Tinderervaringen

Gatver wat een eng idee ja. Gelukkig liet hij net op tijd z’n ware aard zien

2 likes

Ik baal wel een beetje momenteel, had dit weekend verschillende eerste dates gepland maar heb ze moeten afzeggen omdat ik me niet zo lekker voel.
Ik weet voor mezelf dat over een vorige date geraken meestal het best lukt met nieuwe dates en daarom keek ik er wel naar uit (ook omdat de jongens er leuk uitzagen en het toffe activiteiten waren maar je snapt het wel)

1 like

Weet niet of dit de juiste plek is maar zijn er forummers die ervaring hebben met de vriendinnenapp van Bumble? Heb je hier daadwerkelijk nieuwe vriendschappen uitgehaald? Of in elk geval leuke ‘dates’? Ik heb daar zelf sinds kort een account en had drie matches. Twee gesprekken zijn doodgebloed, een andere vrouw die me echt heel leuk lijkt, is echt megadruk met werk waardoor het niet tot een afspraak komt. Ik heb daarnaast nog wat likes en twijfel of ik niet voor een week moet betalen zodat ik deze likes kan swipen (is wel efficiënt toch? :grimacing: ). Alleen ja, als het toch niet ergens toe leidt? Ik begrijp het overigens wel. Iedereen is druk (ik ook) en misschien dat vriendinnen vinden uiteindelijk minder prioriteit heeft dan bijvoorbeeld echt daten.

1 like

Volgens mij zijn er best een aantal forummers met positieve ervaringen! Ik weet zo even hun namen niet, denk dat je door even de zoekfunctie te gebruiken een eind komt (ook buiten dit topic) :smile:

1 like

Dank je wel, ik ga even zoeken :+1:

3 likes

Ik heb heel lang gehad dat ook al mijn gesprekken óf niet van de grond kwamen óf doodbloedde, terwijl het wel leuke gesprekken waren. Maar ik heb sinds december met 4 vrouwen afgesproken en alle 4 super leuk! Ik probeer wel nu vrij snel af te spreken indien mogelijk zodra ik door heb dat er iets van een klik is zodat het niet doodbloed.

2 likes

Ja dat snelle afspreken is wel echt een goeie. Ik heb het ook gehoord van twee vrienden die zeg maar echt daten. Gewoon zsm afspreken en dan verder kijken. Ik blijf het nog even proberen. In ieder geval leuk om een positieve ervaring te horen en dat je er daadwerkelijk nieuwe contacten mee kunt leggen.

ik! :slight_smile: En de tip om snel af te spreken kan ik zeker beamen! Dan weet je gewoon snel of het een match is en hoef je niet over en weer eindeloos berichten te sturen. Ik ben met 1 match inmiddels echt wel bevriend, in relatief korte tijd! Spreek haar vrijwel elke dag en zien elkaar veel! En met 1 andere meid ook echt heel leuk contact en haar ook al vaak gezien. Paar mensen 1x gezien en met sommigen is het daarbij gebleven en met 1 iemand staat op de planning om elkaar weer te zien maar eerst had zij covid en nu ik haha. En 1 iemand zou ik vorige week ontmoeten maar vanwege covid verplaatst naar deze week! Succes, ik hoop dat je ook leuke contacten opdoet!

5 likes

Dank je wel voor je superleuke bericht :smiley: Goed om te lezen dat je er leuke contacten uit hebt gehaald en dat je echt met iemand bevriend bent geraakt.

6 likes

Oh en nog een toevoeging: Ik heb dus een paar mensen ook maar 1 keer gezien en het daarbij gelaten, ik vind dat zelf geen probleem en kan me daar ook echt niet druk om maken. Maar dat is wel iets om misschien rekening mee te houden/niet te hoge verwachtingen te hebben. Ik heb dan alsnog echt wel een leuke date gehad met die persoon en bijv gewandeld/ergens wat gedronken en gekletst maar dan was de klik er gewoon niet heel erg. Ook met 2 mensen 2 keer in totaal afgesproken en het er toen bij gelaten. Dat kan natuurlijk ook! Dus het is wel even zoeken zeg maar :slight_smile:

4 likes

Iemand vraagt wanneer gaan we meaten.

Sorry maar ik heb geen behoefte om te gaan vlezen.

17 likes

Hahaha ik vind dit eigenlijk wel een goeie

2 likes

Nja het was een typfout haha

4 likes

I know but i loaf it

16 likes

Ik word toch helemaal gek van al die engels sprekende mannen. Als ik zin heb in een engels sprekende partner dan meld ik me wel aan voor grenzeloos verliefd ofzo.

8 likes

Hahaha ik kom net het profiel van een man tegen met in z’n bio enkel dit:
“Finisher NK Tegenwind fietsen 2022” en dan nog een foto erbij als bewijs :sweat_smile::sweat_smile:

27 likes

Hahaha ik woon in een ander land en ik spreek niet de taal. Ik ben benieuwd hoeveel mannen dat van mij vervelend vonden.

Het is een goede manier om locals te ontmoeten want dat is vaak niet zo makkelijk in real life

1 like

Zou ik wel een plus vinden!

3 likes

Ik heb ook positieve ervaringen en kan het zeker aanraden! De eerste match waarmee ik af sprak klikte gelijk super goed. Helaas was zij hier alleen tijdelijk voor haar stage en is zij daarna weer teruggegaan naar haar thuisland. Daarna 3 matches gehad waarmee het gezellig was maar waarmee het niet dusdanig klikte dat daar echt vriendschap uit voort is gekomen, maar toen met iemand gematcht die een vriendinnengroepje wilde vormen en toen ik met hen af sprak was het echt alsof ik ze al jaren kende! Zij zijn nu echt super goede vriendinnen van mij en ik ben echt heel dankbaar dat ik hen heb leren kennen.

22 likes

Wat leuk dat je er zo’n leuke vriendinnengroep aan hebt overgehouden :smiley: Dank voor het nog even laten weten!

1 like