Sinds kort heb ik ook bumble bff, maar de gesprekken komen niet echt van de grond. Komt ook door mezelf natuurlijk, ik vind het echt lastig om vanuit het niets een gezellig gesprek te beginnen zonder de geijkte ‘hoi hoe gaat het’.
Same. Ik heb echt geen idee waar ik t over moet hebben
Ik had er gisteren wel een aardig gesprek met iemand wat op een gegeven moment een beetje afliep, dus gisteren hebben we niet gesproken.
Stuurt hij vandaag ineens
‘Wil aandacht’
Eh wtf dude? Hoe kun je zo zijn
@Soy.peor ik vind het nog veel irritanter dat veel mannen hun gehele bio in het Engels hebben en dan kom je erachter dat ze gewoon Nederlands zijn. Wat probeer je dan te doen
Haha ik heb mn bio in het Engels (woon in Parijs maar ik praat met vrijwel al mn matches Engels, het is ook wel een internationale mix) en een gast stuurde me in het FRANS “ik hoop dat je ook Engels kunt” dus ik heb geantwoord in het Frans met dat ik helaas geen Engels spreek, jammer genoeg heeft ie niet meer gereageerd
Het hoeft echt niet moeilijk te zijn. Zullen ook wel wat onderwerpen op internet zijn om inspiratie op te doen.
Het idee van een goed gesprek is m.i. ervoor zorgen dat iemand z’n enthousiasme kwijt kan zodat je diegene leert kennen. Oftewel: waar praat jij graag over? Stel die vraag aan de ander!
Als diegene dan niet loskomt, hebben jullie waarschijnlijk sowieso totaal andere interesses.
Ja goeie. Ik probeer wel al vaak enthousiast in te gaan op iets uit de bio van de ander, maar soms hebben ze geen bio of reageren ze alsnog niet. Maar in de tussentijd heb ik alsnog meerdere leuke gesprekken gehad
Er zitten genoeg niet NL sprekende mensen op tinder, dus die proberen ze vast te bereiken.
Hoe gaan jullie om met het tegenkomen van collega’s/bekenden op Tinder? Liken jullie die of niet? Ik ben sinds kort weer single en heb in het verleden zelden Tinder gehad, en merk dat het me heel ongemakkelijk lijkt om bekenden tegen te komen.
Als ik ze leuk vind like ik ze gewoon! Als ze dat zien hebben ze mij blijkbaar ook geliked dus er is nooit een man overboord
Exen heb ik geblokkeerd staan zodat ik die niet tegen kom, dat vind ik niet fijn.
Gewoon liken als je ze leuk vind!
Behalve als ze een betaald account ofzo hebben toch, dat ze dan alvast zien wie hen geliket heeft? Weet niet eigenlijk.
Maarja dan nog, tsja ‘t is wat ‘t is, ik heb ook wel eens per ongeluk en onbedoeld mensen gesuperliket zelfs, oeps, schouders ophalen en snel weer verder
Een vriendin van mij liked ze dan gewoon zo van “hey bekende”. Dat zou ik dan weer niet doen als ik verder niets van diegene wil haha, straks wordt het ongemakkelijk. Maar als ik iemand wel echt leuk vind, ja waarom niet. Ben zo ook wel weer eens met iemand in contact gekomen en afgesproken na langere tijd, was toen wel leuk.
Ik zou zo iemand nooit liken. Je weet gewoon dat het ongemakkelijk wordt. Als je iemand niet liket kom je er ook niet achter dat hij jou wel had geliked en is er dus nooit een ongemakkelijke situatie
Soms mis ik Tinder dus best wel. Ik was toen ik het nog had vooral op zoek naar aandacht en ik mis soms dat aandacht zoeken, beetje sextingen en foto’s sturen naar vreemden (niet zomaar trouwens hè, alleen in de goede context) ineens weer.
Terwijl ik die app vrijwel alleen maar vervloekte toen ik het nog had. Stom hoe dat werkt eigenlijk.
Ik kwam een keer een (voormalig) kennis tegen maar toen heb ik hem meer grappend geappt van heee ben je weer vrijgezel. En toen kwam hij met een heel ‘ik swipe sowieso nooit bekenden naar rechts’ relaas niet dat ik hem wel als potentiële date zag maar dacht vanaf toen wel okay misschien wel een goede vuistregel. Als je iemand toch niet een beetje leuk vindt.
Ik zou dat dus ook al never ever doen, iemand appen als ik hem/haar op een datingsite zag. Veel te verlegen en onzeker voor. Straks denkt diegene dat ie wat met mij moet terwijl hij/zij daar helemaal niet op zit te wachten.
Oh daar had ik met hem niet zoveel last van, kennen elkaar via vrienden/uitgaan. Beetje zelfde interesses enzo. Grappige is dat we door dat appje juist van kennissen naar meer vriendschap zijn gegaan dus dat was het wel waard. Denk ook omdat we elkaar sowieso niet als meer dan dat zien dat dat wel scheelt.
Ik heb een tindermatch van in oktober (toen ik nog in België was), we zouden afspreken, hij zei last minute af, stelde geen nieuwe datum voor.
En nu ik op insta plaats dat ik al 3 maanden in Parijs ben stuurt ie “wanneer ben je weer in België want ik heb nog een afspraak goed te maken”
Dacht het even niet, we zijn bijna een half jaar en een groot aantal dates verder (en ik blijf zeker nog 6 maanden in Parijs) dus ik snap niet dat ie nog moeite doet dat hij maar verder zoekt in België
Mannen die alergisch voor gezeur in hun bio hebben staat. Hahaha daarvan weet je al dat je niks aan die mannen gaat hebben in het huishouden haha.
Ik heb op hinge 1 van mn tekstjes veranderd in ‘ik ben op blind date geweest op nationale televisie’ en ineens krijg ik veel meer likes nu zie ik pas hoe doorslaggevend het kan zijn wat je daarin schrijft haha