezen voor mensen met een psychische stoornis