Heb nu een match die heel leuk het gesprek start en zegt dat ik een leuke uitstraling heb, maar mijn naam verkeerd schrijft. HALLO HET STAAT ERBOVEN!!! Ik heet geen ‘Baro’ verdomme. Kan daar zo slecht tegen he
Heb je dat echt gedaan, wat leuk en stoer!
Ik schrijf dan expres hun naam ook verkeerd.
Ze veranderen mijn laatste a in een e dus ik verander hun klinkers ook in een e.
Sommige mannen hebben t niet eens door en gaan dan door met de inspirerende vraag “Alles goed”
Hahah die standaard “hey” “alles goed mop”
Maar ik mis het swipen op tinder wel een beetje
Nee twee fout
yes! Vorig jaar in januari, heb er toen een post over geschreven in het date-topic
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-daten-heet-5-deel-1/22076/1540?u=sushi
Ik krijg altijd deze klassieker: ‘hoeveel straf staat er op het stelen van je hart?’
Doodstraf.
Ik had vanavond voor het eerst een date via Breeze en vind dat (tot nu toe) echt een geslaagd concept
O wat nice! Ben ook wel benieuwd!
Ik vond het heel chill, geen gezeik en gewoon meteen afspreken. Als je een match bent betaal je meteen (7,50 of 5 euro en dan is je eerste drankje gratis) en daarna krijg je een datumprikker. Zodra er een dag en tijd is staat de date vast en 24 uur voor de date krijg je de locatie. Was bij mij gewoon een leuk café. 2 uur van tevoren gaat dan nog de chat open (ik zei niks en mijn date zei alleen 15 minuten van tevoren dat hij precies op de afgesproken tijd aan zou komen en daarna of we elkaar buiten zouden treffen). De date in kwestie was ook prima, gezellig en (vanuit mijn kant) ook wel voor herhaling vatbaar.
Lijkt me echt wel spannend maar wel heel leuk! Hoe gaat het dan daarna in die app? Moet je dan nog aangeven dat je elkaar nog een keer wil zien en dan kan je blijven chatten of kan je niks meer met de app en is het gewoon de bedoeling dat je nummers uitwisselt bij een succesvolle date?
Je kunt de volgende dag aangeven wat je van de date vond en dan aangeven dat je nummers wil uitwisselen. Dat heb ik nu gedaan en nu is het voor mij afwachten of mijn match dat ook wil. Maar je kunt het ook gewoon na afloop van de date zelf uitwisselen
de eeuwenoude vraag: wat vinden jullie een normale reactietijd op dating apps?
Mijn huidige date antwoordt meestal binnen het halfuur/uur en dat vind ik echt fantastisch haha, net omdat het zo weinig gebeurt. Ik verwacht dat ook niet echt (meer), is wel handiger als je met meerdere mensen tegelijk praat vind ik persoonlijk want dan zit ik minder echt actief te wachten op een antwoord (waar ik me soms wel op betrap)
Ik reageer altijd heel snel, vraag me af of mensen daar dan op gaan afknappen maar ik ga ook niet zitten wachten om een bericht te sturen gewoon om niet wanhopig over te komen
Ik heb mijn man gevonden. Hij gaat dit jaar interrailen door Europa en wil dat ik volgend jaar met hem meega. Pas 3 woorden gewisseld verder maar ik vind hem cute
Klinkt als een serie moordenaar
1 - 24 uur normaal en fijn.
10 min - 2 dagen ook nog oké in mijn ogen, maar niet het fijnste.
<10min of >2 dagen geen zin in
De <10min is natuurlijk wel oké als je in een ‘live’ gesprek zit
Ik snap niet waarom minder dan 10min niet goed is, net fijn toch als iemand snel antwoordt? Of zo denk ik dan
Ja ik vind het ook leuk! Al moest ik de laatste keer naar een wijnbar waar het goedkoopste glas wijn €10,50 kostte (geen grap) dus daar moesten we bijbetalen voor überhaupt het eerste drankje alleen al, dat vond ik een beetje een aparte keuze