Tinderervaringen

Hahahaha wat een baas die eigenaar

32 likes

O god, fantastische reactie van die eigenaar :joy:

3 likes

“Haha ja” heel droog.

Ik deed maar een stap achteruit en alsof ik supererg bezig was met een stenen beeldje van Jezus met een miniscuul piemeltje

27 likes

Hahahahahaha oh wat grappig, vond je er verder nog wat van of boeit het je niet?

Nou ik vond het een beeetje ongemakkelijk hahaha. Maar voor de rest ben ik zelf niet monogaam dus voor de rest maakt het niet uit

2 likes

Nu ik nuchter ben, ik ook niet haha

1 like

Ik zou niet afknappen op veel dates, maar wel op t feit dat je dan onderdeel bent van een riedeltje wat hij elke keer draait als hij een date heeft. Mag wel iets meer spontaniteit vanaf hey

11 likes

Ja idem, deed me denken aan de pannenkoeken van de huisgenoot van @monkeyslut

Anderzijds
 Wat doe ik nu voor spannends, vaak toch ook gewoon bier in mijn favoriete cafĂ©, ben soms ook bang dat de barman daar iets zal zeggen als 'ach he is ‘t weer niets geworden met de vorige?’ :eyes:

7 likes

Ben net weer begonnen met Tinder. Vind het spannend. Maar elke avond in m’n eentje op de bank is ook zo saai. Tijd voor actie. Heb een leuke foto van mezelf met m’n hond gemaakt en erop gezet. Nu maar swipen.

10 likes

Ik moet soms echt een beetje lachen om de openhartigheid van mensen. We begonnen de match met een saai gesprek over de zondag dus ik vroeg wat hij aan het doen was. Krijg ik als antwoord: “Ik ben op een babyborrel. Zo lastig wanneer al je vrienden kinderen hebben. Het maakt me ontzettend verdrietig en ben er sip van.” Gast, na “hallo Koffiebroodje, geniet je van je zondag?” is dat echt niet het moment om je leed te delen :sweat_smile:.

20 likes

hha ik zie wel vaker van dit soort insta pagina’s, ben dan soms wel bang dat ik er ook een keer op zo een beland

Leuk met je hond! Goed idee!

Ik kom nu toch een bio tegen: “zit niet te wachten op mensen die hun ogen sluiten waarneer ze beginnen met praten”

Is dit een ding? Doe ik dit zelf onbewust? Waarom vindt hij dat zo irritant dat het blijkbaar zijn tinderbio moet zijn? Zoveel vragen


7 likes

Hahaha, dit doet toch bijna niemand? Ik associeer het alleszins alleen met rijke, oude vrouwtjes die zich te goed voelen om met je te praten.

6 likes

Ik heb sterk de neiging om niet te vragen hoe het met de ander gaat als ik weer eens een “hey alles goed” berichtje krijg.

Ik heb een match. Nou durf ik niet meer.

Snap je frustratie, maar hoeft niet voor iedere jongen zo te zijn. Mijn broer deed dit ook, maar juist omdat hij het gevoel had dat veel meiden juist in een chat veel aandacht wilden en niet serieus op zoek waren. Was zo zijn manier om de serieuze, nuchtere meiden van de “needy” meisjes te onderscheiden. Speelt vast ook mee dat hij meer type nerd is en totaal geen player ofzo.

Heb hem overigens ook al eens uitgelegd dat vrouwen vaak veel matches krijgen en graag willen filteren door te chatten ;).

4 likes

Ja klopt, lijken me heel andere types met verschillende intenties! Mijn broer zou dan inderdaad uitleggen waarom zijn voorkeur uitgaat naar snel afspreken, maar de ander ook begrijpen.

1 like

Wat, een redelijk en begripvol persoon? Koppel je broer aan een FF’er! :slight_smile:

7 likes

Helaas werkte zijn “tactiek” erg goed en heeft hij nu 4 jaar een hele leuke vriendin (via Tinder dus). Maar geef sommige mannen die snel willen afspreken een kans!

3 likes