Gisteren kwam ik de tinderdate waartegen ik aangifte heb gedaan tegen op bumble, en heb m gerapporteerd en de reden gegeven.
Nu vraag ik me af, weet iemand of hier daadwerkelijk oiets mee wordt gedaan vanuit bumble?
Ik heb een keer iemand gerapporteerd via Tinder en zijn profiel werd wel verwijderd. Hopelijk handelt Bumble hetzelfde!
Ik heb iemand via Tinder al 3 keer gerapporteerd voor ongepast gedrag offline en hij blijft me maar liken
(ik heb tinder gold en zie soms zijn kop ertussen staan)
“Hypotheekrente 1,48%” Zag ik net voorbijkomen
Ik heb een match die me vertelt dat hij vandaag op z’n werk moest poepen.
Ik weet even niet of ik hier heel hard om moet lachen of gewoon heel hard om moet janken
Is ieh er zo van geschrokken dat hij het even moest vertellen of?
Blijkbaar
Nee gewoon kantoorbaan ![]()
![]()
Ja jongens je hoeft niet tegen dit soort figuren te blijven praten hè. Mensen die denigrerend zijn of van dit soort rare opmerkingen maken kun je gewoon deleten en negeren
Ja bedankt, had ik uiteraard gedaan ook. Na die opmerking. Kon daarvoor ook niet ruiken dat hij dat ineens zou zeggen
Ik heb de afgelopen paar weken meerdere malen een match gehad op Happn die ik 1000% niet geliked hebt. Net nog 1, en er stond bij dat ik zijn profiel vandaag heb geliked terwijl ik die app niet eens geopend had vandaag
echt super raar en irritant
Had ik ook en was voor mij reden om over te gaan naar Bumble
Nah komt er een dude die alleen H typt als opening. Dus heb maar een O terug getypt in de hoop dat we samen nog een hoi kunnen spellen
Spirit animal.
Hier willen de mannen allemaal binnen 2 zinnen afspreken. How about… no
2.5 week met iemand lopen berichten en hij de hele tijd complimentjes geven en niet kunnen wachten om me te ontmoeten om daarna niet meer te reageren en te ontmatchen. Lamlul
Ik wil dit juist maar eindig steeds in wekenlang appcontact om vervolgens nooit af te spreken ![]()
Gelukkig net weer een match via breeze dus dat is wel meteen afspreken
Echt?? Ik vind het zo irritant als er meteen gevraagd wordt om af te spreken. En dan bedoelen ze het niet eens als seksdate, maar ik ken je net vriend, ik ga niet al afspreken als ik nog niets van je weet
Ik het liefst dus wel, ook geen seksdate. Ik kan mensen in het echt veel beter beoordelen dan via chat. Ik heb geen zin in heel lang chatten (continu zit het dan in mijn achterhoofd) terwijl ik in een date van 2 uur meteen kan bepalen of ik iemand wel of niet zie zitten
Ik had dit ook altijd inderdaad. Echt te vaak gehad dat gesprekken veel te lang duurden en uiteindelijk nergens op uit liepen wat zonde was. Of dat het dan juist tegen viel en we weken verspilt hadden aan praten.
Oh nee weken chatten werkt voor mij ook niet idd, maar ik wil toch wel eerst een fatsoenlijk gesprek gevoerd hebben voordat ik ja zeg op een date. M’n vrije tijd is ook nogal schaars dus ik moet toch kiezen ![]()